lusemus 71
Forumet er livet
Får håpe det er noe på gang.Skimter noe selv, men tror det er skygge. 2 dager over ikm. Her er bilder før testen tørka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det er noe på gang.Skimter noe selv, men tror det er skygge. 2 dager over ikm. Her er bilder før testen tørka
Det hadde jeg og hatt i tankaneJa har fått ganske mange slike nå, så kommer ikke til å stole på de før de er klart positive
Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen også
Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen også
Der er noe, kan det være noe på gangTok en ny test nå og vet ikke hva jeg skal tenke. Testen er kjøpt på normal
Ser på 25 mlu men ikkje på 10 mlu.Tester tatt ettermiddag 11dpo (klarte bare holde meg i ca 2,5 timermen føler jeg ser noe på den hvite (den er vanlig,, altså ikke tidlig test)
Skimter noe, kan det være noe på gang.Hva tenker dere om disse? Er bare 6 eller 7 dpo idagto ulike merker, den ene er tatt på morgenurin og den andre midt på dagen 2 timer etter forje dobesøk.
Skimter noe. Så lenge ikke tanta kommer er det håp!

Der er noe, kan det være noe på gang![]()

Hvilke tester er det her?? Jeg ville jo tenkt positiv på disse?!Skyggestreker kan lure en godt![]()
Gratulerer5+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg![]()
Gratulerer så mye!! Nå kan du kose deg litt og nyte graviditeten<35+0 i dag. Har veldig menssmerter i dag og vond/øm rygg![]()
Hvilke tester er det her?? Jeg ville jo tenkt positiv på disse?!
Det er nok en stund til jeg greier å slappe av og nyteGratulerer så mye!! Nå kan du kose deg litt og nyte graviditeten<3
Jeg har ingen symptomer på noe så regner med defekt test, og jeg er usikker på dpo. Har hatt el men vet ikke om den kom fredagsnatt forrige uke eller natt til mandag denne uka.Interessant, asså jeg ser den.. og den ser jo nesten litt rosa ut! Håper det er babystrek da![]()
), men i dag når jeg så nærmere på den syntes jeg at jeg kunne se anntydnint til en begynnende strek. Jeg er jo i min første pp noensinne og har jo ikke peiling på dette med tester og resultat... Jeg har en følelse av at jeg innbiller meg noe. Det er jo fortsatt veldig tidelig, og det er jo ikke akkurat en strek.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal formelere spørsmålet mitt, men hvordan kan en supertidlig positiv test se ut?
Jeg orket ikke skrive et helt innlegg, så da spørr jeg her.Legg ut bilde?Jeg tok en test i dag (7 dpo). De tidligere dagene har jeg tatt en del tester som har blitt helt hvite (jada, jeg begynte tidlig), men i dag når jeg så nærmere på den syntes jeg at jeg kunne se anntydnint til en begynnende strek. Jeg er jo i min første pp noensinne og har jo ikke peiling på dette med tester og resultat... Jeg har en følelse av at jeg innbiller meg noe. Det er jo fortsatt veldig tidelig, og det er jo ikke akkurat en strek.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal formelere spørsmålet mitt, men hvordan kan en supertidlig positiv test se ut?
Jeg orket ikke skrive et helt innlegg, så da spørr jeg her.