❤Marstråden❤

Legetime kl 14.15. Enda skallebank etter ørten skyllinger av nese, så nå gir jeg meg. Hvor lang tid har det tatt for folk å bli friske fra bihulebetennelse etter legebesøk? For jeg skal jobbe til helga, men for øyeblikket fungerer ikke hodet i det hele tatt...
 
Legetime kl 14.15. Enda skallebank etter ørten skyllinger av nese, så nå gir jeg meg. Hvor lang tid har det tatt for folk å bli friske fra bihulebetennelse etter legebesøk? For jeg skal jobbe til helga, men for øyeblikket fungerer ikke hodet i det hele tatt...

Dersom det er bakterier, så hjelper anbtibiotika i løpet av et par dager, bedring i alle fall. Er det virus så....

God bedring
 
Dersom det er bakterier, så hjelper anbtibiotika i løpet av et par dager, bedring i alle fall. Er det virus så....

God bedring
Innbiller meg at jeg har hørt at de fleste slike betennelser er forårsaket av virus, så innstiller meg på å muligens få en nesespray eller noe :p aner egentlig ikke, ikke hatt dette før. Men tar det som det kommer, og ser ann nærmere helgen hvordan det går. Tok ibux kl 11.30 og virker enda ikke, så får prøve å sove det vekk før legetime :)
 
Legetime kl 14.15. Enda skallebank etter ørten skyllinger av nese, så nå gir jeg meg. Hvor lang tid har det tatt for folk å bli friske fra bihulebetennelse etter legebesøk? For jeg skal jobbe til helga, men for øyeblikket fungerer ikke hodet i det hele tatt...
God bedring
 
Hvordan får jeg lagt inn lengde og vekt i appen til BV ? Skjønner ikke helt den nye
 
Back
Topp