❤Marstråden❤

God morgn, jeg skulle egentlig svømme meg en kilometer eller så før jobb idag, men ga meg på 450 meter, det ble rett og slett for trangt i bassenget, det var mange, og, vel, enkelte som tok litt mindre hensyn til at de ikke hadde bassenget/bana for seg selv enn det som kreves for at det skal være hyggelig. Badevakta tilbød oss å svømme under stupetårnene (som altså er stengt) men det orket jeg ikke. Så jeg bare dro tidlig på jobb.
 
Blir nok ferdig til slutt skal du se ;)

Har du laget flere kule luer da? Mener å huske du laget elefant lue en gang
Har elefant, ku og en grønn gris.
Ingen planer om flere luer med det første.
Skal strikke et skjørt til frøkna etterpå og så noen sokker til mannen
 
God morgen :)
Vår tur til å få en runde med sykdom i hus. Selvfølgelig når ikke mannen er hjemme. En tur på legevakten natt til i går. Falsk krupp, høy feber og hallusinasjoner på eldste jenta..

Håper dere har en bedre dag en oss :)
 
God morgen :)
Vår tur til å få en runde med sykdom i hus. Selvfølgelig når ikke mannen er hjemme. En tur på legevakten natt til i går. Falsk krupp, høy feber og hallusinasjoner på eldste jenta..

Håper dere har en bedre dag en oss :)
Huff da, god bedring
 
God morgen :)
Vår tur til å få en runde med sykdom i hus. Selvfølgelig når ikke mannen er hjemme. En tur på legevakten natt til i går. Falsk krupp, høy feber og hallusinasjoner på eldste jenta..

Håper dere har en bedre dag en oss :)
God bedring :Heartred
 
Idag skal jeg opp og snakke med sjefen ang å få byttet helgen min (da jeg og samboer havnet på samme arbeidshelg), og da skal jeg og minsten først innom til noen av de eldre jeg hjelper når jeg er på jobb (de sitter som regel på felles stue) :happy: gleder meg!
Så koselig da❤️
Håper helgen løste seg:)
 
Ojojoj... jeg er så dum!! Satt ute litt i sola tidligere i dag og solkrem var ikke i mine tanker engang.. solbrent på øyelokkene, under øynene og i panna. Og 1000 nye fregner. At jeg ikke lærer!

Og her på søndag sutrer jeg o er 20 ca nysnø. I dag måtte jeg brette opp buksa og satt ute i bare en tynn genser.
 
Ojojoj... jeg er så dum!! Satt ute litt i sola tidligere i dag og solkrem var ikke i mine tanker engang.. solbrent på øyelokkene, under øynene og i panna. Og 1000 nye fregner. At jeg ikke lærer!

Og her på søndag sutrer jeg o er 20 ca nysnø. I dag måtte jeg brette opp buksa og satt ute i bare en tynn genser.

Skjer ca hvert år den første dagen en sitter i sola...

På øyelokkene hørtes vondt ut da og ukjent egenelig. Jeg bruker solbriller antar jeg. Har jo briller hele døgnet ellers så da er det lett å tenke solbriller i sola.
 
Tradisjonsrik mat, i alle fall er både jeg og mannen vant til det. Er det vestlandsmat tro? Skulle ikke tro det, storfekjøtt er da ikke klassisk vestland.

Men godt ja. Og restene lager vi en god lapskaus på :)

Det tar litt tid, men er jo ikke mye jobb. Det meste av tiden er kjøttet som står og koker på lav varme i mange timer. Dess lenger dess bedre. Skal helst ikke trenge kniv når du spiser det :)
Inviter meg på middag, Sara:D
 
Back
Topp