Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått blenda flere dager nå. Men hva tror dere om denne?
Vis vedlegget 292232
Håper den blir sterkere
Fordi de er dårlige.rfsu sin fra matbutikken, æsj altså... hvorfor så svak![]()
Min feil, sikkert gått litt fort i svingene herhar ikke blødd noe da?tenker om jeg hadde mista en tvilling så hadde jeg vel kanskje blødd litt eller noe?
![]()
men testene dine ser jo fine ut da.Hmm, er de det?Fordi de er dårlige.
Vet du, du har en flott stigning! Ingen grunn til å tenke at dette ikke går veien nå! Har fulgt deg i bakgrunnen hele tiden, for jeg vet hvor mye det smerter å sitte å ikke få til. Du og noen få til her inne som har gitt litt ekstra inntrykk på megEr så takknemlig for de oppmuntrende ordene fra degTusen takk, det varmer. Å der kom tårene da
Helt enig i alt du skriver. Skal forsøke å roe ned å puste med magen
Tok en test da
syns den er sterkere i dag i hvert fall?øverste tatt nå
rfsu sin fra matbutikken, æsj altså... hvorfor så svak![]()
Jeg har bare dårlig erfaring med RFSU.Hmm, er de det?
Skimter noe der6 DPO, og antydning til 2 streker. Spennende uke, måtte den gå fort![]()
Wow
Det er jo strekrfsu sin fra matbutikken, æsj altså... hvorfor så svak![]()
Dårlig test. Jeg fikk slik strek på min første normaltest men 2-3 uker på clear blue digitalrfsu sin fra matbutikken, æsj altså... hvorfor så svak![]()
rfsu sin fra matbutikken, æsj altså... hvorfor så svak![]()

Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 6 min og bilde 3 etter 10 min! Ser dette ut som en skyggestrek? 
har fått positiv digital og positiv clearblue plus. men ja, strekene på de testene der er virkelig bare dritt!! aldri mer bruke deSer helt lik ut som min! Ville ikke tatt det som strek dessverre. Jeg har aldri opplevd lurestreker med noen andre enn dette merket! Vanligvis sier man jo at to streker er positiv, men helt bingo med disse testene:’(

Jeg syns ikke det ser ut som skyggeTok nettopp en CB Tidlig Deteksjon, å etter bare 3 min så såg jeg antydning til strek å den ble mer og mer synlig innen tidsfrist på 10 min, men så har jeg hørt at med desse testene så er dem kjent for skygge strek!Bilde 1 etter 2 min, bilde 2 etter 6 min og bilde 3 etter 10 min! Ser dette ut som en skyggestrek?
![]()