Avocado's voksende spire

Takk, det har vi virkelig hatt ❤️ Julen er noe annet med små barn i hus, det er sikkert ❤️ Skikkelig stas :D
Dere da, hatt en god jul så langt?

Og for deg, her kommer et nytt bilde fra romjulen :joyful: Mitt lille hjerte på sin nye bil ❤️ (Tar det ned igjen om litt).

Godt nyttår til deg og dine ❤️
Ååå, tuuusen takk for bildet! For ei helt nydelig lita jente :love7❤️ Så gøy å se! Ja, vi har hatt en fin jul. Mye sykdom i dagene før og t.o.m. 2. juledag, men nå har det endelig sluppet taket og vi har virkelig fått utnytta ferien :) Ikke ofte vi har så mange dager på rad sammen bare oss tre ❤️ Og ja, jul med barn altså.. Magisk ❤️
 
Ååå, tuuusen takk for bildet! For ei helt nydelig lita jente :love7❤️ Så gøy å se! Ja, vi har hatt en fin jul. Mye sykdom i dagene før og t.o.m. 2. juledag, men nå har det endelig sluppet taket og vi har virkelig fått utnytta ferien :) Ikke ofte vi har så mange dager på rad sammen bare oss tre ❤️ Og ja, jul med barn altså.. Magisk ❤️

Høres ganske likt ut som her det da. Vi var også syke før jul men storkoser oss nå :)
Det er virkelig herlig med masse kvalitetstid sammen og late morgener :D

Kos dere videre med de fridagene som er igjen. Hverdagen kommer tidsnok ;)
God nyttårsklem ❤️
 
Hvordan går det ? Hvordan var jul og nyttår ? :D
 
Hvordan går det ? Hvordan var jul og nyttår ? :D

Det går fint :) Hektiske dager bare, og lengter etter familietiden vi hadde i jula. Eller, i hvert fall den som kom etter vi ble friske fra omgangssyken ;)

Håper det går greit med deg på tross av de kjipe omstendighetene ❤️
 
Går du fortsatt hjemme eller er du tilbake i jobb? :)
 
Går du fortsatt hjemme eller er du tilbake i jobb? :)
Fortsatt hjemme :)
Tanken var jobb fra april, men det blir kanskje februar i stedet. Gode dager ;)
Hvor lenge blir du hjemme?
 
Fortsatt hjemme :)
Tanken var jobb fra april, men det blir kanskje februar i stedet. Gode dager ;)
Hvor lenge blir du hjemme?
Så deilig :) Men dere får kanskje ikke barnehage før i august?

Jeg er hjemme til hun starter i barnehagen :) Overtatt all permisjonen fra mannen.
 
Så deilig :) Men dere får kanskje ikke barnehage før i august?

Jeg er hjemme til hun starter i barnehagen :) Overtatt all permisjonen fra mannen.

Barnehage før august er nokså usannsynlig her. Det er godt å være hjemme, men kjenner jeg er moden for å jobbe litt snart ;)

Syns du permisjonstiden er grei da?
 
:woot: 1 år i dag!! :woot:
Altså, hvor har dette året blitt av?
Tenk at den lille tulla som kom for et år siden har blitt en stor jente med masse meninger og personlighet. Farter rundt og leker hele dagen lang, nyskjerrig og ivrig. Flink til å sove og spise er hun også, og vi er stolte som bare det! ❤️

Ikke quote bilde, det blir slettet etterhvert ;)

Vis vedlegget 286481
 
Last edited:
HURRA!! Gratulerer såå mye til den nydelige snuppa di!! :love7 Det er bare helt utrolig hvor fort tida går :eek:
 
Åh hipp hurra for fine Avokadobarnet! Syns det var nettopp vi tullet med avokadokostymet med høygravid mage på deg jeg... Tenk! Et helt år a gitt ❤️
 
Gratulerer så mye med 1 årsdagen til skjønningen :happy::Heartred
 
Gratulerer med dagen til den skjønne tulla der, helt nydelig er hun. :love7 Og det høres bare ut som så deilig småbarnsliv det du beskriver. :Heartred Gjett om det er mye kos og moro (selv om det er slitsomt og tårer innimellom og.) Fantastisk at dere ventet på akkurat henne. :Heartred
 
Barnehage før august er nokså usannsynlig her. Det er godt å være hjemme, men kjenner jeg er moden for å jobbe litt snart ;)

Syns du permisjonstiden er grei da?

Glemte helt svare :p

Permisjonen går greit (savner ikke jobb osv), men det er tungt å ha et barn som ikke takler verden rundt seg altså.. Alt sosialt jeg hadde gledet meg til som babysang, svømming, barseltreff utgår i stor grad og vi kan nesten ikke dra noe sted. Så ingenting ble som jeg håpet, tross av svært lave forventninger til dette året.
 
Gratulerer så mye med en vakker liten 1-åring i hus:king:Heartpink Tenke seg til at de faktisk er det allerede, tiden flyr seriøst av gårde! :wideyed:
 
Åhhh nydelige fine Solveig :Heartred Gratulerer så mye igjen :Heartred
 
Gratulerer så mye med ettåringen!! Og så nydelig hun er! ❤️
 
Gratulerer så mye med 1-åring i hus❤️ Hun er helskjønn:)
 
HURRA!! Gratulerer såå mye til den nydelige snuppa di!! :love7 Det er bare helt utrolig hvor fort tida går :eek:
Åh hipp hurra for fine Avokadobarnet! Syns det var nettopp vi tullet med avokadokostymet med høygravid mage på deg jeg... Tenk! Et helt år a gitt ❤️
Åhhhh hællandussen så fin hun er, Avocado <3 Gratulerer så mye med en 1 åring!! <3 Helt sykt hvor raskt tiden går!
Gratulerer så mye med 1 årsdagen til skjønningen :happy::Heartred
Gratulerer med dagen til den skjønne tulla der, helt nydelig er hun. :love7 Og det høres bare ut som så deilig småbarnsliv det du beskriver. :Heartred Gjett om det er mye kos og moro (selv om det er slitsomt og tårer innimellom og.) Fantastisk at dere ventet på akkurat henne. :Heartred
Gratulerer så mye med en vakker liten 1-åring i hus:king:Heartpink Tenke seg til at de faktisk er det allerede, tiden flyr seriøst av gårde! :wideyed:
Åhhh nydelige fine Solveig :Heartred Gratulerer så mye igjen :Heartred
Gratulerer så mye med ettåringen!! Og så nydelig hun er! ❤️
Gratulerer så mye med 1-åring i hus❤️ Hun er helskjønn:)

Tusen takk fine dere! ☺️
Det var jaggu stas med bursdag i hus. Stolte foreldre, og en liten frøken som digget båndet på gavene og oppmerksomheten fra gjestene :p
 
Back
Topp