❄️ IKM UKE 51 ❄️

Ja.. men tror kanskje det er for tidlig :crybaby2men hadde absolutt ikke gjort noe. er 4-5 dpo idag.. skal bli godt å teste når det først blir innafor :Heartpink men føler meg rar i hele kroppen. Mulig også kroppen er i sjokk etter p-pille slutt. Haha :cheers
Krysser fingrene for tidlige tegn! :D

Det er jeg også 4-5 dpo. Trodde også jeg begynte å bli gal. Men dette er ikke noe jeg overdriver :woot: måtte ta en EL test idag bare for å se om jeg ikke hadde fått det på nytt. Haha.. men den var negativ.. får jeg samme sterke smertene i natt så reiser jeg til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Men gjennom dagen nå så kjenner jeg bare det er litt vondt og det stikker :Heartpink
Hehe ☺️Det er godt vi er flere :-) jeg fikk seint positiv sist gang så det er vel lenge til jeg kan teste. Lå med varmeflaske i natt. Det hjalp endel på smerten

Det er jeg også 4-5 dpo. Trodde også jeg begynte å bli gal. Men dette er ikke noe jeg overdriver :woot: måtte ta en EL test idag bare for å se om jeg ikke hadde fått det på nytt. Haha.. men den var negativ.. får jeg samme sterke smertene i natt så reiser jeg til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Men gjennom dagen nå så kjenner jeg bare det er litt vondt og det stikker :Heartpink
Hehe ☺️Det er godt vi er flere :-) jeg fikk seint positiv sist gang så det er vel lenge til jeg kan teste. Lå med varmeflaske i natt. Det hjalp endel på smerten

Hei alle ☺️ Veldig usikker på når eggløsning var for har ikke tatt test, og syklus er litt opp og ned.

Paikaka - 33-år - B2 - PP 1 - EL 5.12 -IKM 19.12

Trodde jo at jeg skulle få mensen i går. Men kom bare noe brunt som ligner på utflod. Tenkte da det ville komme rødt i dag. Men det har fortsatt med brunt.. Hva betyr dette tro? Fortsatt negativ test

I dag har jeg skikkelig MASSE el slim, endelig!! Skulle egentlig flytta over i ikm uke 52, men er så hyggelig og aktive damer her :angelic: gøy å følge med!

I dag har jeg skikkelig MASSE el slim, endelig!! Skulle egentlig flytta over i ikm uke 52, men er så hyggelig og aktive damer her :angelic: gøy å følge med!
Koselig at du blir :angelic::happy: jeg skulle vel egentlig flytta inn i uke 50, da jeg fikk en flere dager før tidlig denne mnd , men jeg trives så godt her at jeg ikke vil dra ;):smiley-bounce015 lykke til med aksjelegging :smiley-ashamed005

Herregud, tror ikke mine egne øyne. Kom hjem fra jobb nå og tenkte vi tar en strimmel, why not :wacky: sikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: er det noen andre som ser det jeg ser? (Ps på bildet er den testen nettopp tatt, jeg ble supergira, tok bilde og la ut her:hilarious: )den ble mer og mer rosa etterhvert :woot: !! Ååå som jeg håper , tenk om jeg fikk verdens flotteste julegave siste syklus før årsdagen for prøvestart:playful::playful::eek:

(Pps: bildet er uredigert , kunne sikkert trykka det bedre men det rakk jeg ikke :laughing001
20181212_161015.jpg

Herregud, tror ikke mine egne øyne. Kom hjem fra jobb nå og tenkte vi tar en strimmel, why not :wacky: sikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: er det noen andre som ser det jeg ser? (Ps på bildet er den testen nettopp tatt, jeg ble supergira, tok bilde og la ut her:hilarious: )den ble mer og mer rosa etterhvert :woot: !! Ååå som jeg håper , tenk om jeg fikk verdens flotteste julegave siste syklus før årsdagen for prøvestart:playful::playful::eek:

(Pps: bildet er uredigert , kunne sikkert trykka det bedre men det rakk jeg ikke :laughing001Vis vedlegget 283064

Optimistisk på den dær ❤ håper den blir sterkere ❤

(Pps: bildet er uredigert , kunne sikkert trykka det bedre men det rakk jeg ikke :laughing001Vis vedlegget 283064

Måtte spiren bli der i 9 mnd til :happy093

Optimistisk på den dær ❤ håper den blir sterkere ❤
Ååå.. så du ser no ? (Er klar over at det er et drittdårlig bilde altså , publiseringstrangen på inn uke 51 tok overhånd):hilarious:mye tydeligere i virkeligheten , spesielt når den fikk mulighet til å gjøre seg ferdig :hilarious: turnusen takk, det håper jeg også :Heartpink

Når tar dere test?! Jeg klarer ikke vente mer, har murringer i mage og rygg.
Noen som har erfaring med ulike tester? Og hvem viser tidligst positiv?

Når tar dere test?! Jeg klarer ikke vente mer, har murringer i mage og rygg.
Noen som har erfaring med ulike tester? Og hvem viser tidligst positiv?
Jeg bruker tidligtester fre babyplan (10 mlu) begynte vel og teste 7/8 dpo? Fikk antydning supersvakt til noe da. Er 11 dpo i dag, og i dag synes streken mye bedre, farge inkludert :happy: tror mannen hadde sett den også, hadde det ikke vært for at jeg har et hårete mål om å skjule en evnt graviditet frem til julaften , så han kan få en digital i julesterømpa:hilarious:

Jeg bruker tidligtester fre babyplan (10 mlu) begynte vel og teste 7/8 dpo? Fikk antydning supersvakt til noe da. Er 11 dpo i dag, og i dag synes streken mye bedre, farge inkludert :happy: tror mannen hadde sett den også, hadde det ikke vært for at jeg har et hårete mål om å skjule en evnt graviditet frem til julaften , så han kan få en digital i julesterømpa:hilarious:

Så herlig! Da håper vi på det. Jeg har strimler og har tatt en nå, men den var blendahvit
Jeg kjenner så mye murring og er 1 uke til ikm så tviler på at det er m som er på vei. Eller så bare innbiller jeg meg det her

Uuups, feil ikm gruppe!! Men kan fort hende jeg hopper inn her etterhvert siden jeg ikke aner når IKM er, og heller ikke når jeg kan forvente positiv test....

Onske - 22 år - pp1 - b1 - usikker EL - usikker IKM:sorry:
Hei!
Hadde tr 10-16/11 Jeg fikk hakket før positiv EL test søndag 25/11 (sjekket med glow appen) og regnet el dager etter dette, men gikk tom for tester så vet ikke sikkert når den ble negativ. Hatt masse murringer i magen, diare/forstoppet om hverandre, er veldig trøtt og liten matlyst som er de mest uttalte symptomene. Jeg våknet 3/12 av et veldig kraftig stikk nedentil, jeg har aldri har kjent liknende. Har tatt mange tester som alle er negative, og lurer på om EL kanskje var 3/12?
Har fått mye mer synlige blodårer på puppene de siste dagene, ømme nipler og det stakk/strømmet i puppene i gårkveld.
EL 26-27/11 er jeg 15 dpo. - EL 3/12 er jeg 9 dpo.
Hva tror dere erfarne damer? :hilarious:
Har ingen tegn til tr, og håper virkelig at jeg snart kan få en positiv test eller tr slik at vi kan starte på ny pp:happy:

Last edited:
Back
Topp