Gravidsymptomer

Ingen symptomer hos meg, 6+0. Redd for ny ma, og over to uker til tul :(
Jeg fikk ingen symptomer før jeg var 6+3! Nyt det mens du kan! Var også livredd for ma igjen, men ikke nå lenger
 
Småkvalm, trøtt, ømme bryster, kløe og stikkende smerte på venste side mage om kvelden :)
 
Kjenner ingen symptomer i dag :( blir stressa!
:love022 Husk at ingen/få/varierende symptomer er like normalt som noe anna :)
Har også flere symptomfrie dager og blir litt stressa da.. fått flere symptomer jo lengre på vei jeg kommer, kan jo hende du får det også så prøv å bare nyt de enklere dagene :)
 
:love022 Husk at ingen/få/varierende symptomer er like normalt som noe anna :)
Har også flere symptomfrie dager og blir litt stressa da.. fått flere symptomer jo lengre på vei jeg kommer, kan jo hende du får det også så prøv å bare nyt de enklere dagene :)
Håper det er tilfelle ❤️
 
Har endelig begynt å bli kvalm så da føler jeg meg gravid
 
Er kvalm på kveldene og nettene, ekstreeemt trøtt, ømme brystvorter, større bryster og glovarm og svetter på natten :wacky: Kjenner også at det stikker nede i magen.
 
Kvalmen har nesten forsvunnet, kjenner at d stresser meg litt. Men tross for d så har jeg blitt enda mer hormonell og fatiguen er jævlig. Dårlig matlyst har jeg og.
 
Så himla hormonell og lettrørt! I tillegg til elendig energi, liten matlyst og en del kvalme. Men hei, føler meg i alle fall gravid :p
 
Nå har de fysiske symptomene tatt meg. Har pupper som gjør vondt av all bevegelse, og trøtt absolutt hele tiden. Sov blant annet en fire timers middagslur i dag. :rolleyes: I tillegg smaker all mat annerledes, og jeg er litt småsvimmel store deler av tiden. Kvalmen holder seg borte foreløpig, da. Det er jeg glad for.
 
I dag har kvalmen tatt meg. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er dette som er svangerskapskvalme. Føler med alle dere som har kjent på dette i flere uker allerede :wideyed::wideyed::wideyed:
 
I dag har kvalmen tatt meg. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er dette som er svangerskapskvalme. Føler med alle dere som har kjent på dette i flere uker allerede :wideyed::wideyed::wideyed:
Trodde jeg begynte å få omganggsyken :D Er en god stund siden det nå... :laughing002
 
I dag har kvalmen tatt meg. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er dette som er svangerskapskvalme. Føler med alle dere som har kjent på dette i flere uker allerede :wideyed::wideyed::wideyed:
Samme her. Ikke kjent noe før morgenen i dag, og nå er jeg helt slått ut. Ingen andre i huset som er sjuke...
Mellom 6+0 og 6+3
 
8 uker i dag og det har vært ei vindfull natt for å si det sånn! Måtte lufte ut:hilarious: Puppene er giga og ømme også!:wtf:
 
Såååå sliten. 7+4 i dag og føler meg helt utmattet. Kommer meg såvidt gjennom dagene på jobb også er det rett hjem og slappe av. Ikke noe gøy å ikkw orke noenting :smiley-angry017 Men har lest det skal gi seg litt etter første trimester så satser på det!! Ellers blir jeg fryktelig kvalm når jeg ikke har spist på en stund, men ellers ikke heldigvis :)
 
Vet det er vanlig å være oppblåst men jeg føler at magen skal sprenge både før og etter mat. Blir lite mat grunnet kvalmen. Forferdelig ubehagelig. Kjenner det presser opp mot ribbebeina. Jeg kan ikke skjønne dette, er jo bare 6+2. Klarer ingenting oppå magen selv løse bukser er vonde. Noen andre som har det slik? Blir det bedre?
 
Enorm matlyst:eek::sorry:. Er jo veldig kvalm hvis jeg venter for lenge med å spise om morran, men vet at mat hjelper, så det går unna der gitt.
Ellers er jeg mye mer trøtt og sliten enn før, og litt mer grinete:mad:.
Merker at kroppen endrer seg, og kjenner stikninger i magen, oppblåsthet fra h...... og en stor porsjon lykke:Heartbigred
 
Er stup trøtt, kan sovne hvor som helst
Legge meg ned på kvelden og se film går ikke lenger, blir vekket av mannen når filmen er ferdig og han spør spøkefullt om den var bra :confused:

Luft i magen og treg mage, ser ut som jeg er 8 mnd på vei, ganske flaut, holder inne en kjempefis
 
Back
Topp