❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Hei! Jeg er ny i denne gruppen.. Har nettopp begynt å prøve, men det er jo så spennende og jeg føler så for å fortelle det til noen. Dere er jo de beste å dele dette med nå i starten! Ønsker oss alle lykke til! ❤️

Bazinga92 - 26 år - B1 - PP1 - EL 26.01 - IKM 10.02

5 dpo i dag...

Klarer innimellom å la være å tenke så mye på det.
Ingen særlige symptomer, men har vært litt oppblåst og hatt ømme pupper.

Bakte tidenes største sjokoladekake og putta i frysen, så har jeg noe å trøstespise om det ikke går veien i helgen - eller event. feire... :D:p:(

Hvilepulsen på fitbit tilsier at EL ikke har vært enda.. mulig jeg må endre ikm gruppe:facepalm: Synes det er veldig merkelig, da jeg har hadde EL slim og murringer fra torsdag forje uke til mandag.. Forstår meg ikke på dette:bored:

Slik ser rsfu ut i dag, får ikke tydelig strek på noen av de andre testene jeg har (billige ebay strimler)... Vet liksom ikke om jeg skal tro på denne, gikk litt bananas i går, så brukte 3 rfsu da, og det var strek på alle, og denne i dag da.
Bildet er tatt sånn 20 min etter den ble dyppa, kan leses av i 30 minutter.
Her MÅ det jo være noe på gang! :D Heier på deg!

Guuud litt syting her... Når din nærmeste venninne får det til etter bare 3 mnd prøving, mens jeg og samboer har hatt 2 aborter på 2 år.. (og ingen levende barn) :smiley-angry017 Klarer ikke være glad på hennes vegne engang (sier jo selvfølgelig ikke det til henne..). Fysj. Nei gud jeg føler meg forferdelig, men håper jeg ikke er den eneste som tenker sånn! Denne prøvetiden er bare helt forferdelig vond..

Hei! Jeg er ny i denne gruppen.. Har nettopp begynt å prøve, men det er jo så spennende og jeg føler så for å fortelle det til noen. Dere er jo de beste å dele dette med nå i starten! Ønsker oss alle lykke til! ❤️

Bazinga92 - 26 år - B1 - PP1 - EL 26.01 - IKM 10.02
Fått deg med på lista :)
Velkommen :)

Guuud litt syting her... Når din nærmeste venninne får det til etter bare 3 mnd prøving, mens jeg og samboer har hatt 2 aborter på 2 år.. (og ingen levende barn) :smiley-angry017 Klarer ikke være glad på hennes vegne engang (sier jo selvfølgelig ikke det til henne..). Fysj. Nei gud jeg føler meg forferdelig, men håper jeg ikke er den eneste som tenker sånn! Denne prøvetiden er bare helt forferdelig vond..
Uff ja det er sykt provoserende....

Jeg er veldig spent nå:smiley-angelic002 Kjenner litt samme stølefølelsen i livmoren som sist jeg ble gravid. Men da mistet jeg - så blir litt redd når det føles likt ut også:pale

Har 1 tidlig test hjemme (og flere på vei..). Teste imorgen eller vente?!:dontknow

Jeg er veldig spent nå:smiley-angelic002 Kjenner litt samme stølefølelsen i livmoren som sist jeg ble gravid. Men da mistet jeg - så blir litt redd når det føles likt ut også:pale

Har 1 tidlig test hjemme (og flere på vei..). Teste imorgen eller vente?!:dontknow

Jeg driver også og kjenner på en «støl» følelse i livmoren. Hatt det i flere dager nå..
Har bare tenkt at jeg er ei skrulle, og at jeg «tenker» på meg følelsen... Godt å se at jeg ikke er alene!

Ser ikke ut som det kommer noen tester i posten i dag og jeg håper det er tilfellet for vi har nemlig noen ekle naboer som ser på postkasser som en gratis pakkekalender.. og denne pakken vil jeg HELST ikke skal havne i feile hender! Bestiller jo så diskré som mulig av en grunn liksom!
Tok en test når jeg kom hjem, men den var like blenda som i natt så jeg hadde håpet på å få tidligtestene i dag.. Nå har jeg bare 1 strimmel igjen, og 2 CB plus som ikke er vits å prøve en gang før IKM.
Ville dere ha brent av siste strimmel i kveld eller vente til i morgen? Begge dager er uansett tidlige å teste på, forventer ikke noe soleklart svar akkurat, men alt skal tisses på her så vanskelig å la være haha! Jeg merker at kveldsurinen min er mer konsentrert også, så det frister altså..

Her er den jeg tok når jeg kom hjem nå - blenda! Ser bare testfeltet litt..

Vedlegg

• Screenshot_20190130-150236_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-150236_Gallery.jpg
    13,5 KB · Visninger: 81
Ser ikke ut som det kommer noen tester i posten i dag og jeg håper det er tilfellet for vi har nemlig noen ekle naboer som ser på postkasser som en gratis pakkekalender.. og denne pakken vil jeg HELST ikke skal havne i feile hender! Bestiller jo så diskré som mulig av en grunn liksom!
Tok en test når jeg kom hjem, men den var like blenda som i natt så jeg hadde håpet på å få tidligtestene i dag.. Nå har jeg bare 1 strimmel igjen, og 2 CB plus som ikke er vits å prøve en gang før IKM.
Ville dere ha brent av siste strimmel i kveld eller vente til i morgen? Begge dager er uansett tidlige å teste på, forventer ikke noe soleklart svar akkurat, men alt skal tisses på her så vanskelig å la være haha! Jeg merker at kveldsurinen min er mer konsentrert også, så det frister altså..

Tro om jeg er blitt gal, ser streken lett som bare det, syns jeg ser farge også :o

Tro om jeg er blitt gal, ser streken lett som bare det, syns jeg ser farge også :eek:
Det er nok bare det folk kaller en skygge :) selve testfeltet er jo hvitt. Legger til et par bilder til så ser du at den kommer og går som den vil :P

Vedlegg

• Screenshot_20190130-151452_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-151452_Gallery.jpg
    11,8 KB · Visninger: 67
  • Screenshot_20190130-151517_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-151517_Gallery.jpg
    79,4 KB · Visninger: 64
  • Screenshot_20190130-151540_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-151540_Gallery.jpg
    8,8 KB · Visninger: 67
  • Screenshot_20190130-151608_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-151608_Gallery.jpg
    13,8 KB · Visninger: 70

Tviler på du vil få noe mer strek ikveld så ville tatt den imorgen heller.

Nå er den tørket og ser fortsatt ingenting.

Vedlegg

• Screenshot_20190130-153023_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-153023_Gallery.jpg
    22 KB · Visninger: 50
Back
Topp