❤Marstråden❤

God kveld:) Kjøpte en pingvinbamse beregnet for barn i dag, som varmes i micro, og ettåringen elsket den. Har den i senga hos seg nå.
 
Hahaha, svigermor har god tro på oss :hilarious: vi skal ut og spise imorgen for å feire den ene broren til min samboer. Så skal jeg samtidig levere noen perler til svigermor som hun mangler.
Så skriver hun til meg ikveld "tar du med perlene når vi skal ut og spise 15.30 imorgen?:)"
Skjønner ikke hvor hun får det fra at vi kommer for sent :rolleyes: (løgn, jeg skjønner hvor hun får det fra:p)
 
God morgn, jeg skulle egentlig svømme meg en kilometer eller så før jobb idag, men ga meg på 450 meter, det ble rett og slett for trangt i bassenget, det var mange, og, vel, enkelte som tok litt mindre hensyn til at de ikke hadde bassenget/bana for seg selv enn det som kreves for at det skal være hyggelig. Badevakta tilbød oss å svømme under stupetårnene (som altså er stengt) men det orket jeg ikke. Så jeg bare dro tidlig på jobb.
Så kjipt når det er sånn:(
 
God morgen :)
Vår tur til å få en runde med sykdom i hus. Selvfølgelig når ikke mannen er hjemme. En tur på legevakten natt til i går. Falsk krupp, høy feber og hallusinasjoner på eldste jenta..

Håper dere har en bedre dag en oss :)
Masse god bedring:)
 
Ojojoj... jeg er så dum!! Satt ute litt i sola tidligere i dag og solkrem var ikke i mine tanker engang.. solbrent på øyelokkene, under øynene og i panna. Og 1000 nye fregner. At jeg ikke lærer!

Og her på søndag sutrer jeg o er 20 ca nysnø. I dag måtte jeg brette opp buksa og satt ute i bare en tynn genser.
Sterk denne vårsola!:p men guri så deilig!
 
Får byttet ei og ei helg foreløpig :shy: skulle gjerne ha byttet helgen permanent eller hvertfall midlertidig noen mnd, men det ble verre enn vi trodde:shy:
Godt det lar seg løse med ei og ei da:)
Helt krise når jobbehelger kræsjer:rolleyes:
 
Så kjipt når det er sånn:(
Ja.

Første gang jeg har opplevd det sånn, trangt har det vært men med hensyn går det greit Det ble nok enda trangere i går, rett og slett for mange folk, men det var mangelen på hensyn som var mest plagsomt.
 
God morgen alle sammen
 
God morgen, ja:)

Fin onsdag?
Ute på trilletur. Hun sover. Skal hente en pakke. Skulle egentlig hente den i går, men dukket opp på feil sted og da dro vi bare hjem siden det var rush:p
 
Back
Topp