Trening!

Jeg blir SÅ fort sliten når jeg trener nå. Kondisen forsvant med positiv test, og jeg orker vesentlig mindre enn normalt. Flere som merker at formen daler?
 
Jeg blir SÅ fort sliten når jeg trener nå. Kondisen forsvant med positiv test, og jeg orker vesentlig mindre enn normalt. Flere som merker at formen daler?
Jaaa!! Spesielt det der med kondis! Blir nesten andpusten av å gå opp trappa hjemme :banghead:
 
Utrolig godt å få seg en ålreit økt til en lokal topp hos svigers i går! :) Blitt litt mye stille-sitting i julen kjenner jeg, så skal bli godt å komme tilbake til hverdagen og forhåpentligvis trening på (mer eller mindre) normalt vis - så lenge kroppen tillater det :)
 
Jeg blir SÅ fort sliten når jeg trener nå. Kondisen forsvant med positiv test, og jeg orker vesentlig mindre enn normalt. Flere som merker at formen daler?
Ja!! Blir andpusten bare av å gå i motbakke på tur med hunden.. har ikke prøvd å teste kondisen enda, og kvalmen har gjort at jeg ikke orker styrketreningen, men tenker å begynne på igjen nå som kvalmestillende gjør susen. Gruer meg litt til å trene igjen..
 
Ja!! Blir andpusten bare av å gå i motbakke på tur med hunden.. har ikke prøvd å teste kondisen enda, og kvalmen har gjort at jeg ikke orker styrketreningen, men tenker å begynne på igjen nå som kvalmestillende gjør susen. Gruer meg litt til å trene igjen..
Huff, det er slitsomt :arghh: Men forhåpentligvis blir det litt bedre i 2. trimester. Kvalmen merker jeg faktisk ikke mens jeg trener, men etterpå sier den fra :hungover: Jeg syns det verste er at jeg ikke tør å trene med de jeg pleier, fordi jeg ikke vil forklare hvorfor formen plutselig har sunket 10 hakk:rolleyes:
 
Huff, det er slitsomt :arghh: Men forhåpentligvis blir det litt bedre i 2. trimester. Kvalmen merker jeg faktisk ikke mens jeg trener, men etterpå sier den fra :hungover: Jeg syns det verste er at jeg ikke tør å trene med de jeg pleier, fordi jeg ikke vil forklare hvorfor formen plutselig har sunket 10 hakk:rolleyes:
Satser hardt på 2. trimester blir mye bedre, hvertfall på kvalmen. Så er jeg nok litt redd for å slite ut kroppen når jeg ikke har mye overskudd på lager ☺️ Er så rart at det fort må en forklaring til fordi at en ikke har samme formen. Jeg mener, det er da lov å ha en dårlig dag, også på trening! Jeg kjenner jeg blir så irritert når alle skal grave rundt i hvorfor jeg gjør ting annerledes når jeg ikke er klar for å si at jeg er gravid, og at flere føler det sånn også er så trist. Det er sikkert bare hormoner og irritasjonen som slår inn, men jeg synes forlk kan holde nesen sin ute av andres saker slik at vi kan fortsette hverdagen på best mulig måte ☺️
 
Satser hardt på 2. trimester blir mye bedre, hvertfall på kvalmen. Så er jeg nok litt redd for å slite ut kroppen når jeg ikke har mye overskudd på lager ☺️ Er så rart at det fort må en forklaring til fordi at en ikke har samme formen. Jeg mener, det er da lov å ha en dårlig dag, også på trening! Jeg kjenner jeg blir så irritert når alle skal grave rundt i hvorfor jeg gjør ting annerledes når jeg ikke er klar for å si at jeg er gravid, og at flere føler det sånn også er så trist. Det er sikkert bare hormoner og irritasjonen som slår inn, men jeg synes forlk kan holde nesen sin ute av andres saker slik at vi kan fortsette hverdagen på best mulig måte ☺️
Enig, men samtidig synes jeg jo ikke det er rart at folk er nysgjerrige. Vi er i alle fall såpass få som pleier å trene sammen at jeg hadde jo sikkert lurt litt om det var noen av de andre som plutselig mistet formen også.. De hadde sikkert akseptert en unnskyldning av et eller annet slag, men jeg hater å lyve :p Det er jo litt forskjell på en dårlig dag og tre dårlige mnd :hilarious:
 
Enig, men samtidig synes jeg jo ikke det er rart at folk er nysgjerrige. Vi er i alle fall såpass få som pleier å trene sammen at jeg hadde jo sikkert lurt litt om det var noen av de andre som plutselig mistet formen også.. De hadde sikkert akseptert en unnskyldning av et eller annet slag, men jeg hater å lyve :p Det er jo litt forskjell på en dårlig dag og tre dårlige mnd :hilarious:
Sant nok ☺️ Jeg er glad jeg trener alene hvert fall, ingen som savner meg om jeg er borte i noen uker. Jeg blir kanskje lettere irritert enn andre på vegne av andre også. Har en stesøster som prøvde lenge, i flere år, før det gikk. Og hun fikk så mange spørsmål om når det skulle skje noe og hvordan det gikk med prøving, at hun ble jo utslitt bare av det. Det er så vanskelig å vite andres situasjon som gjør at en skal være litt forsiktig med å spørre også ☺️
 
Etter 3 kvalme uker uten noe som helst aktivitet tror jeg det begynner å slippe. Uke 9+1 i dag. Prøver meg på ei økt i morgen om formen er like ok som i dag. Etterlengtet!!
 
Jeg er så trøtt at det er en kamp bare å komme seg opp av sofaen. Så jeg har som mål å komme meg ut å gå tur, det er vanskelig nok bare det:joyful:
 
Ja!! Blir andpusten bare av å gå i motbakke på tur med hunden.. har ikke prøvd å teste kondisen enda, og kvalmen har gjort at jeg ikke orker styrketreningen, men tenker å begynne på igjen nå som kvalmestillende gjør susen. Gruer meg litt til å trene igjen..
Hvilke kvalmestillende går du på?
 
Æææ, jeg er imponert over at noen overhode klarer å tenke på å trene! Dere er flinke (og litt heldige som har form til det)! Her handler det mest om å overleve kvalmemarerittet, hver dag snegler seg avgårde. Og kroppen tåler virkelig lite, blir utslitt av å gå opp i andre etasje, og en dusj føles nesten helt uoverkommelig.

Nyt det dere som kan - jeg heier på dere :gen014
 
Hvilke kvalmestillende går du på?
Postafen. De er milde og ble anbefalt av legen som første forsøk, hvis ikke trengte jeg noe sterkere. De har ikke fjernet kvalme helt, men jeg har sluttet å kaste opp og kommer meg bra gjennom dagen ☺️
 
Kom meg endelig på trening etter to måneder uten senteret!! Så deilig å få trent litt. Ble ikke store økten, men fikk kjent på hva som går bra og ikke. Løping er ikke for meg, men trening på apparater var rett og slett deilig å kunne gjøre igjen ☺️
 
Var i god form (sprekere/ sterkere enn noen gang før) i våres. Røk korsbåndet i sommer, og høsten har vært full av overbelastning, forkjølelse osv. Så positiv test og forkjølelse hele forbanna desember. Tørrhoste, feber og snørr. Så her har det ikke vært trening på 6 mnd! Satser på å komme igang på nyåret...
 
Idag snudde trening fra å være et positivt avbrekk fra kvalme til å fremprovosere kvalme.. Kjedelig å kaste opp på treningsenteret med tynne vegger og nysgjerrige folk.. Da blir det gåturer fremover da! :rolleyes:
 
Jeg troooor(bank i bordet) jeg begynner å bli frisk fra snart 4 uker med sykdom og feber- så fort jeg er helt fin i lungene skal jeg rett ut på ski! Hurra!
 
Krøp til korset og frøs medlemskapet mitt på trening i dag. Har null energi, og må bruke den lille jeg har til å holde ut på jobb:arghh: Kjedelig, men føles som det eneste fornuftige. Forhåpentligvis kan jeg begynne igjen om 5-6 uker.
 
Back
Topp