Naboene har så høy føkkings technomusikk, hvordan kan "voksne" mennesker holde sånn på kl 21:00 på kvelden??? På en Mandag? Mehhhh!
De har trolig ferie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naboene har så høy føkkings technomusikk, hvordan kan "voksne" mennesker holde sånn på kl 21:00 på kvelden??? På en Mandag? Mehhhh!
God velfortjent fri!Velgig godt.
Sitter i bilen på vei til SFO nå, og så hjem![]()
De er kjempe fine!!Nå har jeg og ungene vært på handletur i 5 timer eller noe sånn. Inkl kjøringen da altså. Og en bolle-lunsj i sola.
Vi har sett på blå festdrakter. Og vært på lekebutikker. Og lekeplass
Og sett på drakt til eldste Og endte med lik til søstra. Ja. Jebtemodellen da. Derved rød.
Jaja. Sliten mamma slitne unger hjem og gi dem is. Yngste har på truse så det er potte i hagen i håp om at den skal vare litt...
Mannen hjemme i løpet av en time med det vi ikke handlet av mat også ser vi om vi får liv i grillen eller lager mat inne.
Det ble denne på henne. Vis vedlegget 294899
Hun som hadde planer om blå. Jaja.
Og den matchende til ham Vis vedlegget 294900
Den er god den.en fra dr. oetker, pizza margarita for å fortsette på halvvegetarianerismen min (hoi.. for et ord)
Familiebesøk er hyggelig![]()
Masse lykke til, når på dagen skal du?I morgen blir det jobbintervju, yeeeeeySpennende!
![]()

Sommerferie?Bestilt hotell ved Hunderfossen i sted . Var jo der i fjor og. Kjekt det
Krysser alt jeg har!I morgen blir det jobbintervju, yeeeeeySpennende!
![]()
Høres plagsomt utNaboene har så høy føkkings technomusikk, hvordan kan "voksne" mennesker holde sånn på kl 21:00 på kvelden??? På en Mandag? Mehhhh!
Skal bli godt.God velfortjent fri!![]()
Høres ut som en fin påskeSkal bli godt.
Skal slappe av nå tirsdag og onsdag.
Torsdag og fredag reiser mann og barn bort slik at jeg får lest til eksamen i fred.
Lørdag skal jeg forberede søndag.
Søndag skal jeg ha huser fult (10-12 voksne, 3-5 barn og en hund)
Inviterer ALLTID til påskelam på første påskedagHøres ut som en fin påske
Og stooort selskaplam??
Slett ikke det vi hadde planlagt for henne Men jada Den er finDe er kjempe fine!!![]()
Jobbintervju?Takk! Veldig spent!![]()
Hva da?Slett ikke det vi hadde planlagt for henne Men jada Den er fin
Høres plagsomt ut![]()

Hva skjer?Jeg holder på å klikke, men er så utrolig konfliktsky at jeg tør ikke si i fra!!!![]()
Jobbintervju?
Stemmer detInviterer ALLTID til påskelam på første påskedag![]()