⚘ Apriltråden ⚘

Så deilig! :D
Men så jo at du hadde litt av hvert å henge fingrene i fordi om :shy:
Jo da, jeg jeg får gjort det i fred og ro.
Blir jeg bare ferdig med rydding og vasking skal jeg lese, jeg lesingen gleder jeg meg til :)

Puh, fullstendig kaos på legekontoret i dag, men fikk til slutt sykemelding for hele uka, og medisiner. Er det noen som går på cetrizin som kan fortelle meg når jeg bør ta den? Til mat? På kvelden? :) Jeg er pissnervøs og en fjomp som er redd for å ta medisiner :p

Puh, fullstendig kaos på legekontoret i dag, men fikk til slutt sykemelding for hele uka, og medisiner. Er det noen som går på cetrizin som kan fortelle meg når jeg bør ta den? Til mat? På kvelden? :) Jeg er pissnervøs og en fjomp som er redd for å ta medisiner :p

God bedring. Det du lurer på, skulle dei på apoteket sagt. Det står i pakningsvedlegget.

Jeg gikk på Cetrizin før.
Det viktigste er at du tar den omtrent på samme tidspunkt hver dag, så velg det tidspunktet som passer best for deg.
Jeg hadde også alarm på telefonen slik at jeg ikke skulle glemme en

Ingen uhell i dag sånnsett men hun hadde bleie en del timer fordi vi kjørte bil og handlet. Og hun så sitt snitt til å bæsje i den siden hun ikke klarer det i do eller potte desverre.

Vi får se i morgen. Det blir vel kjørebleie sisne vis skøa kjøre 2*45 minutter i morgen også men kan ha truse i mellomtiden og før og etter satser jeg på.
Kjørebleie er nok smart ja:P

Hvilken ordning har dere.? 50/50?

Jobber med det. Me skal inn til ny mekling. Eg har visse forventinger til det, som økonomiske ting og slutte med å be meg ta over hans samvær ol. Og vil at barna skal ha mitt etternavn også. Og han er i mot det såklart ;)

Back
Topp