Det er detKoselig med besøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detKoselig med besøk![]()
Effektiv du er da. Og der minte du meg på noe. Jeg trenger noe på StaplesPå jysk, staples , europris, jula , senteret og i kiosken å fikse litt mer
Så hjem å rydde hus, pakke litt +++
Hei hei!Hei og hopp
Herlig! Jeg og. Bare, mine unger er på ferie med pappaen akkurat nå, da.Kosa meg under teppe mens barna er på sfo![]()
Noen som har detBare noen få timer igjen til ferie![]()
Planer om å hive ut mann og barn i 2 dagen for å vaske og rydde og vaske huset, samt lese til eksamen. Og holde en familiemiddagGod dag alle sammen! Kroppen er litt vond og stiv i dag, så jeg ser litt på serier før jeg hiver meg av gårde på jobb.
Hei hei!
Herlig! Jeg og. Bare, mine unger er på ferie med pappaen akkurat nå, da.
Noen som har dethøres herlig ut! Noen planer?
Så deilig daFra mandag blir det rolig
Så deiligSitter ute i solsteken i Danmark
Krysser fingreFuck! Brune lutinus rester er ikke noe bra.. Tror jeg. Hadde håpet å fortsette å være gravid
God dag KenguGod morgen alle sammen
Sol ute, herlig.
Planer om å hive ut mann og barn i 2 dagen for å vaske og rydde og vaske huset, samt lese til eksamen. Og holde en familiemiddag
Må vaske og rydde før besøk.Ååh, en sånn ferieSkulle nok egentlig fått rydda og vaska litt jeg og.. Men kjente jeg ikke orker det aaaakkurat nå.
Tipp toppHar dere det bra folkens?
Hvor skulle du?Vært på tur med hunden og satt på en vaskemaskin
Nå må jeg snart gjøre meg klar og komme meg ut av huset
Hei heiHei og hopp
Effektiv ja, å nå tar jeg påskeferieEffektiv du er da. Og der minte du meg på noe. Jeg trenger noe på Staples
Kos degSkal snart og spise lunsj med søsteren min, før turen går videre på kveldsvakt senere![]()
Har de ikke påskestengt?Kosa meg under teppe mens barna er på sfo![]()