Oss testetøser imellom

Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen også
Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen også

Interessant, asså jeg ser den.. og den ser jo nesten litt rosa ut! Håper det er babystrek da ☺️❤️

5+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg:eek:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    13,5 KB · Visninger: 146
Skimter noe. Så lenge ikke tanta kommer er det håp!

Har en regelmessig syklus på 35 dager, av og til opptil 39 dager. Fikk en liten blødning med slim i 3 dager forrige helg. Hvis det var tr så har jeg plutselig hatt en syklus på 27 dager med en mens som varte kortere enn vanlig. Så vet ikke hva som skjer med kroppen... :wacky:

jeg måtte jo bare se etter tester når jeg var på Normal i dag :hilarious: sykt billige da! Men syns stripsen var dårlig, eller hvertfall sammenlignet med staven og den fra babyplan :wideyed:

Vedlegg

• testerrrrrr.jpg
    testerrrrrr.jpg
    32,2 KB · Visninger: 147
Interessant, asså jeg ser den.. og den ser jo nesten litt rosa ut! Håper det er babystrek da ☺️❤️
Jeg har ingen symptomer på noe så regner med defekt test, og jeg er usikker på dpo. Har hatt el men vet ikke om den kom fredagsnatt forrige uke eller natt til mandag denne uka.

Jeg tok en test i dag (7 dpo). De tidligere dagene har jeg tatt en del tester som har blitt helt hvite (jada, jeg begynte tidlig :hilarious:), men i dag når jeg så nærmere på den syntes jeg at jeg kunne se anntydnint til en begynnende strek. Jeg er jo i min første pp noensinne og har jo ikke peiling på dette med tester og resultat... Jeg har en følelse av at jeg innbiller meg noe. Det er jo fortsatt veldig tidelig, og det er jo ikke akkurat en strek.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal formelere spørsmålet mitt, men hvordan kan en supertidlig positiv test se ut? :hilarious: Jeg orket ikke skrive et helt innlegg, så da spørr jeg her.

Jeg tok en test i dag (7 dpo). De tidligere dagene har jeg tatt en del tester som har blitt helt hvite (jada, jeg begynte tidlig :hilarious:), men i dag når jeg så nærmere på den syntes jeg at jeg kunne se anntydnint til en begynnende strek. Jeg er jo i min første pp noensinne og har jo ikke peiling på dette med tester og resultat... Jeg har en følelse av at jeg innbiller meg noe. Det er jo fortsatt veldig tidelig, og det er jo ikke akkurat en strek.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal formelere spørsmålet mitt, men hvordan kan en supertidlig positiv test se ut? :hilarious: Jeg orket ikke skrive et helt innlegg, så da spørr jeg her.
Legg ut bilde? :)

Back
Topp