Jubeltråden!

Jubler for helg og samboer også er fri ☺️

Jubler for at mannen har invitert meg med på date i kveld, middag, kino og hotellopphold! Godt å kunne ha tid til å være kjærester igjen :Heartred Pass til barn og hund er også fikset :D

Jubler for å ha sett lille frø sparke på utsiden av magen ❤

Jubler for at mannen har invitert meg med på date i kveld, middag, kino og hotellopphold! Godt å kunne ha tid til å være kjærester igjen :Heartred Pass til barn og hund er også fikset :D

Kos deg ☺️ Kommer aldri til å skje her i huset :wtf:

Kjent masse liv i dag ❤️❤️❤️

Må bare si det igjen :p
Men de der små bevegelser av gutten vår her, kan ikke beskrives med ord hvor deilig det er og kjenne det det av småen inni her :love7 :Heartblue
Så mye glede i sånne små bevegelser :Heartblue

Må bare si det igjen :p
Men de der små bevegelser av gutten vår her, kan ikke beskrives med ord hvor deilig det er og kjenne det det av småen inni her :love7 :Heartblue
Så mye glede i sånne små bevegelser :Heartblue

Ja, den følelsen er faktisk noe av det mest fantastiske! ❤
Var så redd jeg aldri skulle få oppleve det, så er så takknemlig for alle bevegelser og spark :love7

Jubler for ny uke og liv i magen! Uke 21 og våknet med spark i magen :Heartpink Foreløbog koselig å våkne av :love017 ;)

Når man føler man kjenner rompen til mini ved siden av navelen på venstre side og kjenner han beveger seg :love7 :Heartblue

Jubler for en fungerende kropp og bekken :) for dere som er plaget, oppsøk en erfaren kiropraktor som er god på gravide. Har du Bekken og barn i nærheten - prøv de :)

Gleder seg Til samboer kommer hjem igjen, med en sekk med babyklær fra søsteren :joyful:
Han sa der var masse fin, og ser ut som det blir mye Adidas og umbro klær denne gutten får senere og :hilarious: :D
Gleder meg Til og få kommoden og vaske og gå igjennom klærne ❤️

Back
Topp