XuperB - to tette

Stakkars de jeg følger, bare mas om testing :hilarious: Det blir bra for dere når jeg heller kan teste selv!

Jeg maser på andre jeg også, testing er gøøøy! Noen ganger iallefall. :p
 
Dette gir SÅ mye motivasjon for en fersk prøver. Gratulerer SÅ mye!! Når hadde du EL og IKM? Og hvor mange DPO var du når du fikk første positive test? :downtown
 
Gratulerer så mye. Dette var gøy!
 
Dette gir SÅ mye motivasjon for en fersk prøver. Gratulerer SÅ mye!! Når hadde du EL og IKM? Og hvor mange DPO var du når du fikk første positive test? :downtown

Takk! EL var sånn ca mellom mandag 1.april og onsdag 3.april, aner ikke helt hvilke av dagene men tror kanskje tirsdagen eller natt til tirsdag. IKM hadde jeg ikke å gå ut fra, for jeg fikk aldri mensen tilbake etter fødsel. :p Første positive test var lørdag 13. april, ca 10-12 dpo.
 
Når har du termin nå? :)
 
Stemmer det. Husker det når du skrev det nå. Beklager

Åh det gjør da ingenting, det er jo vanskelig å huske alle detaljer for andre. Husker knapt for meg sjøl jeg da. :p
 
Åh det gjør da ingenting, det er jo vanskelig å huske alle detaljer for andre. Husker knapt for meg sjøl jeg da. :p

Stemmer. Jeg må inn og sjekke hver gang noen spør om mitt opplegg så :hilarious::hilarious:
 
IMG_20190417_192102.jpg


IMG_20190417_192243.jpg


Dagens nederst, på ikke hekt ideell urin. Stod på kaldt gulv og ble innmari tissatrengt, og har drukket mye. Lørdag, søndag og idag. 10-12 dpo, 11-13 og 14-16 dpo. Tror jeg velger å operere med 11, 12 og 15. :hilarious:
 
Ikke mye tvil om at det er stigende HCG i den kroppen nei. :excited001
 
Ikke mye tvil om at det er stigende HCG i den kroppen nei. :excited001

Absolutt ikke. :) Skal sammenligne litt når den siste også har fått tørka. Greie tester, streken kom raskt alle gangene, men tok litt tid før den ble klar og tydelig. Men bedre enn tidligtesting med cb+. :p
 
Absolutt ikke. :) Skal sammenligne litt når den siste også har fått tørka. Greie tester, streken kom raskt alle gangene, men tok litt tid før den ble klar og tydelig. Men bedre enn tidligtesting med cb+. :p

Ja, de der er fine synes jeg også. Men dyre nok om man skal teste noen ganger. :arghh:
 
Nydelig stigning! :) (Elsker at man kan se hvordan du har demontert de to første ??? :p Haha!)


Jepp, og nr 3 skal også det tenker jeg. Den plata foran ødelegger for å få greit bilde! :hilarious:
 
Ja, de der er fine synes jeg også. Men dyre nok om man skal teste noen ganger. :arghh:

Ja, enig. Ble kun kjøpt siden make sure testene er stranda på Tiller. :shifty:
 
Et til med demontert rekke:
IMG_20190417_195557.jpg


Har en igjen av den typen, vet ikke om jeg tar imorgen eller fredag. Deretter digital på tirsdag og ev. en strimmel. Deretter vet jeg ikke om det er noe poeng.
 
Back
Topp