Jubeltråden!

Jeg jubler fordi jeg var på UL idag, og fikk se en krabbat, som hoppet og sprettet og veide med armene :love7:love7 Jeg er 12+2 og graviditeten min har endelig blitt offisielt :Heartred:Heartred

Ul idag, og 12+2 alt i skjønneste orden, og krabaten sprellet rundt. Da senker jeg skuldrene og gleder meg mere. ♥️

10+5 i dag, skal på tul på fredag, gleder meg og gruer meg samtidig <3

Jubler for me har kjøpt vogn. Emmaljunga Edge duo 2016:Heartbigred brukt vel og merke, men den såg heilt ny ut :)

Ja, litt tidlig egentlig... :wacky:

Næh! Hadde jeg fått et godt tilbud på NXT90 så hadde jeg kjøpt nå, men ser ut til at det blir fullprisbestilling og da kan vi like gjerne bestille den så sent som mulig for å «holde den fersk» :p Har også lyst å bestille bilstol, men venter pga samme årsak med mindre et godt tilbud kommer :p Lov å begynne nå altså :D

Jubler for at jeg startet dagen med å lytte til fine hjerteslag hjemme i sengen.. :Heartpink

Jeg fikk se lille bebis i dag, så liten, søt og rar. Så nesten ut som den hadde tiss men det er alt for tidlig å se og jeg er jo så sikker på at det er jente Hehe. Virkelig verdt all dritten man går gjennom, fikk også i meg ett lite måltid i dag så pluss i boka der også :)

Jubler fordi jeg kjente det første minifiskesprell et i dag! Livmoren kjennes nå godt over kanten og for en uke siden så vi en meget aktiv liten krabat. Så ventet bare på å kjenne liv :Heartred

Jubler for lønn og etterbetaling av lønnsøkning. I morgen blir det shopping og jeg gleeeeeeeeeder meg! Skal handle de siste 6 gavene og se etter en kjole som om 4 uker potensielt fremhever en bitteliten kul
:smiley-bounce016

Jubler for lønn og etterbetaling av lønnsøkning. I morgen blir det shopping og jeg gleeeeeeeeeder meg! Skal handle de siste 6 gavene og se etter en kjole som om 4 uker potensielt fremhever en bitteliten kul
:smiley-bounce016

Etterbetaling av lønnsøkning er digg! Men herregud så irriterende det skattefradraget er... Hadde nettopp samme tilfelle. Var uhyre mye mer tilfredstillende å se at jeg har fått nesten dobbel lønn denne mnd pga julebonus fra firmaet. Betyr mye nedi lavtlønna jallaland her nede :p

Etterbetaling av lønnsøkning er digg! Men herregud så irriterende det skattefradraget er... Hadde nettopp samme tilfelle. Var uhyre mye mer tilfredstillende å se at jeg har fått nesten dobbel lønn denne mnd pga julebonus fra firmaet. Betyr mye nedi lavtlønna jallaland her nede :p

Hahaha! Jeg lurer sånn på hvor du bor hen. Ut ifra det du har sagt tidligere spekulerte jeg først i USA østkyst, men så snakker du hele tiden om ned og her om dagen oppga du pris i euro. Du er heller ikke i Europa for svangerskapslengden er 40+3 i hele Europa (tror jeg da).... Så nå spekulerer jeg i Midtøsten en plass..... så Dubai?

Back
Topp