Innsett rundt den 20 mars noen?

@FruAlve har du hatt uthenting i dag? Hvordan gikk det? :happy:

@Desember baby 2019 hvordan gikk kontrollen? Blir det uthenting på mandag? :happy:
Jeg hadde det og fikk ut 7 stykker. 5 var befruktet på lørdag og nå blir det noen seige og nervepirrende dager frem mot innsett på onsdag.
 
Nå på onsdag? :) tror det går veldiggreit det der :D 5 av 7 er bra! Uttak samme dag som du har innsett :p
Ja, nå på onsdag. Det er to hele dager til for embryoene å utvikle seg i skåla! Er veldig usikker på hva jeg tror om det. Masse lykke til med uttak!
 
Ja, nå på onsdag. Det er to hele dager til for embryoene å utvikle seg i skåla! Er veldig usikker på hva jeg tror om det. Masse lykke til med uttak!

Yep, blir samme her. To dager etter uttak kan jeg få unnsett hvis dem utvikler seg normal osv :) men her skal jeg drikke liiiiiiitt vin, spise sjokolade å annanas en god del av ellers (er visst bra rett før innsett), å kose meg egentlig :) tusen takk, å det samme til deg med innsett :)
 
Hei dere! Det står i infoskrivet mitt at jeg må ha hatt blødning/mens innen 3 dager før oppstart av sprøyter. Skal til kontrolltime for oppstart nå på torsdag, og har enda ikke fått blødning... Hvordan var det med dere, fikk dere blødning i god tid før sprøytestart? Har nå gått på Synarela i 14 dager. Må få blødning IDAG!!! Ellers må jeg kontakte sykehuset og utsette oppstarten...
 
Ja, nå på onsdag. Det er to hele dager til for embryoene å utvikle seg i skåla! Er veldig usikker på hva jeg tror om det. Masse lykke til med uttak!
Krysser fingrene for at dine utvikler seg like bra som mine gjorde! Jeg har satt inn en perfekt 5 dagers blastocyst i dag :love7 håper bare den fester seg, for det var det som var problemet sist :smiley-angelic001
 
Hei dere! Det står i infoskrivet mitt at jeg må ha hatt blødning/mens innen 3 dager før oppstart av sprøyter. Skal til kontrolltime for oppstart nå på torsdag, og har enda ikke fått blødning... Hvordan var det med dere, fikk dere blødning i god tid før sprøytestart? Har nå gått på Synarela i 14 dager. Må få blødning IDAG!!! Ellers må jeg kontakte sykehuset og utsette oppstarten...

Du må bare ringe å få det utsatt da? :) det gjør nok ikke så mye vil jeg tro om det bare er dager :) hvis du ikke ergravid da?
 
Hei dere! Det står i infoskrivet mitt at jeg må ha hatt blødning/mens innen 3 dager før oppstart av sprøyter. Skal til kontrolltime for oppstart nå på torsdag, og har enda ikke fått blødning... Hvordan var det med dere, fikk dere blødning i god tid før sprøytestart? Har nå gått på Synarela i 14 dager. Må få blødning IDAG!!! Ellers må jeg kontakte sykehuset og utsette oppstarten...
Kan du være gravid? :) jeg har alltid fått blødning på synarela så ikke hatt det problemet. Kanskje de hjelper deg å få blødning eller tar en kontroll før oppstart ? Ikke sikkert at de avbryter
 
Jeg hadde bittelitt brunt idag, men ikke så mye. Teller det? Er det slik at man skal ha en tilnærmet vanlig mens? Hva hadde du?

Jeg har skjønt at man skal ha hatt en blødning iallefall :) men jeg ville ringt dem i morgen å hørt med dem :) jeg hadde vanlig mens, men litt mindre bare.
 
Kan du være gravid? :) jeg har alltid fått blødning på synarela så ikke hatt det problemet. Kanskje de hjelper deg å få blødning eller tar en kontroll før oppstart ? Ikke sikkert at de avbryter
Jeg skulle hatt "vanlig" mens for ca en uke siden. Regnet med at mensen ikke kom til å komme før nærmere kontrolltimen, at Synarela forvirrer syklusen... Men nå ser det jo litt dårlig ut da. Bare så vidt litt brunt på papiret, ala den man får når mensen egentlig er over og det bare er "rester", om du skjønner. Jeg tar kontakt med de imorgen. Skulle godt ha latt seg gjøre å bli gravid på egenhånd da vi jo ikke har klart det på 2 år + vi har brukt kondom fra tiden rundt eggløsning til nå. Men jeg tar en test for sikkerhetsskyld imorgen tidlig. Med mindre jeg har begynt å blø over natten, så klart.
 
Jeg skulle hatt "vanlig" mens for ca en uke siden. Regnet med at mensen ikke kom til å komme før nærmere kontrolltimen, at Synarela forvirrer syklusen... Men nå ser det jo litt dårlig ut da. Bare så vidt litt brunt på papiret, ala den man får når mensen egentlig er over og det bare er "rester", om du skjønner. Jeg tar kontakt med de imorgen. Skulle godt ha latt seg gjøre å bli gravid på egenhånd da vi jo ikke har klart det på 2 år + vi har brukt kondom fra tiden rundt eggløsning til nå. Men jeg tar en test for sikkerhetsskyld imorgen tidlig. Med mindre jeg har begynt å blø over natten, så klart.
Da er det nok på vei, vil jeg tro.. Ring og hør, og test deg du :happy: oppdater gjerne! Mensen på synarela var helt forferdelig sist for meg. Men første gangen var det som normalt :)
 
Da er det nok på vei, vil jeg tro.. Ring og hør, og test deg du :happy: oppdater gjerne! Mensen på synarela var helt forferdelig sist for meg. Men første gangen var det som normalt :)
Spottingen var bare oppstarten. Mensen kom natt til tirsdag. Jeg sender beskjed til sykehuset, men satser på at vi kan følge planen om sprøytestart.
 
heisann! ❤️
Hadde vært gøy å holdt litt følge/kontakt med dere som er ca i samme rute

Nå skal jeg på sjekk på fredagen, så regner med å få med meg hjem eggeløsningsprøyta som jeg tar lørdagen, for så tilbake mandagen å hente ut

Hei! Jeg hadde uttak i går, innsett i morgen Kun to egg ble høstet, og ett befruktet. Dette er min første gang med IVF, har et barn fra før født i 06❤
Masse lykke til i morgen!
 
Back
Topp