Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart de ikke så polypper på den da. Fikk beskjed om at vannscanning var brukt for å oppdage det..hmmmJa altså dei sprøyta vatn inn i eit kateter mens han såg med ul, e d va. Scanning? Ringte ahus, dei hadde ikkje fått inn henvisningen. Så får håpa dei får den snart.
Hør på det klinikken din sier. Det er nok bare ulik praksis på de ulike stedene. Så sier de to dager før så gjør du det.Når begynner dere på Lutinus før innsett? Jeg fikk beskjed om to dager før, selv om jeg skal sette inn blasto. Har sett andre som har begynt med Lutinus tilsvarende dager egget er, og ble plutselig veldig usikker her... Om jeg egentlig skulle gått på det i fem dager før innsett, er vel det skikkelig dårlig nytt ift innsett i morgen???
Stressa her nå...
Jeg begynner å bli utålmodig jeg!!!! Nå må det snart bli vår tur også. Jeg skal på kontroll på mandag. Hvordan går det med deg?Gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()
Ja altså, dei vannscanna i Porsgrunn, men ikkje oppdaga den i oslo på alle mine forsøk no i haust. Dei har ikkje vannscanna meg der. Er det normalt at dei vannscanna alle uanz?Rart de ikke så polypper på den da. Fikk beskjed om at vannscanning var brukt for å oppdage det..hmmm
Jeg begynner å bli utålmodig jeg!!!! Nå må det snart bli vår tur også. Jeg skal på kontroll på mandag. Hvordan går det med deg?
Ut fra det jeg har lest fra andre så får ikke alle det. Jeg går privat så her gjorde de det på første kontroll for å vær sikre på at det ikke er tett eller var noen polypper.Ja altså, dei vannscanna i Porsgrunn, men ikkje oppdaga den i oslo på alle mine forsøk no i haust. Dei har ikkje vannscanna meg der. Er det normalt at dei vannscanna alle uanz?
Jeg blør lite uansett jeg. Tror jeg har litt unormal mens. Den er alltid veldig kort og jeg trenger så vitt å bruke hverken bind eller tampong. Blødde like lite ved kjemisk og. Så jeg er ferdig med tr nå. Er vel bare rødt en dag så spotting 2 dager hos meg. Har naturlig forsøk og skal sette Ovitrielle. Men de ville visst jeg skulle ta eggløsningstest fra lørdag av for det.Jeg også! Så lei denne ventingen! Jeg skal på kontroll dagen etter degjeg blør veldig mye, pleier ikke det egentlig når jeg går på progynova.. Da pleier mens å være ganske kort.. Så håper slimhinnen rekker å blø ut og bygge seg opp igjen. Kan ikke ha flere utsettelser nå
Deg da?
Så utrulig greit at dei tok forhandsregla då! Da burde dei gjort hos meg óg, så hadde det halvåret med prøving vore unngått før fjerning av den. Tok jo berre 2 min ekstra.. her tok dei ikkje ul undersøkelse før oppstart ein gong. Berre beg på medisiner. E ikkje d litt rart?!Ut fra det jeg har lest fra andre så får ikke alle det. Jeg går privat så her gjorde de det på første kontroll for å vær sikre på at det ikke er tett eller var noen polypper.
Hmmm ikke UL en gang...det var rart.Så utrulig greit at dei tok forhandsregla då! Da burde dei gjort hos meg óg, så hadde det halvåret med prøving vore unngått før fjerning av den. Tok jo berre 2 min ekstra.. her tok dei ikkje ul undersøkelse før oppstart ein gong. Berre beg på medisiner. E ikkje d litt rart?!
Så flott BlastoOppdatering: Jeg ruger på en fin blastocyst!Blir nok hjemmetesting lenge før testdato 29.1.
Gratulerer som ruger TakkSå flott BlastoGratulerer som ruger
![]()
Jeg blør lite uansett jeg. Tror jeg har litt unormal mens. Den er alltid veldig kort og jeg trenger så vitt å bruke hverken bind eller tampong. Blødde like lite ved kjemisk og. Så jeg er ferdig med tr nå. Er vel bare rødt en dag så spotting 2 dager hos meg. Har naturlig forsøk og skal sette Ovitrielle. Men de ville visst jeg skulle ta eggløsningstest fra lørdag av for det.
Tviler sterkt på el kommer så tidlig. Aldri skjedd før. De vil vel sikkert sikre seg. Tipper EL kommer naturlig ca ikke denne men neste lørdag, den 26 januarOi, så utrolig godt det må være. Jeg kan ha det opptil 9 dagerspennende! Er det noen dager El ikke kan komme på eller har du mulighet til å sette inn på lørdag og søndag også?
![]()
Tviler sterkt på el kommer så tidlig. Aldri skjedd før. De vil vel sikkert sikre seg. Tipper EL kommer naturlig ca ikke denne men neste lørdag, den 26 januar
Ja du har forstått helt riktigNår man tester etter EL i naturlig syklus, for aller første gang... utrolig nervepirrende.
Og jeg lurer hele tida på om jeg gjør/ tolker testene riktig. Har fått svak teststrek i to dager nå, men i pakningsvedlegget står det at teststreken skal bli like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken for å indikere faktisk EL. Så da stoler jeg på det.
Nå er jeg endelig over tirsdagskneika uten EL så langt, så føler meg ganske trygg på at den vil komme en av de nærmeste dagene, og dermed falle på en riktig dag ift innsett av blasto! (For oss som ikke får komme i helga). Puh!
GratulererJeg kan settes på gravid![]()