Hva ønsker du deg til jul?

Pleier å ønske meg forbruksvarer jeg, veldig lettvint og kjekt! F.eks ansiktskrem, shampoo, balsam, hårkur, de faste sminkeproduktene mine, forskjellige lys/duftlys, kjøkkenredskaper, glass, og veldig glad i å få gavekort. Kjedelige ting å gi bort, men veldig praktisk å få:happy:

Ja det er sant. Veldig lurt :happy:

De er så fine :Heartred
Har en fra før, og elsker den.
Ikke bare er de fine, men helt fantastiske å ha på også :)
Misstenker at mannen har kjøpt et par stykker til meg

Det er godt å høre, ei jeg snakket med bare samlet på dem, de viktigste var sesongkrusene, og merkelappen skulle sitte på til "evig tid". Hun ble "sjokkert" når jeg sa at jeg lot barna bruke dem

Nei, gidder ikke kjøpe noe som bare tar opp plass i skapet. Her blir de brukt og elsket.

Er så redd for å ikke få det jeg har skrevet opp at jeg allerede har kjøpt det selv :p:hilarious:

Ønsket meg kjøkkenmaskin av mannen. Kjøpte den på black friday, så jeg ønsker meg pengene den kostet i stede:hilarious:

Ønsket hadeland odysse glass og ramona bestikk av andre og har kjøpt noe av begge deler :hilarious:

Er så redd for å ikke få det jeg har skrevet opp at jeg allerede har kjøpt det selv :p:hilarious:

Ønsket meg kjøkkenmaskin av mannen. Kjøpte den på black friday, så jeg ønsker meg pengene den kostet i stede:hilarious:

Ønsket hadeland odysse glass og ramona bestikk av andre og har kjøpt noe av begge deler :hilarious:

Så lurt! Da fikk du i hvert fall det du ønsket deg :D

Back
Topp