Velkommen i Novemberklubben!

Snurkus

Glad i forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Lager en tråd der vi alle kan introdusere oss!

Så her er jeg :happy: 29 år og gravid med barn nummer to.
Klaff etter snart 2 år prøving og en spontanabort.
Er klart bekymret for en spontanabort til, men satser på at denne spiren klamrer seg fast! :dummy1::dummy: Hurra:love7
 
29 år, gravid med nr 2 etter 8 pper

Gravid i pp 6 men endte i SA/exu ved 5+2. Hadde en SA før barn nr 1 også.

Krysser fingrene for at denne holder til termin!
 
Hei.
Er 28 år og gravid med nr 3 etter PP3 :)
Hadde MA i 2018.

Håper det går bra denne gangen <3
 
Sniker litt her. Etter en sa og to sene maer siden høsten 2016 er jeg ikke akkurat overbevist om at jeg blir..
men testen sa positiv og da jeg gravid inntil noe annet skjer :)
Har to barn fra før, født i 06 og 12.
Foreløpig termin er 1/11.
 
Hei :happy: 31 år, har en jente født i 2017 og termin i slutten av oktober med nr to. Har allerede fått sett ett lite bankende hjerte og håper alt går bra denne gangen etter SA i september.
 
Hei :happy: 31 år, har en jente født i 2017 og termin i slutten av oktober med nr to. Har allerede fått sett ett lite bankende hjerte og håper alt går bra denne gangen etter SA i september.

Håper det går veien! Jeg hadde en SA selv i august. Når tok du ultralyd for å se hjerteaktivitet? Så godt å få det bekreftet :)
 
Hei på dere!:happy:
36 år og har prøvd i snart et år.
Ingen barn enda, men håper denne blir.:Heartred
Var gravid i fjor, men hadde senabort i november, 20+3, pga avvik uforenlig med liv.

Synes testene mine er veldig svake, mye svakere enn sist, så jeg er redd jeg ikke blir her lenge.
Men er nå gravid, og håper så inderlig, så bestemte meg for å bli med i november-gjengen.:happy:
Foreløpig termin er 3.november.:Heartred
 
Hei alle sammen :) Nå kan jeg endelig melde meg inn her og jeg håper jeg ikke må melde meg ut igjen. Jeg er 28 år, og har 2 SA bak meg, så er nervøs også denne gangen. Den siste SA mistet jeg i uke 20 og merker jeg er nervøs nå. Dette er nå over 2 år siden og jeg er glad jeg endelig har blitt gravid igjen :)

Skal til gyn. å se om det er et bankende hjerte den 14, mars. Er nå kommet til 4+1
 
38 år, 6. Gangs gravid, barn nr 5. Har i tillegg ei bonusdatter. Minstemann ble til vha ICSI (han som er profilbildet mitt, seks dager etter befruktning:happy:), med tydelig beskjed om at vi aldri ville kunne få til et hjemmelaget barn.
Men det har vi altså fått til!

Helt ærlig, har vi litt blandede følelser nå. Vi var ferdige, har tross alt fem flotte barn, men så flytter altså en liten mirakelklump inn i magen.... helt ærlig gruer jeg meg til å fortelle familie og venner om dette, da reaksjonene blir mer og mer kritiske for hvert barn... vi er jo ingen A4 familie akkurat. men vi stortrives med gjengen vår, og koser oss masse, selv om det selvfølgelig er slitsomt og krever mye planlegging.
Kommer aldri til å klare å gjennomføre en abort, så vi får bare stålsette oss og overhøre kommentarene når den tid kommer....
 
38 år, 6. Gangs gravid, barn nr 5. Har i tillegg ei bonusdatter. Minstemann ble til vha ICSI (han som er profilbildet mitt, seks dager etter befruktning:happy:), med tydelig beskjed om at vi aldri ville kunne få til et hjemmelaget barn.
Men det har vi altså fått til!

Helt ærlig, har vi litt blandede følelser nå. Vi var ferdige, har tross alt fem flotte barn, men så flytter altså en liten mirakelklump inn i magen.... helt ærlig gruer jeg meg til å fortelle familie og venner om dette, da reaksjonene blir mer og mer kritiske for hvert barn... vi er jo ingen A4 familie akkurat. men vi stortrives med gjengen vår, og koser oss masse, selv om det selvfølgelig er slitsomt og krever mye planlegging.
Kommer aldri til å klare å gjennomføre en abort, så vi får bare stålsette oss og overhøre kommentarene når den tid kommer....
 
Hei! Jeg er 28år, gift og har 2 barn fra før. Venter med andre ord nummer 3 nå. Har foreløpig termin 4 november.
 
Hei alle!

22 år (om 2 dager :p), samboer og gravid med nr 2 :Heartpink Fikk postitivt test i mårrest, bare 9 dpo og første pp, så klarer ikke helt å innse at jeg er gravid enda. Blir spennende å se om streken blir sterkere i dagene som kommer, og håper alt går som det skal!

Lillebror/søster er iallefall veldig ønsket, og jeg gleder meg så til å fortelle samboer når han kommer hjem i ettermiddag, og etterhvert kommende storesøster :Heartred:Heartred
 
Hei !
Jeg er 27 år, barn nr 2 og pp12 så veldig gla det gikk denne gang ganske uventet faktisk, ikke hatt mensen siden romjula , fekk plutselig litt eggløsnings symptomer så da har det vist vært en meget sen eggløsning og denne gang klaffet det :Heartred Går jeg utifra når jeg trur eggløsninga var så er terminen 7.11 , så mest sannsynlig rundt der en plass , hehe
 
Hei !
Jeg er 27 år, barn nr 2 og pp12 så veldig gla det gikk denne gang ganske uventet faktisk, ikke hatt mensen siden romjula , fekk plutselig litt eggløsnings symptomer så da har det vist vært en meget sen eggløsning og denne gang klaffet det :Heartred Går jeg utifra når jeg trur eggløsninga var så er terminen 7.11 , så mest sannsynlig rundt der en plass , hehe
Gratulerer med et Novembergull :smiley-bounce015
 
31 år, gift, to barn fra før. Har prøvd siden oktober i fjor. Fikk positiv test i dag tidlig, så er litt tentativt med her enn så lenge. :shy:
 
Tør jeg snike meg inn her da? :depressed:
Er 26 år, samboer og det blir baby nr 2 hvis dette går som det skal:love017
 
Back
Topp