Innsett rundt den 20 mars noen?

Babybabywish

Elsker forumet
heisann! ❤️
Hadde vært gøy å holdt litt følge/kontakt med dere som er ca i samme rute

Nå skal jeg på sjekk på fredagen, så regner med å få med meg hjem eggeløsningsprøyta som jeg tar lørdagen, for så tilbake mandagen å hente ut
 
heisann! ❤️
Hadde vært gøy å holdt litt følge/kontakt med dere som er ca i samme rute

Nå skal jeg på sjekk på fredagen, så regner med å få med meg hjem eggeløsningsprøyta som jeg tar lørdagen, for så tilbake mandagen å hente ut
Jeg skal etter planen ha innsett av 5dagers den 20 mars. Hvis de overlever 5 dager da, det er ingen selvfølge..
 
Om det går bra, så hjelper det på å ha noen i samme båt frem til man er mer sikker (12 uker) mente jeg :) dårlig å formulere meg med masse stoffer i kroppen :eek: å går det ikke bra, er det godt å ha noen å ty til her inne iallefall :)
Jeg er på nesesprayen og trett og migrene og sånn så ikke sikkert jeg var helt pålogga heller haha. Ja, det er absolutt sant! Utrolig god gjeng her inne
 
Jeg er på nesesprayen og trett og migrene og sånn så ikke sikkert jeg var helt pålogga heller haha. Ja, det er absolutt sant! Utrolig god gjeng her inne

Kjenner til akkurat det der :p holder meg for meg selv disse dager jeg. Sammen med sambo selvfølgelig, men kan sikkert fort bli tatt som smårar om man skulle møte på kjente å det ble en samtale eller 10 :p yep, det har jeg også skjønt ❤️
 
Fikk nettop telefon om at 10 av mine 14 egg er blitt befrukta :happy093
Håper de fortsetter å utvikle seg! Problemet mitt på første IVF forsøk var at det ikke festet seg, så det er definitivt perioden fra innsett til test som er den verste for meg....
 
Jeg skal på kontroll neste uke. Nesespray nå for tida. Har heldigvis ikke fått så mange bivirkninger annet enn svimmelhet som ga seg etter de første dagene, og nå har jeg treg mage + ømme gigapupper. Alle BH-ene er for trange.
 
Fikk nettop telefon om at 10 av mine 14 egg er blitt befrukta :happy093
Håper de fortsetter å utvikle seg! Problemet mitt på første IVF forsøk var at det ikke festet seg, så det er definitivt perioden fra innsett til test som er den verste for meg....
Gratulerer med befruktninger! Tenk om du kunne fått ti unger, da! Kanskje de kan gi deg noe som hjelper egget med å feste seg?
 
Gratulerer med befruktninger! Tenk om du kunne fått ti unger, da! Kanskje de kan gi deg noe som hjelper egget med å feste seg?
tror ikke jeg vil ha alle 10 :nailbiting:
Ble anbefalt å bytte støttebehandling denne gangen. Brukte Duphaston sist og bruker Lutinus denne gangen. Skulle egentlig også ha 3 klikk Ovitrelle til dagen som ekstra støttebehandling, men etter uthenting sa de at pga. fare for overstimulering så ville de ikke jeg skulle bruke Ovitrelle. Så da er det bare å håpe de vet hva de snakker om :)
 
Jeg skal på kontroll neste uke. Nesespray nå for tida. Har heldigvis ikke fått så mange bivirkninger annet enn svimmelhet som ga seg etter de første dagene, og nå har jeg treg mage + ømme gigapupper. Alle BH-ene er for trange.

Har visst alle bivirkninger på disse sprøytene stort sett. Puppene er liksom helt bomfast å tung. Så har et par større bh’er liggende etter forrige runder heldigvis. Magen er supertreg.
 
tror ikke jeg vil ha alle 10 :nailbiting:
Ble anbefalt å bytte støttebehandling denne gangen. Brukte Duphaston sist og bruker Lutinus denne gangen. Skulle egentlig også ha 3 klikk Ovitrelle til dagen som ekstra støttebehandling, men etter uthenting sa de at pga. fare for overstimulering så ville de ikke jeg skulle bruke Ovitrelle. Så da er det bare å håpe de vet hva de snakker om :)
Mannen spøker om at vi bare skal sette inn alle befruktede egg og få et fotballag på rappen. Lage sovesal på loftet :dead:
 
Back
Topp