Innsett rundt den 20 mars noen?

Ja..
Men, telefon ble dessverre dårlige nyheter.

Forsøket ble dessverre avbrutt da de ikke var helt fornøyd med ultralyd jeg hadde.

Nå må jeg sannsynligvis pga påska vente helt til mai.. BLÆ!
 
Gikk uttaket bra? :)
Uttaket gikk bra, fikk ut 9 egg. Det var vondt, da, og er skikkelig øm og oppblåst fortsatt. 8 ble befruktet, men de ringte igår og sa at utviklingen ikke var helt optimal ☹️ Så istedenfor innsett av blastocyst på onsdag, ville de ha meg inn idag (mandag). Sitter på Riksen nå og venter. Håper noen av de klarte seg....
 
Uttaket gikk bra, fikk ut 9 egg. Det var vondt, da, og er skikkelig øm og oppblåst fortsatt. 8 ble befruktet, men de ringte igår og sa at utviklingen ikke var helt optimal ☹️ Så istedenfor innsett av blastocyst på onsdag, ville de ha meg inn idag (mandag). Sitter på Riksen nå og venter. Håper noen av de klarte seg....

Forstår veldig godt den påkjenningen der.. at det ikke er optimal utvikling liksom.. så den ventinga også, huff :/ får hååååpe det går bra der hos deg ❤️
 
Forstår veldig godt den påkjenningen der.. at det ikke er optimal utvikling liksom.. så den ventinga også, huff :/ får hååååpe det går bra der hos deg ❤️
Det var visst sånn at 4 av 8 utviklet seg bra. Så da satte de inn ett igår, og 3 på frys. De sa det var et bra forsøk, så det er jo kjekt å vite. Er faktisk litt sånn at jeg føler jeg «feiler» ved å ikke bli gravid naturlig. Så det hjelper på å vite at kroppen fungerer bra og lager gode nok egg og at forsøket var bra. At jeg ikke «feiler» på alle arenaer.
Nå gjenstår en nervepirrende ventetid. Jeg er så oppblåst også, og tror den ene eggstokken presser inn mot ryggen, for har skikkelig vondt for tia... aiai. Kommer meg ikke inn i noen av buksene mine heller.
 
Satte inn blastocyst den 21.mars (mitt 2.forsøk), og testet positiv den 4.april :D så nå er det bare å vente og krysse fingrene fremover for at dette skal gå bra :rolleyes: :Heartpink
 
Testet positiv idag!!
 

Vedlegg

  • 3646C443-A9C7-434D-BA43-44F82EFB906C.jpeg
    3646C443-A9C7-434D-BA43-44F82EFB906C.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 34
Back
Topp