⚘ Apriltråden ⚘

Nå har jeg og ungene vært på handletur i 5 timer eller noe sånn. Inkl kjøringen da altså. Og en bolle-lunsj i sola.

Vi har sett på blå festdrakter. Og vært på lekebutikker. Og lekeplass
Og sett på drakt til eldste Og endte med lik til søstra. Ja. Jebtemodellen da. Derved rød.

Jaja. Sliten mamma slitne unger hjem og gi dem is. Yngste har på truse så det er potte i hagen i håp om at den skal vare litt...

Mannen hjemme i løpet av en time med det vi ikke handlet av mat også ser vi om vi får liv i grillen eller lager mat inne.

Det ble denne på henne. Screenshot_20190415_161250_com.android.chrome.jpg

Hun som hadde planer om blå. Jaja.

Og den matchende til ham Screenshot_20190415_161409_com.android.chrome.jpg

Bestilt hotell ved Hunderfossen i sted . Var jo der i fjor og. Kjekt det

Nå har jeg og ungene vært på handletur i 5 timer eller noe sånn. Inkl kjøringen da altså. Og en bolle-lunsj i sola.

Vi har sett på blå festdrakter. Og vært på lekebutikker. Og lekeplass
Og sett på drakt til eldste Og endte med lik til søstra. Ja. Jebtemodellen da. Derved rød.

Jaja. Sliten mamma slitne unger hjem og gi dem is. Yngste har på truse så det er potte i hagen i håp om at den skal vare litt...

Mannen hjemme i løpet av en time med det vi ikke handlet av mat også ser vi om vi får liv i grillen eller lager mat inne.

Det ble denne på henne. Vis vedlegget 294899

Hun som hadde planer om blå. Jaja.

Og den matchende til ham Vis vedlegget 294900

Lurer på om eg har ulik farge til mine altså. Butikk hadde ikkje rett str i samme farge.

Lurer på om eg har ulik farge til mine altså. Butikk hadde ikkje rett str i samme farge.
Mine har aldri hatt lik før og minste har ikke samme som de andre det er helt tilfeldig at det ble sånn denne gangen.

Mellomste har hatt blå i tre år nå, før det hadde hun den minste nå har.

Bestilt hotell ved Hunderfossen i sted . Var jo der i fjor og. Kjekt det
Hunderfossen er hyggelig Der ahr vi vært mange ganger og ungene forventer det egenelig. Det ligger en god time fra svigermor og der er vi jo hver sommer så vi pleier ta en tur, med eller uten svigerfar og hans to yngste son altså et på alder med våre eldste.

Hunderfossen er hyggelig Der ahr vi vært mange ganger og ungene forventer det egenelig. Det ligger en god time fra svigermor og der er vi jo hver sommer så vi pleier ta en tur, med eller uten svigerfar og hans to yngste son altså et på alder med våre eldste.
Ja kjempe kjekt der:)

Back
Topp