❄️ IKM UKE 51 ❄️

Så herlig! Da håper vi på det. Jeg har strimler og har tatt en nå, men den var blendahvit
Jeg kjenner så mye murring og er 1 uke til ikm så tviler på at det er m som er på vei. Eller så bare innbiller jeg meg det her
Å så spennende ! 1 uke til ikm er jo veldig tidlig , ca 1 uke siden el , så er nok utrolig liten prosent sjans for å se noe da ;) egget har vel nettopp festa seg :playful: veldig spennende da, murringer er bra tror jeg, murrer masse her også :woot: Lykke lykke til! Krysser fingrene for deg :happy:

Trodde jo at jeg skulle få mensen i går. Men kom bare noe brunt som ligner på utflod. Tenkte da det ville komme rødt i dag. Men det har fortsatt med brunt.. Hva betyr dette tro? Fortsatt negativ test
Festeblødning kanskje? :D

I dag har jeg skikkelig MASSE el slim, endelig!! Skulle egentlig flytta over i ikm uke 52, men er så hyggelig og aktive damer her :angelic: gøy å følge med!
Bare å bli, jo flere jo bedre! :happy:

Herregud, tror ikke mine egne øyne. Kom hjem fra jobb nå og tenkte vi tar en strimmel, why not :wacky: sikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: er det noen andre som ser det jeg ser? (Ps på bildet er den testen nettopp tatt, jeg ble supergira, tok bilde og la ut her:hilarious: )den ble mer og mer rosa etterhvert :woot: !! Ååå som jeg håper , tenk om jeg fikk verdens flotteste julegave siste syklus før årsdagen for prøvestart:playful::playful::eek:
Åååå så spennende, jeg ser streken jo!! :Heartred Håper den blir sterkere!! :hello2

Når tar dere test?! Jeg klarer ikke vente mer, har murringer i mage og rygg.
Noen som har erfaring med ulike tester? Og hvem viser tidligst positiv?
Jeg har ikke peiling på når el var, men hadde litt el-slim 3/12 og har tatt utgangspunkt i det, røyk på en test idag (er kanskje 9dpo da), men den var negativ. Jeg bruker babyplan sine tidligtester, folk sier de er bra, men har ikke noe egenerfaring da jeg aldri har vært gravid før :)

Uuups, feil ikm gruppe!! Men kan fort hende jeg hopper inn her etterhvert siden jeg ikke aner når IKM er, og heller ikke når jeg kan forvente positiv test....

Onske - 22 år - pp1 - b1 - usikker EL - usikker IKM:sorry:
Hei!
Hadde tr 10-16/11 Jeg fikk hakket før positiv EL test søndag 25/11 (sjekket med glow appen) og regnet el dager etter dette, men gikk tom for tester så vet ikke sikkert når den ble negativ. Hatt masse murringer i magen, diare/forstoppet om hverandre, er veldig trøtt og liten matlyst som er de mest uttalte symptomene. Jeg våknet 3/12 av et veldig kraftig stikk nedentil, jeg har aldri har kjent liknende. Har tatt mange tester som alle er negative, og lurer på om EL kanskje var 3/12?
Har fått mye mer synlige blodårer på puppene de siste dagene, ømme nipler og det stakk/strømmet i puppene i gårkveld.
EL 26-27/11 er jeg 15 dpo. - EL 3/12 er jeg 9 dpo.
Hva tror dere erfarne damer? :hilarious:
Har ingen tegn til tr, og håper virkelig at jeg snart kan få en positiv test eller tr slik at vi kan starte på ny pp:happy:
Har du tatt noen graviditetstest enda? :) Kroppen er rar av og til, så ikke helt lett å si nøyaktig når el var. Kan være kroppen forsøkte å slippe egget 26/11, men at det ikke gikk før uka etter. Men vi blir jo også ekstra ømfintlige på symtomer i prøveperioden, alt vi kjenner på kan jo være normalt i en helt vanlig syklus. Temper du/sjekker for el-slim? :) Jeg kan sette deg opp på lista med usikker ikm-dato hvis du vil :happy:

Å så spennende ! 1 uke til ikm er jo veldig tidlig , ca 1 uke siden el , så er nok utrolig liten prosent sjans for å se noe da ;) egget har vel nettopp festa seg :playful: veldig spennende da, murringer er bra tror jeg, murrer masse her også :woot: Lykke lykke til! Krysser fingrene for deg :happy:

Ja:happy: vet det er tidlig. Testet positivt ca 1 uke før ikm med førstemann, så håpet det skulle slå ut Hehe. Får bare smøre meg med tålmodighet:bag:

Herregud, jeg er overlykkelig!! Har prøvd clearblue el test 3-4 pp, men er første gang jeg får et smilefjes :oops: og aldri hatt så mye el slim, gjett om det blir aksjer i kveld xsmile5xsmile5

Vedlegg

• Screenshot_20181212-195147.jpg
    Screenshot_20181212-195147.jpg
    581,1 KB · Visninger: 77
:facepalm::happy:
Har du tatt noen graviditetstest enda? :) Kroppen er rar av og til, så ikke helt lett å si nøyaktig når el var. Kan være kroppen forsøkte å slippe egget 26/11, men at det ikke gikk før uka etter. Men vi blir jo også ekstra ømfintlige på symtomer i prøveperioden, alt vi kjenner på kan jo være normalt i en helt vanlig syklus. Temper du/sjekker for el-slim? :) Jeg kan sette deg opp på lista med usikker ikm-dato hvis du vil :happy:
Takk for hyggelig svar:happy:har tatt flere gtester som er negative, både tidligtester og vanlige.. temper ikke og sjekker ikke slim så nøye:facepalm:gjerne det:)

:facepalm::happy:
Takk for hyggelig svar:happy:har tatt flere gtester som er negative, både tidligtester og vanlige.. temper ikke og sjekker ikke slim så nøye:facepalm:gjerne det:)
Da setter jeg deg opp på lista, så får du holde oss oppdatert på testingen framover! :happy:

Herregud, jeg er overlykkelig!! Har prøvd clearblue el test 3-4 pp, men er første gang jeg får et smilefjes :oops: og aldri hatt så mye el slim, gjett om det blir aksjer i kveld xsmile5xsmile5
Ååå gøy!!! :) Jeg fikk aldri smilefjes på min :( Stoppa å teste for et par dager siden, men el-slimet har tørka opp og tappen har trukket seg tilbake, så jeg går utifra at el har vært tidligere enn antatt. Anyways, happy humping!! :sex

Ååå.. så du ser no ? (Er klar over at det er et drittdårlig bilde altså , publiseringstrangen på inn uke 51 tok overhånd):hilarious:mye tydeligere i virkeligheten , spesielt når den fikk mulighet til å gjøre seg ferdig :hilarious: turnusen takk, det håper jeg også :Heartpink
Åååh, hååååper :love017:love017 må oppdatere :love017:love017

Jeg bestilte feil på babyplan :BangHead skulle egentlig ha tidligtestene men ble det andre :confused2 å de er kjempe trege på levering nå, så lurte på om noen billigtester som man kan teste like tidlig med som man kan kjøpe på apotek eller ett annet sted ?:Heartpink

Jeg bestilte feil på babyplan :BangHead skulle egentlig ha tidligtestene men ble det andre :confused2 å de er kjempe trege på levering nå, så lurte på om noen billigtester som man kan teste like tidlig med som man kan kjøpe på apotek eller ett annet sted ?:Heartpink
Tja, du har jo CB sin, men der er det stor sjanse for skygge. Hvis du har mulighet til å dra til Sverige har de større utvalg der. :)

Dere er så heldige som har så mange tegn!! Her kjenner jeg lite til noen som helst symptomer, og lurer på om det ikke gikk denne perioden :sorry:
Blenda 9 dpo, ikke så rart siden det er så tidlig! Men mangler den følelsen av å være gravid.

Dere er så heldige som har så mange tegn!! Her kjenner jeg lite til noen som helst symptomer, og lurer på om det ikke gikk denne perioden :sorry:
Blenda 9 dpo, ikke så rart siden det er så tidlig! Men mangler den følelsen av å være gravid.
Men symptomer eller mangelen på dem trenger absolutt ikke å bety noe! :) Har flere venninner som ikke merket noe som helst annet enn manglende mensen, og det var helt fram til magen og kiloene kom det. Har ingen symtomer selv. Vi er jo bare nå 10 dpo, så det tenker jeg ikke mye på! :happy:

Men symptomer eller mangelen på dem trenger absolutt ikke å bety noe! :) Har flere venninner som ikke merket noe som helst annet enn manglende mensen, og det var helt fram til magen og kiloene kom det. Har ingen symtomer selv. Vi er jo bare nå 10 dpo, så det tenker jeg ikke mye på! :happy:

Det er kanskje sant :happy:

Jeg har lurt på om jeg har det samme!!:bored::bored:
I såfall tror jeg vi er de første som påviser det som symptom :laughing005
Sitter her å googler litt, og jeg føler jo jeg må tisse hele tiden, så kommer det typ 5-10 ml. Altså nesten ingenting. Men det svir jo ikke. Er ikke hyppig vannlating et tidlig graviditetstegn da?? Føler meg ikke dårlig ellers :rolleyes: Hva slags uvi-symptomer har du da?

Sitter her å googler litt, og jeg føler jo jeg må tisse hele tiden, så kommer det typ 5-10 ml. Altså nesten ingenting. Men det svir jo ikke. Er ikke hyppig vannlating et tidlig graviditetstegn da?? Føler meg ikke dårlig ellers :rolleyes: Hva slags uvi-symptomer har du da?

Det er absolutt et tidlig graviditetstegn!
Jeg tisser hyppigere, men føler urinen min lukter uvi rett å slett! Så jeg har nok uvi:shifty:

Det er absolutt et tidlig graviditetstegn!
Jeg tisser hyppigere, men føler urinen min lukter uvi rett å slett! Så jeg har nok uvi:shifty:

Konferer med lege før du får AB i tilfelle du er gravid... kan være noen alternativer som passer gravide :)
Ellers... drikk sitronvann/A.juice/Tranebærjuice... hjelper masse ;)

Hva med RFSU sine som du får kjøpt på apotek? ;) eller tidligtest fra CB..
D skal jeg kjøpe imorgen :)

Bekkenet verker, og murrer kraftig! 10 dpo i dag men lite å se på ebaytesten i mårrest. Synes jeg kan skimte noe på tørket test fra i går, men ser ut til å være borte nå :(

Back
Topp