De dagene er tunge og pyton å kjenne på i denne tidlige fasen. Håper du ikke bekymrer deg for mye, og snart kjenner du nok symptomer igjenJeg har lite symptomer idag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De dagene er tunge og pyton å kjenne på i denne tidlige fasen. Håper du ikke bekymrer deg for mye, og snart kjenner du nok symptomer igjenJeg har lite symptomer idag....
Jeg har lite symptomer idag....
Jeg må bare sutre litt. Denne graviditeten var på ingen måte planlagt. Den kom som et gigantisk sjokk og vi var en periode i tvil om vi var i stand til å gjennomførd dette, med 4 barn fra før, hvorpå de to minste bare er 1 år og 3 mnder. Heftig! Men vi tok et valg, og etter valget har jeg begynt å glede meg litt. Sett på gravidklær og allerede planlagt litt i hodet.
I går begynte jeg å blø. Ikke så kjempemye, men nok til å fylle et tykt truseinnlegg. Det avtok, men har spottet siden. I dag har det værket i magen og jeg har tørket det som virker som gammelt blod ved hvert dobesøk :/ føler meg ikke gravid. Har ikke følt meg gravid inntil nå heller, men fikk sett på ul forrige uke at jeg faktisk var det da. Siden jeg har null symptomer og nå blødninger er jeg litt bekymret![]()

Takk. Det kan jo være helt normalt og.Krysser fingrene for deg!!
Åååh så fælt! Skal du på ny TUL ? Går litt u surr for meg hvem som skal.. skjønner godt du blir bekymret. Men flere som blør i svangerskapet uten at det har betydningJeg må bare sutre litt. Denne graviditeten var på ingen måte planlagt. Den kom som et gigantisk sjokk og vi var en periode i tvil om vi var i stand til å gjennomføre dette, med 4 barn fra før, hvorpå de to minste bare er 15 mnder. Heftig! Men vi tok et valg, og etter valget har jeg begynt å glede meg litt. Sett på gravidklær og allerede planlagt litt i hodet.
I går begynte jeg å blø. Ikke så kjempemye, men nok til å fylle et tykt truseinnlegg. Det avtok, men har spottet siden. I dag har det værket i magen og jeg har tørket det som virker som gammelt blod ved hvert dobesøk :/ føler meg ikke gravid. Har ikke følt meg gravid inntil nå heller, men fikk sett på ul forrige uke at jeg faktisk var det da. Siden jeg har null symptomer og nå blødninger er jeg litt bekymret![]()
Neida, jeg kom liksom bare på det idag, at shit jeg er ikke SÅ kvalm og orket tur med bikkja,handle,rydde huset osv. Men er hormonell da.De dagene er tunge og pyton å kjenne på i denne tidlige fasen. Håper du ikke bekymrer deg for mye, og snart kjenner du nok symptomer igjen![]()

Ja, jeg skal uti januar. Tror jeg vil være ca 9+4 da. Akkurat nå kjennes det grusomt lenge til. Jeg får jo selvfølgelig undersøkt i mellomtiden også altså. JM som jeg snakket med i går sa det bare var å ta kontakt om det ikke stoppet eller om jeg var urolig, men jeg vet ikke. Jeg føler ikke for å plage dem med dette. Som du skriver; flere opplever å blø i svangerskapet. Så det er jo sikkert ikke noe big deal. Jeg har ikke opplevd det før, så det er nok det som gjør at jeg uroer meg mest.Åååh så fælt! Skal du på ny TUL ? Går litt u surr for meg hvem som skal.. skjønner godt du blir bekymret. Men flere som blør i svangerskapet uten at det har betydning
Akkuratt. Håper det går bra for deg. Klart en blir urolig når en ikke har opplevd det før! Ta kontakt om du trenger det, det er det de er her for.Ja, jeg skal uti januar. Tror jeg vil være ca 9+4 da. Akkurat nå kjennes det grusomt lenge til. Jeg får jo selvfølgelig undersøkt i mellomtiden også altså. JM som jeg snakket med i går sa det bare var å ta kontakt om det ikke stoppet eller om jeg var urolig, men jeg vet ikke. Jeg føler ikke for å plage dem med dette. Som du skriver; flere opplever å blø i svangerskapet. Så det er jo sikkert ikke noe big deal. Jeg har ikke opplevd det før, så det er nok det som gjør at jeg uroer meg mest.
Hmm.. Men så lenge du ikke har smerter og det ikke er friskt blod så hadde jeg prøvd å slappe av, evt ta en tur til lege?Jeg har så mye utflod at det føles som det renner konstant, og det er helt OK...
Men etter å ha kjøpt truse innlegg så ser jeg at ufloden er ganske mørk. Ikke brun, men gulgråmørk ( vanskelig å forklare). Kjenner jeg er litt bekymret![]()
ÅåhBlør enda :/

Litt teit sps, men har du eks hatt sex i det siste? At det er rester som kommer litt og litt?Blør enda :/