Det blir godtBare noen få timer igjen til ferie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir godtBare noen få timer igjen til ferie![]()
Elller fra tirsdagSå deilig da![]()
Hei på duuuHei og hopp
Jupp deiligGod dag Kengunydelig sol!
Det kommer du tilHvor skulle du?![]()
Hørtes deilig utKosa meg under teppe mens barna er på sfo![]()
Ha en flott vaktSkal snart og spise lunsj med søsteren min, før turen går videre på kveldsvakt senere![]()
Heldige duBare noen få timer igjen til ferie![]()
Hehe, satse på tirsdag daElller fra tirsdag![]()
Velgig godt.Heldige dumå innom jobb i morgen også jeg...
He hejuppHehe, satse på tirsdag da![]()

Står til ?Hei hei
Står til?Hei på duuu![]()
Nå har jeg og ungene vært på handletur i 5 timer eller noe sånn. Inkl kjøringen da altså. Og en bolle-lunsj i sola.
Vi har sett på blå festdrakter. Og vært på lekebutikker. Og lekeplass
Og sett på drakt til eldste Og endte med lik til søstra. Ja. Jebtemodellen da. Derved rød.
Jaja. Sliten mamma slitne unger hjem og gi dem is. Yngste har på truse så det er potte i hagen i håp om at den skal vare litt...
Mannen hjemme i løpet av en time med det vi ikke handlet av mat også ser vi om vi får liv i grillen eller lager mat inne.
Det ble denne på henne. Vis vedlegget 294899
Hun som hadde planer om blå. Jaja.
Og den matchende til ham Vis vedlegget 294900
Mine har aldri hatt lik før og minste har ikke samme som de andre det er helt tilfeldig at det ble sånn denne gangen.Lurer på om eg har ulik farge til mine altså. Butikk hadde ikkje rett str i samme farge.
Hunderfossen er hyggelig Der ahr vi vært mange ganger og ungene forventer det egenelig. Det ligger en god time fra svigermor og der er vi jo hver sommer så vi pleier ta en tur, med eller uten svigerfar og hans to yngste son altså et på alder med våre eldste.Bestilt hotell ved Hunderfossen i sted . Var jo der i fjor og. Kjekt det
Ja kjempe kjekt derHunderfossen er hyggelig Der ahr vi vært mange ganger og ungene forventer det egenelig. Det ligger en god time fra svigermor og der er vi jo hver sommer så vi pleier ta en tur, med eller uten svigerfar og hans to yngste son altså et på alder med våre eldste.