Krysser fingrene for tidlige tegn!Ja.. men tror kanskje det er for tidligmen hadde absolutt ikke gjort noe. er 4-5 dpo idag.. skal bli godt å teste når det først blir innafor
men føler meg rar i hele kroppen. Mulig også kroppen er i sjokk etter p-pille slutt. Haha
![]()
men hadde absolutt ikke gjort noe. er 4-5 dpo idag.. skal bli godt å teste når det først blir innafor
men føler meg rar i hele kroppen. Mulig også kroppen er i sjokk etter p-pille slutt. Haha
måtte ta en EL test idag bare for å se om jeg ikke hadde fått det på nytt. Haha.. men den var negativ.. får jeg samme sterke smertene i natt så reiser jeg til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Men gjennom dagen nå så kjenner jeg bare det er litt vondt og det stikker
gøy å følge med!
jeg skulle vel egentlig flytta inn i uke 50, da jeg fikk en flere dager før tidlig denne mnd , men jeg trives så godt her at jeg ikke vil dra
lykke til med aksjelegging 
sikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa 

håper virkelig jeg også