Æsj, så dumt. Er så kjedelig når man håper, men det ikke går veien likevel. Vet alt om det der. KlemHelt blenda tester, så gikk nok ikke denne gangen..burde ha fått opp en strek nå egentlig hvis det hadde gått..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så dumt. Er så kjedelig når man håper, men det ikke går veien likevel. Vet alt om det der. KlemHelt blenda tester, så gikk nok ikke denne gangen..burde ha fått opp en strek nå egentlig hvis det hadde gått..
Ja kan være lurt å vente til etter blodprøve. Jeg holder meg iallfall alltid til den før innkjøp.Veldig kjedeliglivet står liksom litt på vent i disse periodene
håper det ikke tar mange forsøkene. Var heldig med første barnet, for han ble til ved første fryseforsøket
var visst ikke like heldig nå
Blir hotelltur ved hvert forsøk siden vi må dra så langtblir dyrt.. Men er jo verdt det
Tusen takk
Tenkte på i stad at jeg hadde veldig lyst til å ta meg et par glass vin i kveldmen burde vel kanskje vente til jeg er 100% sikker på at det ikke gikk.. nå er jeg bare 99,5% sikker
![]()
Ja veldig kjedelig.. Men har hatt en dårlig følelse lengeÆsj, så dumt. Er så kjedelig når man håper, men det ikke går veien likevel. Vet alt om det der. Klem
Ja, så spørs om det blir litt vin neste helgJa kan være lurt å vente til etter blodprøve. Jeg holder meg iallfall alltid til den før innkjøp.
Får du tr selv om du går på progresteron? Min kommer ikke før jeg slutter på Lutinus.Ja veldig kjedelig.. Men har hatt en dårlig følelse lenge
Ja, så spørs om det blir litt vin neste helgskal ta blodprøve ganske sent, for skal ta den til torsdag. Forventer mens til mandag så når den kommer er jeg hvertfall helt sikker
![]()
Ja får den til vanlig tidFår du tr selv om du går på progresteron? Min kommer ikke før jeg slutter på Lutinus.
Ok, er vel egentlig ganske greit. Jeg må vente til test resultater og så slutte på Lutinus før noe skjer.Ja får den til vanlig tid![]()
Skimter en strek derRugedag 5...
Ja er egentlig greit.. da er syklusen alltid i ruteOk, er vel egentlig ganske greit. Jeg må vente til test resultater og så slutte på Lutinus før noe skjer.

SerRugedag 5...
Jeg serRugedag 5...
innsett av blastocyst?JaJeg serinnsett av blastocyst?

Har allerede flytta deg til gravid, så jeg har troa!!! GrattisRugedag 6! Synes dette ser lovende utVis vedlegget 286695

Gratulerer så fin test

Tusen takkGratulerer så fin test![]()