Klagetråd

Hormoner, nikotin abstinenser, koffein abstinenser, trøtthet...DET blir rett og slett litt mye. Jeg er konstant små sur (og jeg som hater sure mennesker :p )
Mannen jobber 14+ t hver dag, mens jeg er alene hjemme med 1 åring og 2 åring.
Det er egentlig null problem, mens nå når jeg hele tiden går å er sur synes jeg så synd på ungene :sorry:
Trur jeg har sakt unnskyld for at jeg overreagerte ca 15 ganger de siste 5 dagene:oops::wideyed:
-Føler jeg svikter litt som mamma...akkuratt nå:meh::Heartpink
 
At det er så ondt å våre gravid! Vet ikke hva jeg hadde sett for meg, men åskulle slippe mensen var en drøm. Lite visste jeg hvor vond voksesmertene i livmora er, og hvor LENGE de varer, i tillegg til supervonde bryst. Men glad for hvert symptom, for da tror jeg spira har det godt:joyful:
 
er ikke så mange som klarer seg av en ørebetennelse, kanskje du må pleie han litt ekstra? :p
Hahaha nei det er en ganske alvorlig diagnose :p
 
Ikke ofte jeg klager på sambo egentlig, har verdens beste, men kjente det kokte litt over i dag!
Lov å klage litt da, spesielt når man er gravid :D min mann er veldig flink til å bidra hjemme, men føler jeg må klage av og til, bare sånn at han vet at jeg følger meg :hilarious:
 
Hormoner, nikotin abstinenser, koffein abstinenser, trøtthet...DET blir rett og slett litt mye. Jeg er konstant små sur (og jeg som hater sure mennesker :p )
Mannen jobber 14+ t hver dag, mens jeg er alene hjemme med 1 åring og 2 åring.
Det er egentlig null problem, mens nå når jeg hele tiden går å er sur synes jeg så synd på ungene :sorry:
Trur jeg har sakt unnskyld for at jeg overreagerte ca 15 ganger de siste 5 dagene:oops::wideyed:
-Føler jeg svikter litt som mamma...akkuratt nå:meh::Heartpink
Uff, den følelsen er ikke noe god å ha :( det er tøft å gå hjemme med to så små selv uten å være gravid, så kan forstå at det er tøft nå! Sender deg masse klem :Heartred
 
At det er så ondt å våre gravid! Vet ikke hva jeg hadde sett for meg, men åskulle slippe mensen var en drøm. Lite visste jeg hvor vond voksesmertene i livmora er, og hvor LENGE de varer, i tillegg til supervonde bryst. Men glad for hvert symptom, for da tror jeg spira har det godt:joyful:
Ja de ligamentsmertene kan være ganske vonde, føler veldig med deg :love7
 
Hadde bestemt meg for å ikke klage men nå må jeg..... fytti jeg er kvalm nå... enten så har kvalmen kommet for fullt eller så er det spysjuka på gang... overhengende fare for begge to ettersom jeg jo er gravid og jeg jobber i barnehage hvor spysjuka/omgangssjuka herjer for tiden :meh::grumpy:
 
Vært oppe 2,5 t med frøken fryd i natt, hun pleier aldri å være oppe på natta :hungover:
 
Er så sur på meg selv som dytter i meg altfor mye usunt om dagen :sour: Jeg er så sulten hele tiden, og da blir det fort en del usunt. I går spiste vi middag veldig sent, og jeg spiste altfor mye allerede da. Allikevel klarte jeg å dytte i meg to feite sjokoladekakestykker og ostepop før jeg la meg :shifty: Og jeg regner med at denne dagen ikke blir noe bedre.. Merker at buksa har blitt trangere bare i løpet av de siste par dagene. Erre mulig liksom... :wacky:
 
Jeg har vært syk siden torsdag. Er sykemeldt og kjeder meg. Sover 14-16 timer i døgnet og har sett alt som finnes på Netflix. Har vondt i halsen og det går aldri vekk.
 
Jeg har vært syk siden torsdag. Er sykemeldt og kjeder meg. Sover 14-16 timer i døgnet og har sett alt som finnes på Netflix. Har vondt i halsen og det går aldri vekk.

Huff. Vet hvor fælt det er å få sånt oppå graviditeten. God bedring!
 
Klager litt over bekkenet mitt. Aldri fått så mye og vedvarende bekkenplager så tidlig før. Konstant vondt i korsrygg, rumpe, hofter og nedover beina. Men så har jeg et lite håp om at det kan være et godt tegn også.
 
Hadde bestemt meg for å ikke klage men nå må jeg..... fytti jeg er kvalm nå... enten så har kvalmen kommet for fullt eller så er det spysjuka på gang... overhengende fare for begge to ettersom jeg jo er gravid og jeg jobber i barnehage hvor spysjuka/omgangssjuka herjer for tiden :meh::grumpy:
Uff, håper virkelig ikke det er omgangssyken :arghh::arghh:
 
Jeg har vært syk siden torsdag. Er sykemeldt og kjeder meg. Sover 14-16 timer i døgnet og har sett alt som finnes på Netflix. Har vondt i halsen og det går aldri vekk.
Har du fått noe for halsen da? God bedring!
 
Back
Topp