Er baggen pakket og klar?

FintFerdig

Betatt av forumet
selv har jeg over en måned igjen til termin, så har ikke tenkt på baggen enda. Men jeg burde kanskje så smått begynne?
Har du pakket noe veldig lurt som du vil tipse om?
 
Har begynt, har 2 uker igjen til termin i morgen. Det som mangler er ting jeg bruker daglig.

Jeg har pakket en joggebukse, Ammebh, ammeinnlegg, genser/cardigan som er varm og Amme vennlig, slippers til dusjen, god bind vennlig truse og sokker :)
Til babyen har jeg pakket et ullskift så kommer mormora med hentesettet :)
Av erfaring vil vi sikkert bruke klærne sykehuset har til babyen først, og jeg vil sikkert ha de sexy mettingtrusene med bindene til sykehuset mens vi er der. Så hvor mye du trenger kommer litt an på hva, sykehuset har å tilby.
Jeg mangler mobil laderen og toalettsaker som jeg kommer på.
 
Har som deg over en mnd igjen til termin, så ikke pakket noe enda :angelic: tipper jeg begynner på nyåret :happy:
 
Termin 18.jan og bagen er ferdig pakket, mangler bare mobilladeren. Skal bære den ut i bilen i morgen :) Forige gang fødet jeg nesten 4 uker ror tidlig og hadde bare halvpakket til baby og ingen ting til meg. Denne gangen er alt klart :)
 
Nei. Enda 35ish dager til termin. Men tenker jeg vasker noe klær og slikt i romjula. Men egentlig er det ikke så mye en trenger, kamera og mobillader
 
Har noen små ting igjen som lader, bankkort og mobil. Sånt som man bruker frem til man drar liksom. Men ellers skal alt være pakket. To uker til ks og 30 dager til termin så føler jeg har god tid men samtidig så flyr jo tiden nå før jul og ting kan lett gå i glemmeboken så greit med alt som er gjort
 
Skal pakke i kveld :) Har ca 3 uker igjen til termin, og fått vasket nesten alt jeg vil ha med til lillegutt og meg. Har skrevet ei liste for hva som skal med, så sambo kan pakke toalettsaker og sånne "siste liten"- ting om det blir hektisk, haha!
 
Alt er klart, bortsett fra de klærne som jeg bruker i det daglige, som må bli med når vi pakker resten.
Resten vil si; toalettsaker, gravidkosebukser og veska mi med lommebok etc. :) Samt provianten som ligger i kjøleskapet.
Fy flate, jeg gleder meg til å åpne en Burn igjen! :angel8
 
Vurderer å pakke litt i løpet av uka. Straks uke 38 så kanskje greit å ha NOE i baggen i allefall. Har ekstra lader til mobil i veska for sikkerhetsskyld om ikke annet :p
 
Veldig glad jeg var utolmodig førstegangs og hadde pakket ferdig i beg av uke 35 når vannet plutselig gikk 35+4 og jeg ble beordret rett ned på sofaen grunnet seteleie i påvente av ambulansen... ! Noe å huske på hvis baby ikke ligger riktig enda...
 
Alt er klart, bortsett fra de klærne som jeg bruker i det daglige, som må bli med når vi pakker resten.
Resten vil si; toalettsaker, gravidkosebukser og veska mi med lommebok etc. :) Samt provianten som ligger i kjøleskapet.
Fy flate, jeg gleder meg til å åpne en Burn igjen! :angel8

Jeeeeg også!!!!! Er det innafor å ha med på fødselen??:joyful:
 
Har ikke pakket enda, men begynte å skrive en liste for en stund siden :p men tenkte å få pakket en bag nå til helgen :) runder 38uker på torsdag, men ingen modningstegn eller noe på gang såvidt jeg kjenner :p men alt kan skje når som helst :D
 
Hvilken str tar dere med på klær? 50 eller 56?

50 :) min var 50 cm lang sist og kunne fint brukt 44 den første uka eller to... synes 50 var stort. Denne babyen blir en del større og passer nok fint i 50 :)
 
Har igjen å pakke babyklærne som jeg skal vaske senere i dag (til hjemreisen) og så tenker jeg å hive oppi litt snacks til etter/under fødsel:D Så må jeg vel hive mobilladder i siste liten, ikke at jeg synes det er så viktig. Bor 5 min unna sykehuset så samboeren kommer nok til å bli beordret hjem for å hente ting om jeg skulle komme på noe etterhvert:cool:

37+3 i dag! Håper ting holder seg rolig til 1.januar heheh
 
JIPPI!!!! Har selv hatt sååå lyst på energidrikk i det siste selv om jeg til vanlig ikke drikker det så mye:D
Jeg måtte krype til korset forrige dagen. Tok noen slurker av en Burn. Det var fantaaaaastisk ♥️ Den grønne, vel å merke. Er ellers ikke så glad i det. :)
 
50 :) min var 50 cm lang sist og kunne fint brukt 44 den første uka eller to... synes 50 var stort. Denne babyen blir en del større og passer nok fint i 50 :)

Sniker fra mars. Var med på fødsel og der var ikke lillegutt så liten, så 50 passet ikke. Far måtte komme meg klær i størrelse 56. Så store forskjeller.
 
Back
Topp