Symptomer

Vet ikke jeg altså, 9+0 i noen minutter til og akkurat nå er det eneste symptomet kvalme :hungover:
Det blir hyggelig med kvalme i barnehagen imorgen, håper ikke kvalmen tar i slik at jeg blir liggende over do, da får jeg ikke ta praksisen min :confused:
 
I natt hadde jeg mitt første møte med luftsmerter, shit det var vondt!!
Våknet av at jeg hadde sykt press på ene siden, nøyaktig kl 06:00, ble liggende en stund med vondt før det sa POPP, og smerten ble ikke borte, men etterhvert begynte jeg å fise en god del :confused:
Fortsatt litt vondt
 
Jeg er så UENDELIG gla for at jeg de 2 siste dagene har følt meg mere oppegående en de to siste uken ( er 8+2)
 
Nesten litt godt å høre - selv om jeg ikke unner dere det!! Dette er nesten verre enn nattevåk med baby, må jo på jobb og være opplagt. Vurderer hjemmekontor snart.
 
Nesten litt godt å høre - selv om jeg ikke unner dere det!! Dette er nesten verre enn nattevåk med baby, må jo på jobb og være opplagt. Vurderer hjemmekontor snart.

Skjønner deg godt, jeg vurderte sykemelding/egenmelding flere dager på grunn av det, men det bedret seg heldigvis. (Og jeg sa det til sjefen litt tidligere enn planlagt. Hun er bra og forståelsesfull, så da er det lettere å tilpasse.)
 
Hjelper med en liten lur midt på dagen for min del, når jeg begynner sent på jobb. Litt zombie tendenser hvis ikke.
 
Ømme bryster, nesten konstant kvalme, oppkast hver dag, trøtt og sliten. Er 9+2 i dag. Hadde hyperemesis i første svangerskap, så håper virkelig jeg slipper det nå.
 
Oppblåst og forstoppa! :wtf: Kan ikke huske at jeg var så ille sist svangerskap! :blackeye: Jeg tar Duphalac hver dag, men det hjelper ikke så mye. Skjønner at magen og systemet jobber tregt nå, men føler meg som en ballong.
 
Når slutter man egentlig å være så himla trøtt? Sov som en stein i natt, men etter å ha vært våken i 2,5 time er jeg klar for en dupp...
 
Når slutter man egentlig å være så himla trøtt? Sov som en stein i natt, men etter å ha vært våken i 2,5 time er jeg klar for en dupp...
Hmm den sykelige trøttheten jeg hadde i forrige svangerskap bedret seg i uke 11-12 tror jeg.. føltes som om jeg hadde tatt 2 sovepiller midt på dagen, helt grusomt!! Men følelsen av å være sliten vedvarte.. :) heldigvis ikke sååå trøtt nå, men merkbart mer enn vanlig..
 
Ååh, jeg blir så inmri kvalm hver dag rundt leggetid. :yuck: Veldig vanskelig å sovne når jeg må kjempe for å finne en stilling jeg ikke blir kvalm i.
 
Har så vond smak i munnen hele tiden, blir gal av det! Det igjen gjør jo at kvalmen blir verre også. Og veldig spyttproduksjon, må gå og spytte hele tiden for blir kvalm av å svelge mitt eget spytt. Noen andre som har det sånn?
 
8 + 3 idag, merker at jeg blir fortere sliten og føler at jeg kan sovne når som helst og hvor som helst.
Har fått litt større pupper og tidenes mest oppblåste mage, typ kan ikke bruke jeans eller tettsittende klær for da kommer alle til å tro at jeg er 4mnd på vei :p
 
Dere som har ømme pupper, hvor lenge har dere hatt det før det har bedret seg? Har hatt det i flere uker nå, men synes kanskje det er blitt noe mindre ømt siste tiden. Blir da selvfølgelig redd for at det er et dårlig tegn.. er straks 8 uker.. :eek:
 
Back
Topp