sånn så testen ut demontert5+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sånn så testen ut demontert5+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg![]()
Får håpe på sterkare i morgonSkyggestreker kan lure en godt![]()
Fikk vel 3+ på den ?sånn så testen ut demontert![]()
HURRA BABY5+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg![]()

Krysser at det er noe på gangFrustrerende med antydninger til strek og skygger![]()
Ja, fikk det. Håper det fortsetter og at det er en frisk spireliten på gang.Fikk vel 3+ på den ?
Jeg håper du får det tilDet er nok en stund til jeg greier å slappe av og nyteMen skal ta oppfordringen din
Takk
![]()
Legg ut bilde?![]()
Jeg er redd for å få for høye forhåpninger
Jeg prøvde å poste tidligere, men når jeg ser på det som jeg postet så ser det ikke ut som noe lenger.. Jeg får bare fortsette å teste!Det er det. November barn ?Ja, fikk det. Håper det fortsetter og at det er en frisk spireliten på gang.
Ja, 26.11 tror jeg.. Har ikke lastet ned noen gravid apper enda, klok av skade. Har så murringer i dag, veldig ubehagelig. Håper det er et godt tegn daDet er det. November barn ?
Det er gode tegn. Rekner med du får god oppfølging.Ja, 26.11 tror jeg.. Har ikke lastet ned noen gravid apper enda, klok av skade. Har så murringer i dag, veldig ubehagelig. Håper det er et godt tegn da
Fikk positiv digital 10 dpo denne gang. 12 dpo sist gangSpørsmål til dere som tester med cb digital, når har dere fått denne positiv?hvor mange dpo eller dager over ikm var dere da den ble positiv?
tok en i går, 10dpo og den va negativ
![]()
Den skal slå ut på 10 mlu, så ikke uvanlig at den slår ut 10 dpo. Jeg fikk positiv cbd 10 dpo en gang.Spørsmål til dere som tester med cb digital, når har dere fått denne positiv?hvor mange dpo eller dager over ikm var dere da den ble positiv?
![]()
11 DPO, men jeg prøvde ikke tidligere hellerSpørsmål til dere som tester med cb digital, når har dere fått denne positiv?hvor mange dpo eller dager over ikm var dere da den ble positiv?
![]()
Mener kanskje jeg ser noe svakt jeg og. Men var ett veldig utydelig bilde.8-9 dpo
Usikker, men mener jeg ser noe svakt.
Prøvd å få det klart. Men skal prøve å få et bedreMener kanskje jeg ser noe svakt jeg og. Men var ett veldig utydelig bilde.
Spørsmål til dere som tester med cb digital, når har dere fått denne positiv?hvor mange dpo eller dager over ikm var dere da den ble positiv?
![]()