Velkommen i Novemberklubben!

25 år, barn nr 2. Om dette går som eg håper på 4+4 idag, så fortsatt veldig tidlig.. Merkeleg nok meir nervøs denne gangen
 
37 år, samboer, tredje barnet. Trodde jeg var for gammel, men det var jeg visst ikke likevel, hurra!

Holder kortene litt tett til brystet i åpent forum, og gleder meg til vi får lukket.

Har vært med i flere termingrupper her inne før og syns det er sååå koselig.
 
28 år, dette blir første barnet :happy: Vi er lykkelig forlovet og har det veldig fint sammen! Vi har holdt på med operasjoner, utredninger og IVF osv en stund, så dette er veldig veldig ønsket :Heartpink
Det har vært en lang vei, og prosessen har stoppet opp flere ganger pga ulike årsaker.
Men endelig. Håper av hele mitt hjerte dette går veien for oss nå:happy: Har hatt 1 sa (første graviditeten min). Redd for å miste igjen, men satser på at den sitter.:happy: Følelsesmessig berg og dalbane:nailbiting::happy:
Nå har vi tydelig og god test, testene blir sterkere for hver dag og digital slo ut med 1-2 allerede 10 dpo:dummy1::Heartblue
 
29 år, samboer og gravid med første. Ikke en helt planlagt graviditet, men vi er begge ganske happy og spente:)
 
28 år og gift, har to barn fra før på 2 og 4 år. Er diagnosert med pcos, og ble gravid etter andre kur med clomifen. Har prøvd lenge å bli gravid og er så redd for at noe skal gå galt, men håper på at jeg slipper å melde meg ut herfra:)
 
29år samboer med en på 33år vi venter vår første baby 20.November hvis alt går bra :Heartred
Veldig spent og gleder oss masse, hadde bestilt time hos GYN før jeg visste at jeg var gravid så skal dit i neste uke, er da i uke 7( 6+2) så håper på en liten sjanse til å se hjerteslag da. Ellers er formen fin, hadde litt spottblødinger i uken før IKM og litt murringer da. Nå er det foreløpig kun en oppblåst og litt treg mage som er eneste symptom.

Gratulerer til alle sammen her inne, så deilig å "fortelle" det til noen andre enn samboeren, vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til noen andre før uke 12, så lenge formen er fin ;)
 
Jeg er 25 år og har ingen barn fra før. Jeg er i dag 5+2 tror jeg. Venter på svar på HCG blodprøver og skal inn til TUL på grunn av kraftig blødning. (Før positiv test) Håper spiren klamrer seg fast :happy:
 
Hurra for alle nye som kommer :smiley-bounce016
Er kjekt å se at vi blir flere og flere :Heartred:Heartred
 
36 og gravid med første. Skrekkblandet fryd, aller mest fryd!
Fått cirka alle symptomer den første uka, så håper det jevner seg litt ut :)
 
Heisann alle fine damer :)
Jeg er 35 år og har vært på BV siden 2006 :)
Fikk en sønn 2007 og en datter i 2015. Venter nå nr 3 ca 30/11. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :D
Forrige svangerskap var en grusom opplevelse. Er derfor veldig spent på denne graviditeten og blir ekstra godt fulgt opp denne gangen.( se evt dagboken min nederst i innleggene mine).
 
Hei! Jeg er 26 år og har en samboer på 31 år. Vi venter nå vårt første barn :) Og jeg er såå spent på tiden fremover!
 
Her har vist ikke jeg skrevet noe!
Så gøy å se så mange forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner som venter en liten novemberspire!:Heartred
Jeg er 32 år, venter nå forhåpentligvis første barn i november! Var gravid i fjor høst også, men mistet like før uke 9. Så er fryktelig nervøs denne gangen.. Min spire er laget ved hjelp av en klinikk i Danmark da jeg er alene, så dette er veldig spennende og veldig velkomment:love017
 
Oi, denne tråden hadde jeg ikke sett:) Er 31 år, gift, og venter nr 2. Har en gutt fra før, født i juni 2017. Han tok det 2 1/2 år å få til, med to SA’er underveis. Denne gangen tok det ca et halvår, veldig overrasket over at det gikk såpass kjapt i forhold til sist gang, så var faktisk ikke helt forberedt på en ny graviditet:p men nå som jeg har kommet over sjokket så gleder jeg meg masse:love7
 
Så koselig tråd:love7
Jeg er 25 år, samboer og venter barn nr 1:Heartred Foreløpig termin 13/11, men den blir nok endret tenker jeg:) Har tatt oss nesten 1,5 år å bli gravide, så dette var svært etterlengtet:Heartred
 
Jeg er 28, har samboer og hvis alt går bra blir dette første barnet. Relativt planlagt:D En god dose skrekkblandet fryd..tror ikke det har gått helt opp for oss enda..:wacky:
 
Jeg er 31 år og gift :) Har en datter på snart 2 år. Foreløpig termin er 13/11 :)
 
Hei alle sammen.
Ser at det er god spredning på folk her, det er kjekt. :)
Jeg er i midten av 30åra og venter mitt andre barn, men det blir samboerens første. Forventer et giftemål innen november!
Vi bor i hus med hage og fin utsikt, og gleder oss masse til å få et ekstra menneske å dele opplevelser med. :)
 
Back
Topp