Er baggen pakket og klar?

Skal vel gjøre det snart også XD 37+2 idag. Skal vaske noen sett, har ikke kjøpt noe i 50, kun i 54. Vi tar med noen bodyer også hentesett, lue.
Veldig usikker hva jeg skal ha med til meg selv. Tenker nattkjole og noen pysjer er greit nok sammen med ullsokker og noen sko. Håper på vannfødsel nemlig.

Ja og lader, kamera og snacks. Jeg er kresen :D
 
Mannen sa nettopp «tror vi skal pkke den fødebagen snart» :D jeg er 34+6 idag og har blitt satt i gang på overtid med de to første. Men nå er han redd ting skal skje i jula :wideyed: jeg er litt mer avslappa da men... alt til baby ligger i kasser på loftet foreløpig... så det får han hente ned selv. Bekkenløsning fra h...... her :confused: når pakket dere bagen? Tenkte uke 37 selv da...
 
Pakker nå i kveld, 39+1. I morgen legges jeg inn pga lang reisevei i påvente av fødsel :) Kjenner det skal bli godt med noen hviledager på «hotell» før fødselen :)
Vil du da bli satt i gang rundt termin om det ikke starter av seg selv? Eller kan du bli værende der ganske lenge med tanke på at man kan gå 10 dager over termin? :)
 
Vil du da bli satt i gang rundt termin om det ikke starter av seg selv? Eller kan du bli værende der ganske lenge med tanke på at man kan gå 10 dager over termin? :)
Første gang gikk jeg 10 dager over og var temmelig lei av å vente på slutten. Pluss en svært vanskelig fødsel pga stort barn :( Sist fikk jeg lovnad om igangsettelse på termindagen om det ikke startet av seg selv, men da gikk vannet kvelden før :) Regner med de lover igangsette ved termin denne gangen også. Har svangerskapsdiabetes og får store barn, så ingen grunn til å drøye det ut...
 
Første gang gikk jeg 10 dager over og var temmelig lei av å vente på slutten. Pluss en svært vanskelig fødsel pga stort barn :( Sist fikk jeg lovnad om igangsettelse på termindagen om det ikke startet av seg selv, men da gikk vannet kvelden før :) Regner med de lover igangsette ved termin denne gangen også. Har svangerskapsdiabetes og får store barn, så ingen grunn til å drøye det ut...
Satser på at det blir en bedre fødsel denne gang og at de setter i gang fødselen rundt termin om det ikke starter av seg selv da :)

Masse lykke til ❤️❤️
 
Er 37+1 og tenker jeg skal ha noe klart. I løpet av helga. Iallefall litt, så får jeg slenge resten sammen mot slutten.
 
Jeg har hatt baggen ferdig pakket leeenge, ettersom det var tegn på tidlig fødsel og vi har over en times reisevei. Mannen min har ikke lappen, så det er greit å få med seg det en trenger.
Er uke 39+2 i dag, så nå kniper jeg igjen så godt jeg bare klarer til over nyttår. :)

Skal føde i Kristiansand. Har fått en liste over ting de anbefaler at en har med seg dit. Ifølge lista bør en faktisk ha med seg ganske mye klær til babyen, og ull anbefales.
 
Back
Topp