Velkommen i Novemberklubben!

Da joiner jeg dere ❤️
- første mensdag 2.feb (ikke møtt 28.feb).
- Gått på letrozol 5 dager og satt ovitrelle (eggløsningssprøyte) 13.feb
- el 14.feb
- måtte begynne å teste tidlig for å se når ovitrelle var ute av kroppen (skal it innen 10 dg etter insett)
- positive tester siden dpo 6.
- fikk gravid 1-2 uker igår 26.feb (12Dpo) og 13.dg etter Ovitrelle.

Hvordan følger jeg eller favoriserer tråden så jeg slipper å lete etter den hver gang?
 

Vedlegg

  • 74262FED-96E9-49D8-9840-C1A9F18FF452.jpeg
    74262FED-96E9-49D8-9840-C1A9F18FF452.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 9
27 år, første barnet. Samboer. Var gravid i høst som endte i MA i uke 10. Etter mye styr med rester etter medisinsk abort som endte med utskraping til slutt hadde vi lite tro på at jeg skulle bli gravid igjen så fort. Er selvfølgelig kjempebekymret for å miste igjen, men foreløpig er testen positiv!
 
Blir 25 et par uker før termin. Forlovet med en som blir 27 om noen dager.

Prøvd i over to år, det siste året med IVF, vår tredje graviditet på tre år der de to andre var exu(2016, naturlig) og MA i nov 2018, ivf. Denne graviditeten er fra samme kullet med embryo som MA'en.
Ble en veldig dramatisk MA da jeg til slutt holdt på å blø ihjel og måtte ha hasteoperasjon og blodoverføring.
Livredd for gjentakelse, men må rett og slett bare håpe! Pga medisinene jeg går på i forbindelse med prøverør vil ikke kroppen selv kvitte seg med fosteret naturlig, og jeg har derfor ukentlig ultralyd på poliklinikken fra uke 7 til og med 14.

Positiv test på en veldig sterk dag for oss, den 26.februar er en stor sorgens dag for oss, så det var fint med noe positivt istede.
 
Jeg er 29 år med samboer på 5. Året. Graviditeten var ikke helt planlagt, men vi har valgt å beholde. Vi er helt newbies i gamet og venter 1. Det blir mye å sette seg inn i!

Jeg er 5+5 i dag om jeg har forstått riktig :)
 
Hei hei!
30 år, samboer 34. Har en gutt på 2.5år fra før og er nå gravid med nr 2. Begge ivf barn:) Jobber og går på skole og hadde nok regnet med at dette kom til å ta litt lengre tid. Så det blir spennende å se hvordan vi skal løse hele økonomi/studentfloka i året som kommer:)
 
Hei Jeg er hele 41 år , er gift og har tre barn. To store barn på 20 og 14 og ei lita snuppe på tre måneder og to uker i dag. Jeg var faktisk med i November forumet i 2018 også så hvis dette svangerskapet går som det skal så får jeg to barn på et år, vettskremt og ekstatisk på en gang! Gleder meg til å følge dere alle sammen gjennom de spennende månedene fremover.
 
Hei
Er 22 år, blir 23 i sommer. Bor i rogaland med samboeren min på snart 28. Sammen har vi jenta vår nellie på 9 mnd.

Før nellie kom til, var vi gjennom en SA, men måtte ha utskrapning. Og en MA, fikk medisin for at det skulle støtes ut men ente også utskrapning men denne gang i narkose. Samt en kjemisk graviditet.
Så gikk ca 9 mnd før nellie satt nå venter vi nr 2!
 
Hei november gjengen!

Vi venter nr. 3. Mannen min og jeg har ei jente på 5 år, og en gutt på 4 år. Hadde en SA før jenta vår i 2012. Forventet termin så langt er 09.11.19 (eller så kort), men tipper den blir noe senere. Jeg blir 28 år i morgen :hello2 Vi ønsker å holde gravediteten sjult så lenge som mulig, da det er VÅR store hemmelighet. Spent på hvor lenge det går, da jeg skal ha en stor bursdagsfeiring hjemme neste helg. Har handlet inn alkohol fri sprudle hvitvin :king Får håpe ingen vil smake..
 
Hei alle sammen :D

Jeg er 24, gift og dette blir barn nr 3. Fikk min første skikkelige positive test i dag, 13dpo, så nå flytter jeg ordentlig til på forumet. :happy:
 
Hei.
Jeg er 27 år (blir 28 1 måned før termin)
Vi har et barn fra før som vil være 3 år og 4 mnd når han blir storebror :)
Bor på sørlandet i enebolig med stor hage sammen med min mann, sønnen vår og en Mittelspitz (hund) :)
Venter spent på TUL neste fredag :)
 
Heisann!
Jeg er 26 år, gift og har en gutt på straks 2,5 år fra før. Førstemann gikk på typ PP3 og det gjorde det denne gangen også. Er optimist så lenge det går :) <3 Førstemann fikk jeg mens jeg studerte, så denne gangen blir det greit med full permisjon fra fast jobb :)
 
Jeg er 26 år og gift. Har prøvd å bli gravid siden august 2018. Mistet nå to ganger i SA. En i november’18 og en i januar’19. Er nå gravid igjen i uke 5+1. Håper og ber til høyere makter om en liten november baby:smiley-angelic001:Heartred
 
Er 35 år, samboer med en på snart 28 år. Har prøvd siden august ifjor og mistet to stykker. Så håper virkelig denne sitter nå. Alle cb uke tester øker så har fått 3+ der idag så krysser alt:rolleyes: Foreløpig termin er 13.11, så har startet i uke 6 imorgen mener jeg:happy:
 
39 år her og har en lang prøvehistorie bak meg. Ble utredet for ufrivillig barnløshet i 2012-2013, fikk konstatert Amh verdi under 1. Var igjennom 2 ivf forsøk, ble ikke gravid på de, men klarte å bli gravid på egenhånd i påvente av ivf forsøk nr 3. Fikk en nydelig og fin liten sønn desember 2014, prematur pga svangerskapsforgiftning, men fin og frisk så alt gikk helt fint. Han er nå 4 år!

Hadde en ganske tøff opplevelse med forsøkene, og fordi sjansen vår var så liten pga lav Amh, valgte vi å ikke forsøke mer på søsken (de sa vel til meg at sjansene var så små at det egentlig var lite håp for flere barn). Vi var fornøyde med vår ene lille sønn, men skjer det så skjer det og det er en enorm bonus! Det skulle ta litt over 4 år gitt, og her er jeg igjen, gravid 6+2, menstermin 4.11 og jeg er veldig lykkelig. ❤️ Hadde lagt drømmen om flere barn på hylla, men det går faktisk an å bli gravid flere ganger med så lav Amh! Veldig koselig å se at det er så mange aktive her inne, håper å bli kjent med mange!
 
Hei! :)

Jeg er 34 år, gift og bor i Trondheim med mann, hund og ei datter.
Prøvd å bli gravid siden sommeren 2014.
Det lyktes heldigvis å bli befruktet med IVF i mai 2017, så dattera vår ble født i februar i fjor. Hun er altså litt over året nå :)

Første søskenforsøk dette, satte inn et 5-dagers 25. februar og fikk svak positiv 12 dpo og sterk positiv 17 dpo.

Lusker meg inn her og håper det holder :)
 
Jeg er 31 år, samboer, har prøver i 3 år. Dette blir første barnet om alt går bra.
Har opplevd 1 MA. Spiren er en prøverørbabys <3
Håper det blir vår tur nå!
 
Back
Topp