Jubeltråden!

Så en blid liten søtis på TUL 12+0!
JM våget seg til å si at det var en gutt selv om hun presiserte at hun ikke kunne garantere noe 100% :woot::woot::Heartred
Superhappy for en liten gutt til, er jo så grenseløst fornøyd med den jeg har :king

Og folkens; kvalmen er BORTE! Forsvant plutselig helt på tirsdag! :cheers
Jubler for at jeg ikke lenger skal gå rundt å være sur på babyen min for at han ikke lar meg spise vanlig mat:happy11 For jeg er faktisk så barnslig at jeg har kjeftet litt på han inni der i noen svake øyeblikk:puke_r:confused5

Jubler for helg ☺️

Trur eg kjenner liv! Og det trudde eg egentlig eg ikkje kom til å kjenne før om fleire veker! 16+3 i dag, og syns eg har kjent liv siden sist fredag. I dag er eg iallefall ganske sikker på at det var babyen som sparka!

Jubler for å ha hørt hjertelyd hos jordmor i dag ❤️ 14+1. Ikke vært på TUL så var en god følelse ☺️

Jubiiii :Heartred Var på OUL i dag og så en fin liten baby med bankende hjerte. H*n var ikke helt samarbeidsvillig og lå med ryggen til men de fikk tatt mål osv. Også ble jeg flyttet hit i juni :)

Jubiiii :Heartred Var på OUL i dag og så en fin liten baby med bankende hjerte. H*n var ikke helt samarbeidsvillig og lå med ryggen til men de fikk tatt mål osv. Også ble jeg flyttet hit i juni :)
OUL allerede - så heldig ca en mnd til her hva blei ny termin?? Flytta mange dager??

OUL allerede - så heldig ca en mnd til her hva blei ny termin?? Flytta mange dager??
Her hvor jeg bor er oul mellom uke 12-14 :happy: Ble flyttet bare 1 dag, fra 1.juli til 30.juni. Regner med jeg føder noen dager før termin (har hatt styrfødsel før)

Gratulerer :) Jeg var også på OUL i dag, frisk og fin jente med et nydelig, bankende hjerte :Heartpink

Her hvor jeg bor er oul mellom uke 12-14 :happy: Ble flyttet bare 1 dag, fra 1.juli til 30.juni. Regner med jeg føder noen dager før termin (har hatt styrfødsel før)

Kan jeg spørre hvor du bor? Er det i Norge eller et annet land??

Back
Topp