Velkommen i Novemberklubben!

En tråd i 'November 2019' startet av Snurkus, 20 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lyh Glad i forumet Septembermødre <3 Novemberbarna 19

25 år, barn nr 2. Om dette går som eg håper på 4+4 idag, så fortsatt veldig tidlig.. Merkeleg nok meir nervøs denne gangen

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Ceres_ Glad i forumet Himmelbarn Novemberbarna 19

37 år, samboer, tredje barnet. Trodde jeg var for gammel, men det var jeg visst ikke likevel, hurra!

Holder kortene litt tett til brystet i åpent forum, og gleder meg til vi får lukket.

Har vært med i flere termingrupper her inne før og syns det er sååå koselig.

3. Førstings Elsker forumet VIP Novemberbarna 19 Assistert-jentene

28 år, dette blir første barnet :happy: Vi er lykkelig forlovet og har det veldig fint sammen! Vi har holdt på med operasjoner, utredninger og IVF osv en stund, så dette er veldig veldig ønsket :Heartpink
    Det har vært en lang vei, og prosessen har stoppet opp flere ganger pga ulike årsaker.
    Men endelig. Håper av hele mitt hjerte dette går veien for oss nå:happy: Har hatt 1 sa (første graviditeten min). Redd for å miste igjen, men satser på at den sitter.:happy: Følelsesmessig berg og dalbane:nailbiting::happy:
    Nå har vi tydelig og god test, testene blir sterkere for hver dag og digital slo ut med 1-2 allerede 10 dpo:dummy1::Heartblue

4. Armunpi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

29 år, samboer og gravid med første. Ikke en helt planlagt graviditet, men vi er begge ganske happy og spente:)

5. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Da er vi like gamle og ganske lik situasjon! Ikke helt planlagt her heller :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  6. Novemberbarn14 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19

28 år og gift, har to barn fra før på 2 og 4 år. Er diagnosert med pcos, og ble gravid etter andre kur med clomifen. Har prøvd lenge å bli gravid og er så redd for at noe skal gå galt, men håper på at jeg slipper å melde meg ut herfra:)

7. Novemberbebis2019 Blir kjent med forumet Novemberbarna 19

29år samboer med en på 33år vi venter vår første baby 20.November hvis alt går bra :Heartred
    Veldig spent og gleder oss masse, hadde bestilt time hos GYN før jeg visste at jeg var gravid så skal dit i neste uke, er da i uke 7( 6+2) så håper på en liten sjanse til å se hjerteslag da. Ellers er formen fin, hadde litt spottblødinger i uken før IKM og litt murringer da. Nå er det foreløpig kun en oppblåst og litt treg mage som er eneste symptom.

Gratulerer til alle sammen her inne, så deilig å "fortelle" det til noen andre enn samboeren, vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til noen andre før uke 12, så lenge formen er fin ;)

8. Majamor Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg er 25 år og har ingen barn fra før. Jeg er i dag 5+2 tror jeg. Venter på svar på HCG blodprøver og skal inn til TUL på grunn av kraftig blødning. (Før positiv test) Håper spiren klamrer seg fast :happy:

9. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Hurra for alle nye som kommer :smiley-bounce016
    Er kjekt å se at vi blir flere og flere :Heartred:Heartred

10. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

36 og gravid med første. Skrekkblandet fryd, aller mest fryd!
    Fått cirka alle symptomer den første uka, så håper det jevner seg litt ut :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Heisann alle fine damer :)
    Jeg er 35 år og har vært på BV siden 2006 :)
    Fikk en sønn 2007 og en datter i 2015. Venter nå nr 3 ca 30/11. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :D
    Forrige svangerskap var en grusom opplevelse. Er derfor veldig spent på denne graviditeten og blir ekstra godt fulgt opp denne gangen.( se evt dagboken min nederst i innleggene mine).

12. Mana92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Hei! Jeg er 26 år og har en samboer på 31 år. Vi venter nå vårt første barn :) Og jeg er såå spent på tiden fremover!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  13. Petronella:) Flørter med forumet

Her har vist ikke jeg skrevet noe!
    Så gøy å se så mange forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner som venter en liten novemberspire!:Heartred
    Jeg er 32 år, venter nå forhåpentligvis første barn i november! Var gravid i fjor høst også, men mistet like før uke 9. Så er fryktelig nervøs denne gangen.. Min spire er laget ved hjelp av en klinikk i Danmark da jeg er alene, så dette er veldig spennende og veldig velkomment:love017

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 2
  14. Snykvit Elsker forumet

33 år, gift, og dette ser ut til å bli barn nr 2. (Krysser fingrene)

15. Bruker35ch Første møte med forumet

Jeg er 30 år. Venter barn nr 3 15 november er termin

16. Schrödinger Forelsket i forumet Novemberbarna 19 Sommerfuglene 2017

Oi, denne tråden hadde jeg ikke sett:) Er 31 år, gift, og venter nr 2. Har en gutt fra før, født i juni 2017. Han tok det 2 1/2 år å få til, med to SA’er underveis. Denne gangen tok det ca et halvår, veldig overrasket over at det gikk såpass kjapt i forhold til sist gang, så var faktisk ikke helt forberedt på en ny graviditet:p men nå som jeg har kommet over sjokket så gleder jeg meg masse:love7

17. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Så koselig tråd:love7
    Jeg er 25 år, samboer og venter barn nr 1:Heartred Foreløpig termin 13/11, men den blir nok endret tenker jeg:) Har tatt oss nesten 1,5 år å bli gravide, så dette var svært etterlengtet:Heartred

18. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Jeg er 28, har samboer og hvis alt går bra blir dette første barnet. Relativt planlagt:D En god dose skrekkblandet fryd..tror ikke det har gått helt opp for oss enda..:wacky:

19. Bolla4 Betatt av forumet Novemberbarna 19 Sommerfuglene 2017

Jeg er 31 år og gift :) Har en datter på snart 2 år. Foreløpig termin er 13/11 :)

20. Novemberbamsen Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Hei alle sammen.
    Ser at det er god spredning på folk her, det er kjekt. :)
    Jeg er i midten av 30åra og venter mitt andre barn, men det blir samboerens første. Forventer et giftemål innen november!
    Vi bor i hus med hage og fin utsikt, og gleder oss masse til å få et ekstra menneske å dele opplevelser med. :)

Del denne siden