Onskerfor2019
Forelsket i forumet
Så spennende!! Det der lover braDagens temp.. SpennendeVurderer nesten å legge meg nå bare så jeg kan se om den fortsetter!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!! Det der lover braDagens temp.. SpennendeVurderer nesten å legge meg nå bare så jeg kan se om den fortsetter!!

Har stusset over det med temp jeg også. Den faller nok relativt raskt pga omgivelsene rundt er kaldere. Men jeg tar testen med en gang gidder ikke vente. Fått riktige resultater.Fikk testene i dag, testet negativt, greit nok. Regner med jeg er 7 dpo i dag så jeg har enda god tid. MEN!! Så leser jeg i bruksanvisningen da jeg vet det har vært noe forvirring med hvor lenge man skal dyppe de, og bekreftet at det er 3 sek med tidligtestene slik vi gjorde inne i testetøs tråden tidligere også. Men så leser jeg hva som står på de andre sidene og nå begynne jeg å lure igjen. Det står at testen og URINEN skal være stuetemp?! Hvem i all verden lar urinen stå til den er mellom 15 og 30 grader, som det står i bruksanvisningen? Urinen er vel kroppstemp når den kommer ut vel, og i denne fasen ligger tempen min på 37.5° så skal jeg liksom vente til den blir kaldere? Hcg varer jo ikke evig i urinen og bare 1 time senere så er den allerede mye lavere, så jeg vil jo ikke vente med å teste.. Har dette så mye å si? Trykkfeil?? Woot!
Dpo land er et annet ord for Koko land. Studerer selv testene i ulikt lys for å vær helt sikker på om jeg ser rett.Hei damer!
Har ikke vært så aktiv her inne denne pp, for hadde egentlig lovt meg selv å ikke tenke så mye på prøving fra nå av, og bare la det skje hvis det skjer. Hvem prøver jeg å lure egentlig? Jeg er kanskje mer opphengt i det nå enn noen gangBestemte meg for å ikke teste etter EL, men det angrer jeg såklart som en hund på nå, siden jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er. Men er et sted mellom 8-11 dpo tenker jeg. Og så er jeg jo helt testegal allerede, testet to ganger om dagen siden mandag. Please, si at det ikke bare er meg som studerer testen 10 ganger med lommelykt?
Føler meg fullstendig gal!! Gleder meg egentlig til dpo-dagene er over. Måtte bare få det ut, gud så altoppslukende dette er!

Spennende! Da er du 6 dpo idag? Når ryker første test?Jeg er 7 dpo og har testa siden 5dpo selv om det er helt tullete
![]()
6 dpo idag
har gått fra rom til rom men får ikkje streken skikkelig frem på bilde 

Da er vi så og si likt da. Blir spennende fremoverNår? Den tok jeg igår og måtte selvfølgelig teste idag også! Hehe6 dpo idag
![]()
Så spennende! Skal du ta ny imorgen tidlig?Ok så klarte jeg ikke holde meg til lørdag, testet i går morges - dag tidlig og nå. 8dpo
Hvordan klarer dere få tydelig bilde?har gått fra rom til rom men får ikkje streken skikkelig frem på bilde
Me min flaks sikkert skygge, kanskje gravid - men er bare takknemlig for den lille ekstra spenninga![]()
Ja klarer ikke la være å teste daglig når jeg først er startetSå spennende! Skal du ta ny imorgen tidlig?![]()
. Tester daglig fram til tr Skimter noe der. Krysser fingreOk så klarte jeg ikke holde meg til lørdag, testet i går morges - dag tidlig og nå. 8dpo
Hvordan klarer dere få tydelig bilde?har gått fra rom til rom men får ikkje streken skikkelig frem på bilde
Me min flaks sikkert skygge, kanskje gravid - men er bare takknemlig for den lille ekstra spenninga![]()
Hvordan er stikningene? Jeg får også på ene siden. Startet i natt. Føles som små nålestikk.Jeg har siden eggløsning hatt murringer og stikninger. Stikningene kommer sånn helt plutselig på en side, også gir det seg igjen. Kjenner det murrer nederst i ryggen også.. De to siste dagene har faktisk nesa mi vært skikkelig rar også...? Sår, og full av snørr... Blør når jeg snyter meg. Også har jeg litt treg mage...
Sliter med migrene til vanlig, hatt det hver dag i tre dager nå..
Kjenner jeg blir helt gal av å vente!! IKM 10. Februar.. Er jo så lenge til..
Hmm jeg går jo på Progresteron så det kan gi symptomer men kan kun huske å fått murringer ikke nålestikk, så det var ganske spennende.Ja, er som sånne små nålestikk. Har hatt endel ilinger nedover l lårene også..
Hadde det halve svangerskapet sist men ikke så tidlig. Noen som har hatt det som tidlig symptom? 7dpo.Hmm jeg vet ikke aldri hatt problemer med bekken. Men hørt om de som har hatt det som indikasjon på graviditet. Hadde sist på du forberede deg på å få det igjen jaJeg har voldsomme bekkenløsningsmerter så vet ikke hva jeg skal tenke. Enten et tegn, eller tilfeldig. Og hvis det er et tegn, er det en indikasjon på hvordan graviditeten blir resten?Hadde det halve svangerskapet sist men ikke så tidlig. Noen som har hatt det som tidlig symptom? 7dpo.
Det ser lovende ut da, jeg ser den tydelig!Ok så klarte jeg ikke holde meg til lørdag, testet i går morges - dag tidlig og nå. 8dpo
Du skulle fått til litt mer lys på bildene. Jeg sliter litt med å studere når de er mørke.
Jasså? Har du lav lysstyrke på? Jeg ser de greit på min skjerm, har 50% lysstyrke bare.Du skulle fått til litt mer lys på bildene. Jeg sliter litt med å studere når de er mørke.