Oss testetøser imellom

Tok nettopp en CB Tidlig Deteksjon, å etter bare 3 min så såg jeg antydning til strek å den ble mer og mer synlig innen tidsfrist på 10 min, men så har jeg hørt at med desse testene så er dem kjent for skygge strek! :nailbiting::nailbiting: Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 6 min og bilde 3 etter 10 min! Ser dette ut som en skyggestrek? :shy:
Ser streken godt fra første bilde :)

Vet du, du har en flott stigning! Ingen grunn til å tenke at dette ikke går veien nå! Har fulgt deg i bakgrunnen hele tiden, for jeg vet hvor mye det smerter å sitte å ikke få til. Du og noen få til her inne som har gitt litt ekstra inntrykk på meg :)
Nå skal det gå bra! Regner med du får skikkelig oppfølging fra helsevesenet nå?
Den dårlige følelsen slipper ikke taket. Mener å huske at jeg har hatt mensmurringer av og på i alle svangerskap. Nå kjenner jeg ingenting. Hetetoktene har økt. Tror jeg må ta kontakt med lege å be om hcg målinger, kanskje det vil hjelpe meg litt. Har det så fælt:( Tom for tester er jeg også:rolleyes: Jeg håper også jeg får tett oppfølging, skal snakke med legen min. Alle sin har gått i gjennom så mye i forbindelse med svangerskap burde har rett på tett oppfølging uten p måtte mase om det syns nå jeg!

Tok EL test igjen i dag (Rosa) og den er ikke så sterk lenger. Ellers mulig antydning til strek på grønn test innenfor tiden? Men kanskje bare skygge?

Vedlegg

• PicsArt_03-19-08.27.50.jpg
    PicsArt_03-19-08.27.50.jpg
    20 KB · Visninger: 113
  • PicsArt_03-19-08.26.45.png
    PicsArt_03-19-08.26.45.png
    211,1 KB · Visninger: 114
  • PicsArt_03-19-08.25.28.jpg
    PicsArt_03-19-08.25.28.jpg
    20,7 KB · Visninger: 120
  • PicsArt_03-19-08.34.17.jpg
    PicsArt_03-19-08.34.17.jpg
    19,9 KB · Visninger: 113
  • PicsArt_03-19-08.34.42.jpg
    PicsArt_03-19-08.34.42.jpg
    20,6 KB · Visninger: 112
Tok nettopp en CB Tidlig Deteksjon, å etter bare 3 min så såg jeg antydning til strek å den ble mer og mer synlig innen tidsfrist på 10 min, men så har jeg hørt at med desse testene så er dem kjent for skygge strek! :nailbiting::nailbiting: Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 6 min og bilde 3 etter 10 min! Ser dette ut som en skyggestrek? :shy:
Gratulerer :) (har aldri fått skygge på disse)

Tok EL test igjen i dag (Rosa) og den er ikke så sterk lenger. Ellers mulig antydning til strek på grønn test innenfor tiden? Men kanskje bare skygge?
Ser strek på den blå også.
Og det du har negativ på alle 3, så vises det 2 streker

Den dårlige følelsen slipper ikke taket. Mener å huske at jeg har hatt mensmurringer av og på i alle svangerskap. Nå kjenner jeg ingenting. Hetetoktene har økt. Tror jeg må ta kontakt med lege å be om hcg målinger, kanskje det vil hjelpe meg litt. Har det så fælt:( Tom for tester er jeg også:rolleyes: Jeg håper også jeg får tett oppfølging, skal snakke med legen min. Alle sin har gått i gjennom så mye i forbindelse med svangerskap burde har rett på tett oppfølging uten p måtte mase om det syns nå jeg!
Ja så absolutt! Få deg målinger og time til legen så han kan henvise deg til ul med en gang. Evt fiks deg privat time til gyn og ul. Det reddet nok svangerskapet mitt. Han satte meg på støttemedisiner fra dagen jeg var hos han og fikset oppfølging fra gyn. Pol på sykehuset gjennom hele svangerskapet. Blir utrolig godt fulgt opp. Det er veldig betryggende selv om det ikke er mye som skal til før bekymringene tar overhånd ennå (desverre..)

Ja så absolutt! Få deg målinger og time til legen så han kan henvise deg til ul med en gang. Evt fiks deg privat time til gyn og ul. Det reddet nok svangerskapet mitt. Han satte meg på støttemedisiner fra dagen jeg var hos han og fikset oppfølging fra gyn. Pol på sykehuset gjennom hele svangerskapet. Blir utrolig godt fulgt opp. Det er veldig betryggende selv om det ikke er mye som skal til før bekymringene tar overhånd ennå (desverre..)
Hva slags støttemedisiner fikk du? Tok både hcg og amh forrige tirsdag da jeg egentlig skulle ta en vannscanning. Den ble ikke tatt sa jeg hadde tatt positiv test. Ringte til slutt i dag å etterlyste svar. Da har de ikke tatt hcg av meg. Jeg syns det var rart at sekretæren kun tok et glass å bemerket det. Amh skal sendes til eget laboratoriet om jeg ikke tar feil. Amh var forøvrig på 14, det er faktisk bedre enn hva den var for 1 år siden. Fikk rekvisisjon til hcg målinger å skal ta første i dag. Har en fæl følelse og det er nesten så jeg ikke orker å ta hcg en gang. Grusomt å vente på svaret på andre prøven:(:eek: Jeg holder ikke ut meg selv og engstelsen.

Hva slags støttemedisiner fikk du? Tok både hcg og amh forrige tirsdag da jeg egentlig skulle ta en vannscanning. Den ble ikke tatt sa jeg hadde tatt positiv test. Ringte til slutt i dag å etterlyste svar. Da har de ikke tatt hcg av meg. Jeg syns det var rart at sekretæren kun tok et glass å bemerket det. Amh skal sendes til eget laboratoriet om jeg ikke tar feil. Amh var forøvrig på 14, det er faktisk bedre enn hva den var for 1 år siden. Fikk rekvisisjon til hcg målinger å skal ta første i dag. Har en fæl følelse og det er nesten så jeg ikke orker å ta hcg en gang. Grusomt å vente på svaret på andre prøven:(:eek: Jeg holder ikke ut meg selv og engstelsen.
Fikk metformin og albyl-e. Metformin sluttet jeg med etter uke 12 men albyl-e står jeg på ut svangerskapet. Den er bra for morkaka. Hjelper blodgjennomstrømningen. Mine svangerskap stoppet som regel opp i den tiden morkaka skulle begynne å fungere. Blodfortynnende har vist seg bra i mange tilfeller av habituell abort tilfeller. Jeg kan jo komme etter at du har tatt den første hcg prøven og slå deg i svime og holde deg der til du skal ta neste? Hehe... Neida. Kan desverre ikke gi deg noen andre råd enn å forsøke å slappe av og ikke tenke på det. Selv o. Jeg vet det er nytteløst. :Heartred

Ser strek på den blå også :)

Fikk metformin og albyl-e. Metformin sluttet jeg med etter uke 12 men albyl-e står jeg på ut svangerskapet. Den er bra for morkaka. Hjelper blodgjennomstrømningen. Mine svangerskap stoppet som regel opp i den tiden morkaka skulle begynne å fungere. Blodfortynnende har vist seg bra i mange tilfeller av habituell abort tilfeller. Jeg kan jo komme etter at du har tatt den første hcg prøven og slå deg i svime og holde deg der til du skal ta neste? Hehe... Neida. Kan desverre ikke gi deg noen andre råd enn å forsøke å slappe av og ikke tenke på det. Selv o. Jeg vet det er nytteløst. :Heartred
Jeg tar crinone og albyl e og har nå tatt første blodprøve, svar foreligger i morgen. Tar neste på torsdag. Du må gjerne komme å slå meg i svime :p I går la jeg meg kl 2130 da jeg ikke orket mer av meg selv og engstelsen...:eek: Det sier sitt. Har kjøpt nye tester, rfsu test ofte:rolleyes: Får ikke tak i make sure annet enn i nettbutikk. Blir derfor vanskelig å sammenligne med det jeg har fra før. Men kan i hver fall se om den er sterk eller svak. Det som er så kjipt er at jeg har hatt normal stigning tidligere å det har endt i ma så ingenting som utelukker heller.

Rfsu test 17 dpo. Legger ved testene jeg tok søndag. Dårlig stigning ?

Vedlegg

• BEE67BF8-4C08-42DA-9D48-D6834F5A7CEB.jpeg
    BEE67BF8-4C08-42DA-9D48-D6834F5A7CEB.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 121
  • 330FC351-6B99-4647-8245-569039C82A0B.jpeg
    330FC351-6B99-4647-8245-569039C82A0B.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 120
Fikk lagt de på rekke. Syns det er dårlig stigning jeg men:( øverste tatt i dag. I midten på søndag og nederste lørdag.

Vedlegg

• 1D2C99D4-9AA0-4221-B517-7522601C6ADB.jpeg
    1D2C99D4-9AA0-4221-B517-7522601C6ADB.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 121
Er helt sikkert bare noe tull eller kjemisk som alltid!! Men ser dere noe antydning til noe her?:cat:er 8dpo her! Dette er test fra midt på dagen:jimlad:

Vedlegg

• 6C43C708-1157-4E80-BACC-8165301E2821.jpeg
    6C43C708-1157-4E80-BACC-8165301E2821.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 125
Forskjellen på en tørket rfsu og en tatt nylig. Tatt i dag begge to

Vedlegg

• C575C4E4-ED19-4E73-83A1-68E5ECE50710.jpeg
    C575C4E4-ED19-4E73-83A1-68E5ECE50710.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 115
Rfsu test 17 dpo. Legger ved testene jeg tok søndag. Dårlig stigning ?
Når du kommer opp i den fargen du har på testane no er den totalt vanskelig og sjå stigning på dei. Testan stoppen opp på ein måte og holder seg på den fargen. Nå er det hcg sprøyta som sier rett svar. JEG HAR TROA.

Back
Topp