Januar 2019

Veldig kjedelig :( livet står liksom litt på vent i disse periodene :sorry: håper det ikke tar mange forsøkene. Var heldig med første barnet, for han ble til ved første fryseforsøket :) var visst ikke like heldig nå :p
Blir hotelltur ved hvert forsøk siden vi må dra så langt :p blir dyrt.. Men er jo verdt det :)
Tusen takk :happy:

Tenkte på i stad at jeg hadde veldig lyst til å ta meg et par glass vin i kveld :rolleyes: men burde vel kanskje vente til jeg er 100% sikker på at det ikke gikk.. nå er jeg bare 99,5% sikker :p
Ja kan være lurt å vente til etter blodprøve. Jeg holder meg iallfall alltid til den før innkjøp.

Æsj, så dumt. Er så kjedelig når man håper, men det ikke går veien likevel. Vet alt om det der. Klem
Ja veldig kjedelig.. Men har hatt en dårlig følelse lenge o_O
Ja kan være lurt å vente til etter blodprøve. Jeg holder meg iallfall alltid til den før innkjøp.
Ja, så spørs om det blir litt vin neste helg :p skal ta blodprøve ganske sent, for skal ta den til torsdag. Forventer mens til mandag så når den kommer er jeg hvertfall helt sikker :p

Ja veldig kjedelig.. Men har hatt en dårlig følelse lenge o_O

Ja, så spørs om det blir litt vin neste helg :p skal ta blodprøve ganske sent, for skal ta den til torsdag. Forventer mens til mandag så når den kommer er jeg hvertfall helt sikker :p
Får du tr selv om du går på progresteron? Min kommer ikke før jeg slutter på Lutinus.

Rugedag 5...

Vedlegg

• Snapchat-1061179235.jpg
    Snapchat-1061179235.jpg
    551,8 KB · Visninger: 111
Jeg tror jeg kan sette ny rekord i testing....omg jeg er utålmodig. 1 dpo, men ikke satt inn egg. :laughing021
20190126_133020.jpg
Så akkurat nå var det ganske kult å ha satt Ovitrielle. Woohooo leker gravid...:laughing021:laughing021

Uttak i morgen her (#1 IVF, ingen barn fra før, tidligere prøvd Letrozol, ble gravid første gang, men SA uke 4+6, også prøvd Puregon + Otrivelle uten hell, stimulert med Menopur 112,5 denne runden). Har PCO, så håper på <15 egg, føler meg ikke overstimulert, men vet ikke om man normalt kjenner det før uttak? Har time til innsett på torsdag gitt at forholdene ligger til rette :smiley-angelic001

Jeg kan settes på gravid ❤️

IMG_20190127_180911.jpg

Back
Topp