To verdener

Du er jammen flink som holder deg! Men tror det kan være lurt som du sier, klarer det bare aldri selv :shy: Kjempespennende dager, jeg heier på to streker!!
Jo, takk, det er bare fordi jeg er så utrolig redd. Kjennes virkelig ut som om mensen kommer nå, og jeg gruer meg hver gang jeg går på do:( Tror egentlig ikke det klaffet denne gangen heller, dette er helt forj****! Teite kroppen, jeg hater virkelig ivf! Beklager sutresvar. Har du fått svar på blodprøven? Virkelig spenning i din dagbok:)

Rugedag 7 (12 dpo)
Hadde litt mensmurringer på morgenen og dagen i dag, og kjentes virkelig ut som om mensen kom. Har ikke kommet enda, men går på lutinus, så er vel kanskje ikke så rart. Nå er det bare 1 og 1/2 dag til jeg skal teste. Herregud jeg gruer meg:nailbiting:

Jo, takk, det er bare fordi jeg er så utrolig redd. Kjennes virkelig ut som om mensen kommer nå, og jeg gruer meg hver gang jeg går på do:( Tror egentlig ikke det klaffet denne gangen heller, dette er helt forj****! Teite kroppen, jeg hater virkelig ivf! Beklager sutresvar. Har du fått svar på blodprøven? Virkelig spenning i din dagbok:)

Lov å sutre så mye du vil, det er så intenst å gå sånn og vente på svar!! Skjønner godt at du er redd å teste, krysser virkelig alt jeg har for at du får to fine streker i morgen :Heartred Jeg har både fått svar og nå vært hos Spiren, ble litt styrete dette.. Dagboka er oppdatert nå!

Lov å sutre så mye du vil, det er så intenst å gå sånn og vente på svar!! Skjønner godt at du er redd å teste, krysser virkelig alt jeg har for at du får to fine streker i morgen :Heartred Jeg har både fått svar og nå vært hos Spiren, ble litt styrete dette.. Dagboka er oppdatert nå!
Tusen takk igjen:Heartred Jeg leste det nå, håper kroppen ordner opp selv og det går raskt så du kan sette igang med nytt forsøk!

Rugedag 8 (13 dpo)
Kjenner ikke mye i dag heller, men kanskje litt ømme pupper og litt uggen, men ikke så rart når det er to dager siden omgangssyke og er stressa for å teste i morgen. Tror det er mye psykisk. Tror kanskje ikke jeg kommer til å sove så godt i natt.. 13 timer til test...

Masse lykke til med testing!! Håper for deg :)

Går det bra med deg? Er formen bra? Så fint at dere lyktes nå som det var siste forsøket da :Heartred
Takk som spør :) Formen er grei men har store smerter i bekkenet, det var jo som forventet, men klager likevel :bag:
Ja helt utrolig :happy: Håper den klamrer seg fast helt til mål! :nailbiting:

Spennende med test snart:D masse lykke til! Håper den dårlige følelsen din blir snudd til glede:D

39ADF9E0-9E1B-4965-A2D7-C76FD73AAE93.jpeg

Av ymse årsaker har vi vært oppe halve natta, så måtte bare få det overstått, og den var POSITIV!!!! Jeg kan ikke tro det, nesten halvannet år siden vi startet med søskenforsøk og på 5.innsettet :D herregud så glad!!! Om den er sterk eller ikke aner jeg ikke, men den skal klore seg fast!!

Vis vedlegget 287083
Av ymse årsaker har vi vært oppe halve natta, så måtte bare få det overstått, og den var POSITIV!!!! Jeg kan ikke tro det, nesten halvannet år siden vi startet med søskenforsøk og på 5.innsettet :D herregud så glad!!! Om den er sterk eller ikke aner jeg ikke, men den skal klore seg fast!!

Hurra!! Gratulerer såå mye! :D

Så fantastisk å komme inn hit! Gratulerer så masse, så gøy!!

Så fantastisk å komme inn hit! Gratulerer så masse, så gøy!!
Tusen tusen takk, det har ikke helt gått opp for meg enda. Lurer på hvor mange ganger jeg har sett på den testen nå. Måtte ta en digital i sta bare for å få det skriftlig. Begynte å lure på om jeg hadde tolket testen riktig :hilarious:

Back
Topp