dorothy91
Forelsket i forumet
Henger meg på
2småhjerter - 25 år - B3 - Prøvd i 15 mnd (uregelmessig syklus) - EL 25.1 - IKM 8.2
Spennende! Da er du 6 dpo idag? Når ryker første test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger meg på
2småhjerter - 25 år - B3 - Prøvd i 15 mnd (uregelmessig syklus) - EL 25.1 - IKM 8.2
I går brakk jeg meg av det men det er jo aaaalt for tidlig når jeg bare var 4 dpo da
Så hadde vel bare en dårlig dag(evt var det bikja som hadde en dårlig dag
). Har kommet før positiv test før også men ikke på 4 dpo liksom
Dagens blenda test, 8 dpo(Det var et hakk under der hvor strek nr 2 skal være).
Hver gang jeg har vært gravid har et av de første symptomene jeg har hatt vært at jeg brekker meg eller kaster opp når jeg plukkker om bæsj etter hundeneI går brakk jeg meg av det men det er jo aaaalt for tidlig når jeg bare var 4 dpo da
Så hadde vel bare en dårlig dag(evt var det bikja som hadde en dårlig dag
). Har kommet før positiv test før også men ikke på 4 dpo liksom
![]()
Det har jo skjedd mirakler før da..Det er vel en mulighet for at egget fester seg veldig kjapt også? Jeg har ikke peiling på de greiene der, men hørte en gang at det kunne være alt fra 2-14 dager, men jeg vet ikke om det stemmer og google gjorde meg ikke klokere. Googla det samme skjønner du, fordi niplene mine var ømme 4 dpo (og er det biitelitt enda, 7dpo, tempstigning idag) og jeg har ALDRI det ellers. Til og med ikke rundt mensen eller eggløsning. Jeg tror jeg blir klinisk gal av å være i dpo-land
![]()
Jeg hadde smerter forenlig med festesmerter allerede 3 dpo men jeg tviiiler
Haha, ja jeg føler jeg snart bør legges inn i belter for å unngå å begynne å teste allerede i morgen 6dpo
Jada, mirakler har helt sikkert skjeddJeg hadde smerter forenlig med festesmerter allerede 3 dpo men jeg tviiiler
Har også googla det der er par ganger og lest det samme. Livredd for å få forhåpninger.
Åå men med tempstigning og det hele er jo dette kjempespennede da!!! Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast i magene våreHaha, ja jeg føler jeg snart bør legges inn i belter for å unngå å begynne å teste allerede i morgen 6dpo
![]()
).
. Jeg var skråsikker på at jeg skulle holde meg til 7 dpo, spesielt med tanke på det daværende fraværet av tempstigning. Men så fikk jeg jo litt diffuse ting jeg tenkte var symptomer, og tok første test 5 dpo 

Og har tatt hver morgen siden. Så du har min fulle støtte i å teste fra 6 dpo Dere som driver og temper: er det sånn at dere merker at dere er varmere/ har høyere kroppstemperatur, eller?... Altså; er det et dårlig tegn om man fryser veldig? Har aldri tatt tempen ifht. prøving selv, så spør gjerne dumt...![]()
Jeg krysser fingrene uansett. Har troa til det motsatte er bevist (og kanskje litt etterpå det også..).
Ja, er redd de snart dukker opp på døra med tvangstrøya klar fordi det har rabla for meg. Mannen min bare ler av meg. Jeg var skråsikker på at jeg skulle holde meg til 7 dpo, spesielt med tanke på det daværende fraværet av tempstigning. Men så fikk jeg jo litt diffuse ting jeg tenkte var symptomer, og tok første test 5 dpo
Og har tatt hver morgen siden. Så du har min fulle støtte i å teste fra 6 dpo
![]()
Haha, da tester jeg med god samvittighet i alle fall fra helgen avTok en clear blue tidlig test og en test fra cbfm, samt en el test fra cbfm. Nå er det vel sånn at man får streker på de uansett? Men el testen var så mørk i forskjell til dagene før... Tok ut testen (øverste). Syns jeg ser noe, men så er det vel skyggestrek. Bare 8 dpo og lutealfase på 12 dager. (den blå er gtest, lilla el test)
Hva mener du med at hcg ikke varer evig i urinen?Fikk testene i dag, testet negativt, greit nok. Regner med jeg er 7 dpo i dag så jeg har enda god tid. MEN!! Så leser jeg i bruksanvisningen da jeg vet det har vært noe forvirring med hvor lenge man skal dyppe de, og bekreftet at det er 3 sek med tidligtestene slik vi gjorde inne i testetøs tråden tidligere også. Men så leser jeg hva som står på de andre sidene og nå begynne jeg å lure igjen. Det står at testen og URINEN skal være stuetemp?! Hvem i all verden lar urinen stå til den er mellom 15 og 30 grader, som det står i bruksanvisningen? Urinen er vel kroppstemp når den kommer ut vel, og i denne fasen ligger tempen min på 37.5° så skal jeg liksom vente til den blir kaldere? Hcg varer jo ikke evig i urinen og bare 1 time senere så er den allerede mye lavere, så jeg vil jo ikke vente med å teste.. Har dette så mye å si? Trykkfeil?? Woot!
Bestemte meg for å ikke teste etter EL, men det angrer jeg såklart som en hund på nå, siden jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er. Men er et sted mellom 8-11 dpo tenker jeg. Og så er jeg jo helt testegal allerede, testet to ganger om dagen siden mandag. Please, si at det ikke bare er meg som studerer testen 10 ganger med lommelykt?
Føler meg fullstendig gal!! Gleder meg egentlig til dpo-dagene er over. Måtte bare få det ut, gud så altoppslukende dette er!Synes jeg ser en flekk både oppe og nede der streken skal kommeEr det 1 ting som er surere enn en negativ test eller til og med skygge så er det en negativ test med en uforklarlig flekk på seg som gjør at man ser syner.. da hadde faktisk en hel skyggestrek vært bedre![]()