Hvordan virket Letrozol/Femar på deg?

1) Siste syklus før letrozol var på over 100 dager. Jeg brukte provera for å få den i gang igjen. Brukte letrozol tre runder. Første syklus ble på 36 dager og andre syklus ble på 31 dager
2) Ble gravid på tredje runde. 8+3 i dag :)

Kan se for meg at det må være deilig å slippe ja :) Jeg har aldri el til samme dag (noen ganger ikke i det hele tatt), og føler jeg "må" teste for å få en bekreftelse på at jeg har eller har hatt el. Jeg pleier også å ha el senere enn det som er forventet på med Letrozol, så syns det er vanskelig å gi slipp på testingen :rolleyes: Tempingen skal jeg nok klare meg uten.

Spennende da, godt det skjer litt ting! Er det den ovitrellesprøyten du skal ta da? Lykke til denne pp'en! :)
Kjenner til det der med at man må få en bekreftelse på at man får EL. Legen har Nevnt før at testing kan føre til stress men jeg følte meg roligere da for da hadde jeg kontroll. Man må modnes med tanken og være klar for det. Og skjønner at når man bruker å ha EL senere enn forventet med Letrozol så er det vanskelig å slutte med testingen. Lykke til denne pp! Spennende!
Takk! Ja det er den ovitrellesprøyten. Spennende å se hva som skjer og når positiv EL test kommer.

Jeg ble frarådet av gynekologen om å tempe og teste, så jeg tror jeg skal klare å kutte tempingen denne gangen, men syns det er vanskelig å legge fra seg el-testene :bored: Særlig nå når vi har fått beskjed om å ha samleie annenhver dag fra dag 10-18 (vanligvis har jeg jo ikke el før langt uti 20-ognoe).

Tar/tok dere el-tester under letrozolkur for å se når el kom?
Tok EL tester bortsett fra siste PP. Da var vi på besøk hos mamma og pappa så bare koste oss når vi kunne. :)

Kjenner til det der med at man må få en bekreftelse på at man får EL. Legen har Nevnt før at testing kan føre til stress men jeg følte meg roligere da for da hadde jeg kontroll. Man må modnes med tanken og være klar for det. Og skjønner at når man bruker å ha EL senere enn forventet med Letrozol så er det vanskelig å slutte med testingen. Lykke til denne pp! Spennende!
Takk! Ja det er den ovitrellesprøyten. Spennende å se hva som skjer og når positiv EL test kommer.
Jeg tror selv jeg er mer avslappet hvis jeg kan teste og ha en indikasjon for når el har vært, enn å ikke teste å ikke vite noenting. Her er nok legen uenig, men å kutte testing føles mer stressende ut for meg fordi jeg ville vært mer usikker om jeg gikk glipp av noe, makes sense?
Takk for det MiniMe :happy: Er veldig spent over hva denne pp'en kan bringe.

Jeg tror selv jeg er mer avslappet hvis jeg kan teste og ha en indikasjon for når el har vært, enn å ikke teste å ikke vite noenting. Her er nok legen uenig, men å kutte testing føles mer stressende ut for meg fordi jeg ville vært mer usikker om jeg gikk glipp av noe, makes sense?
Takk for det MiniMe :happy: Er veldig spent over hva denne pp'en kan bringe.
Da ville jeg ha testet hvis jeg var deg hvis det blir mer stress med å ikke teste, hvertfall første runde med Letrozol :) Ikke noe er verre enn å ikke vite noe.
Vi begge går en spennende tid i møte så håper at vi avslutter denne pp med en positiv test :)

Hadde syklus på mellom 32 og 54 dager naturlig.

Fikk først enkel dose letrozol, fikk ikke EL. Ble gravid første mnd på dobbel dose, da med EL på dag 12/14. Det endte med sa, ble gravid på pp 2 med dobbel dose letrozol igjen, er 34 uker gravid nå:)

Så på dose som fungerte for meg ble jeg gravid på to av tre ganger:)

Da ville jeg ha testet hvis jeg var deg hvis det blir mer stress med å ikke teste, hvertfall første runde med Letrozol :) Ikke noe er verre enn å ikke vite noe.
Vi begge går en spennende tid i møte så håper at vi avslutter denne pp med en positiv test :)
Det håper jeg også vi gjør :Heartred

Back
Topp