Jule- og desemberskravle :)

Gleder meg til vi får juletreet i hus - ikke ordentlig jul før det er i hus :DBestilt juletre i edelgran og får det til søndag så da skal jeg og ungene pynte treet :smug:

Kjekt med juletre. Vårt ligger i boden under trappa da, av hensyn til allergier er det av plast. Og tas ikke frem før om halvannen uke tenker jeg. Ikke førstkommedne helg, men neste.

Kjekt med juletre. Vårt ligger i boden under trappa da, av hensyn til allergier er det av plast. Og tas ikke frem før om halvannen uke tenker jeg. Ikke førstkommedne helg, men neste.
Vi har alltid hatt plast, men det treet vi hadde vi fått av svigers og det var 15 år gammelt og begynte å gå i fra hverandre så det kastet jeg :p Mannen hadde så lyst på ekte da nabogutten selger juletre (skoleklassen skal på tur) så da kjøpte han :) Men vil helst ha plastikk juletre som ser litt mer ekte ut så muligens jeg kjøper ett slikt ett på salg etter jul/ nyttår :)

Vi har alltid hatt plast, men det treet vi hadde vi fått av svigers og det var 15 år gammelt og begynte å gå i fra hverandre så det kastet jeg :p Mannen hadde så lyst på ekte da nabogutten selger juletre (skoleklassen skal på tur) så da kjøpte han :) Men vil helst ha plastikk juletre som ser litt mer ekte ut så muligens jeg kjøper ett slikt ett på salg etter jul/ nyttår :)

Vårt er vel ca 8 år gammelt og begynner å bli litt slitent så det blir nok nytt i løpet av noen år.

Og der fikk hun vondt igjen
Sitter i telefonkø til legen

Men der var ingenting ledig :(

Kjenner at jeg elsker legekontoret vårt en bitte liten anelse. De er uansett dag-legevakt i kommunen så vi får en time på dagen hos vakthavende dersom det haster

Kveld, natt og helg er vi med i det interkommunale legvaktsamarbeidet, så da er det "ring legevakta"

Det er lurt.

Den eneste gangen vi har att en ørebetennelse sprakk trommehinnen. Jeg ringte legen for å høre og fikk en time for å sjekke og endte med antibiotika for å hindre at den andre sprakk, og time etter to uker for å se at det hadde grodd helt fint. Den andre sprakk forresten ikke, men jeg trodde ikke egentlig det var meningen med antibiotika for slikt, jeg leser og hører mye om at det er viktig å begrense antibiotikabruk, og likevel opplever jeg ikke at legene er mer restriktive, med et unntak.
Her er de veldig restriktive men min får uansett når han har dren

Her er de veldig restriktive men min får uansett når han har dren

Jeg har det motsatte av ørebarn. Med tre unger og altså på ti år, EN ENESTE ørebetennelse. Og av og til litt usikker på hvem av det er som hadde den, tenker liksom at det var eldste, men det var faktisk mellomste som var lita, det var rett før vi flyttet for jeg husker legen på etterkontrollen sa at jeg regner med jeg ser dere flere ganger for slikt i årene som kommer, og jeg svarte nei, det håper jeg du ikke gjør, for vi flytter snart.

Back
Topp