Oss testetøser imellom

Prednisolon har en del uønskede bivirkninger og er jo egentlig ikke bra i lengden. Så spørs. Fpr det i hvert fall ikke av fastlegen.
Ellers greier jeg ikke kontrollere testetrangen, har ingen selvbeherskelse der:rolleyes: Syns det er stigning på testen jeg tok før i dag.
Oi fy søren, nå får du dem snart ikke sterkere Katz1 :happy: kjempebra! Hvor langt er du på vei i dag ift siste mens?

8dpo. Synes jeg ser en veldig svak på den blå, men tolker som negativ enda:)
Snapchat-64967551.jpg
Snapchat-2099867195.jpg

Fikk svar på hcg som jeg tok i går, 462. Jeg var 17 dpo i går. Den sier ikke så mye når den står alene. Gruer meg til neste svar:eek:
Da ligger du akkurat der du skal :-) jeg hadde hcg på 453 når jeg var 16 dpo forrige svangerskap :-)

Oi fy søren, nå får du dem snart ikke sterkere Katz1 :happy: kjempebra! Hvor langt er du på vei i dag ift siste mens?
Jeg kan nesten ikke telle fra sist mens da el var en del forsinket. Men det er vel 18 dager siden el i dag.. om egget slapp 2 mars? Hadde veldig positiv test 1 mars men testet ikke hverken dagen før eller etter. Hadde el smerter den fredagen og litt på lørdag. Sex hadde vi den torsdagskvelden :rolleyes: Om jeg er 18 dpo er hcg målingen grei tror jeg

Da ligger du akkurat der du skal :) jeg hadde hcg på 453 når jeg var 16 dpo forrige svangerskap :)
Hcg er jo ganske individuelt, men syns ikke min måling var noe for høy. Det blir noen nervepirrende dager. Hvordan går det med deg?

Jeg kan nesten ikke telle fra sist mens da el var en del forsinket. Men det er vel 18 dager siden el i dag.. om egget slapp 2 mars? Hadde veldig positiv test 1 mars men testet ikke hverken dagen før eller etter. Hadde el smerter den fredagen og litt på lørdag. Sex hadde vi den torsdagskvelden :rolleyes: Om jeg er 18 dpo er hcg målingen grei tror jeg
Så da er du 4+4 i dag? Straks over kjemisk grensen da! Dette må bare gå bra nå!
Testene taler for det foreløpig iallefall!

Syns jeg skimter noe på den grønne, samme som i går. De to andre er negative. Rosa er El test.

Vedlegg

• IMG_20190320_073701.jpg
    IMG_20190320_073701.jpg
    10,2 KB · Visninger: 88
  • PicsArt_03-20-08.45.52.jpg
    PicsArt_03-20-08.45.52.jpg
    21,3 KB · Visninger: 85
  • PicsArt_03-20-08.40.27.jpg
    PicsArt_03-20-08.40.27.jpg
    31,6 KB · Visninger: 105
Hcg er jo ganske individuelt, men syns ikke min måling var noe for høy. Det blir noen nervepirrende dager. Hvordan går det med deg?
Ja det er ganske individuelt. Men jeg husker at jeg fikk beskjed om at jeg lå der jeg skulle :) krysser fingrene for deg!
Her går det seint, testene blir sterkere da. 14 dpo i dag :)

Ja, er vel det. Fortsatt lite symptomer da, ønsker meg flere☺️
Gi det ett par uker til du, så skal du se både kvalme og ligamentstrekk er på plass :happy: da nærmer hcg seg maks. Jeg var mest kvalm rundt 8-12 uker før det ble mindre igjen. Håper for din del og din trygghet på dette at du får alt som er av symptomer, i sånn passe moderat grad hehe. Da stoler man mer på at kroppen virkelig er gravid :)

Ja det er ganske individuelt. Men jeg husker at jeg fikk beskjed om at jeg lå der jeg skulle :) krysser fingrene for deg!
Her går det seint, testene blir sterkere da. 14 dpo i dag :)
Så bra, da satser vi på at det november skatter på oss❤️ Jeg greier ikke slappe av og glede meg enda. Men det hjelper å ha forumet å «snakke» med når det står på som verst! Her blir man så godt ivaretatt ☺️

Så bra, da satser vi på at det november skatter på oss❤️ Jeg greier ikke slappe av og glede meg enda. Men det hjelper å ha forumet å «snakke» med når det står på som verst! Her blir man så godt ivaretatt ☺️
Enig med deg. Det hjelper å være her inne :Heartpink jeg har en skikkelig dårlig følelse på at det blir november spire på meg, føler meg liksom ikke gravid i det hele tatt, har bare vage smerter i magen hele tiden:dontknow

Enig med deg. Det hjelper å være her inne :Heartpink jeg har en skikkelig dårlig følelse på at det blir november spire på meg, føler meg liksom ikke gravid i det hele tatt, har bare vage smerter i magen hele tiden:dontknow
Jeg vet hvordan du har det, kjenner det på samme måte. Selv om jeg har hatt mer murringer i går og i dag. Er litt uggen også. Det er jo fortsatt tidlig. Har du målt hcg? Er så redd hcg er for lavt:( Selv om jeg vet at det er store individuelle forskjeller

Jeg har det problemet at har jeg tester, tester jeg for tidlig! I dag derimot tror jeg kanskje jeg det noe, er redd jeg hallusinerer. Prøvd i ett år og ikke hatt en eneste positiv test eller trudd den va positiv. Kan noen hjelpe meg?! Er 11 dpo og dette er egentlig test man skal ta ved ikm, så ikke noe tidlig respons.

Vedlegg

• 2DB39407-E264-4AB0-8471-6FADD4C0B76F.jpeg
    2DB39407-E264-4AB0-8471-6FADD4C0B76F.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 116
  • 5843F657-04FF-4F17-A8DE-59B5A82C2581.jpeg
    5843F657-04FF-4F17-A8DE-59B5A82C2581.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 122
Jeg vet hvordan du har det, kjenner det på samme måte. Selv om jeg har hatt mer murringer i går og i dag. Er litt uggen også. Det er jo fortsatt tidlig. Har du målt hcg? Er så redd hcg er for lavt:( Selv om jeg vet at det er store individuelle forskjeller
Ja, samme her.. har skikkelig murringer :( men jeg husker jeg hadde det i forrige svangerskap også, men føler de kom noe senere :( jeg har ikke målt hcg, har ikke testet siden i går heller.. tenkte å ta en digital for å se om jeg får 2-3 uker.. gruer meg skikkelig..

Back
Topp