❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Det har klikket for meg, nå ser jeg streken også haha! Helt klart negativ, men ssh la meg leve i det dødfødte håpet bare litt til! :knegg:
Disse testene, fra topp til bunn, er fra i går, i natt og nederst er da den jeg tok i dag ettermiddag som er god og tørr på bildet. Den siste testen alene ser jeg ingenting på, men det er som en optisk illusjon når jeg legger den ved de andre. Jeg kan til å med få synet til å se noe rosa også. O hoi hva gjør man vel ikke for å underholde testetøsa slik at hun ikke går å brenner av siste test..

Det andre bildet jeg la ved er beviset mitt for at jeg bare koser meg i drømmeland nå. Dette er testene fra forrige PP og alle testene er negative. Noen har mer skygge enn andre, men det er ikke så mye som en kjemisk graviditet en gang i den PPen.

Vedlegg

• Screenshot_20190130-164826_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-164826_Gallery.jpg
    20,2 KB · Visninger: 79
  • Screenshot_20190130-170610_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-170610_Gallery.jpg
    21,4 KB · Visninger: 76
Skikkelig "støl" i sidene - og av og til en sjelden murring i midten om noen skjønner? :hilarious:
Ikke hatt det før, noen som har hatt det samme?

Skikkelig "støl" i sidene - og av og til en sjelden murring i midten om noen skjønner? :hilarious:
Ikke hatt det før, noen som har hatt det samme?
Her kjenner jeg fint lite. Er et lite "murr" en sjelden gang, så er det borte igjen. Får litt ligamentstrekk, så er det borte igjen. Føles som et tungt fyll i livmora, så er det plutselig vekke igjen.. men slik jeg husker det med de graviditetene som endte med barn, så er det å ikke kjenne så mye et godt tegn også! Lever i håpet!

Wohoo! Jeg fikk nettopp en mail som sier at testene mine vil ligge i postkassen før kl 7 i morgen tidlig :excited001 nå skal det testes fremover!!

Her kjenner jeg fint lite. Er et lite "murr" en sjelden gang, så er det borte igjen. Får litt ligamentstrekk, så er det borte igjen. Føles som et tungt fyll i livmora, så er det plutselig vekke igjen.. men slik jeg husker det med de graviditetene som endte med barn, så er det å ikke kjenne så mye et godt tegn også! Lever i håpet!
Alle de 3 gangene jeg har vert gravid kjente jeg ingenting - men da fulgte jeg ikke med på el så kjente ikke etter heller :)
Klarer ikke bestemme meg om det er et tegn graviditet eller om jeg bare har strekt noe på isen :joyful:

Jeg er veldig spent nå:smiley-angelic002 Kjenner litt samme stølefølelsen i livmoren som sist jeg ble gravid. Men da mistet jeg - så blir litt redd når det føles likt ut også:pale

Har 1 tidlig test hjemme (og flere på vei..). Teste imorgen eller vente?!:dontknow
Hvor mange dpo er du? Ville ventet til 9/10 dpo med å teste :Heartred (om du klarer)

Tok en test i sted og syntes jeg kunne skimte en strek:nailbiting: Klarte ikke å få den med på bilde.. skal prøve å holde meg til søndag nå:angelic:

Morsomt når testene er veldig forskjellige ja! Dette er samme billigstrimmeltype, type ebay/wish... Dyppet samtidig!

Her ser man hvor stor forskjell det kan være i fargestoffet på samme type billigtest.
Tar strekene med ei klype salt, og rfsu testen er kanskje bare et svakt hint av en strek.

Vedlegg

• IMG_20190130_194903.jpg
    IMG_20190130_194903.jpg
    77 KB · Visninger: 75
Morsomt når testene er veldig forskjellige ja! Dette er samme billigstrimmeltype, type ebay/wish... Dyppet samtidig!

Her ser man hvor stor forskjell det kan være i fargestoffet på samme type billigtest.
Tar strekene med ei klype salt, og rfsu testen er kanskje bare et svakt hint av en strek.
Fargen på kontroll streken var også helt ulik. Hadde du dem alle oppi like lenge også?

Fargen på kontroll streken var også helt ulik. Hadde du dem alle oppi like lenge også?
Jupp, holdt dem i urin samtidig, så alle er dyppet akkurat like lenge, og har ligget like lenge. Den ene tørka kjempefort, en har nesten svart farge på kontrollstreken... Rart man ikke stoler på dem? :sour:

Jupp, holdt dem i urin samtidig, så alle er dyppet akkurat like lenge, og har ligget like lenge. Den ene tørka kjempefort, en har nesten svart farge på kontrollstreken... Rart man ikke stoler på dem? :sour:
Ja den var forvirrende. Rart kvaliteten skal variere sånn. :sour:

Jeg driver også og kjenner på en «støl» følelse i livmoren. Hatt det i flere dager nå..
Har bare tenkt at jeg er ei skrulle, og at jeg «tenker» på meg følelsen... Godt å se at jeg ikke er alene!

Vi er absolutt flere:oops: Hvor er du hen i syklusen?

Når jeg ble gravid sist hadde jeg også kvalme og følte meg helt klart gravid dagen før positiv test. Sa det til mannen og han trodde ikke på meg:hilarious: Håpe håpe!

Vi er absolutt flere:oops: Hvor er du hen i syklusen?

Når jeg ble gravid sist hadde jeg også kvalme og følte meg helt klart gravid dagen før positiv test. Sa det til mannen og han trodde ikke på meg:hilarious: Håpe håpe!

Litt usikker på når EL var. Hadde de klassiske EL smertene på torsdag 24., appen mente jeg hadde EL på lørdag. Har hatt murringer og stølhet siden mandagen. Er CD18 i dag. IKM 10/2.... *Håpehåpe*
Hva med deg? :)

Kjenner ingenting sa jeg tidligere, men nå er det som jeg er blitt skutt (men mildt?) i korsryggen så jeg kjenner det i livmora. Skikkelig støl, som om jeg venter på at det skal knekke opp om det gir noen mening. Som når ledd er stive og en kiropraktor ville ha "knekt" opp liksom.. merkelige greier.
Tok en test tidligere i kveld når jeg visste de nye kommer i morgen tidlig, og mente bestemt at den var blenda, men nå ser jeg er tynn rosa strek? Registrerer den som negativ, men ble litt overrasket over å se noe i det hele tatt på en tørr test.. føler jeg bare lurer meg selv. De testene som kommer i morgen skal være mer sensitive (babyplan 10), men i følge Google så reagerer de relativt likt med de jeg bruker nå (babyplan 25) så forventer ikke så mye mer. Jeg har så mye dårlig erfaring med tidligtestene så jeg skulle egentlig ikke bestille de denne runden, men nå får vi se hva de sier allikevel! Bestilte med et par CB digitale også, kjekt å ha :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20190130-231248_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-231248_Gallery.jpg
    10,4 KB · Visninger: 72
  • Screenshot_20190130-231316_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-231316_Gallery.jpg
    13,5 KB · Visninger: 70
Back
Topp