Hva ønsker du deg til jul?

Ja ønsker oss heller det, vi har jo i grunnen alt annet vi trenger. Og jeg er ikke helt for det bruk og kast samfunnet vi er blitt med at vi skal ønske oss noe bare for at folk skal gi oss gave...

Ett år ble søsteren til samboer og vi enige om at vi ga penger til et godt formål istedet for å gi hverandre gave. Det var enda mer nyttig i grunnen.

Veldig lurt! Er helt enig :happy:

Så fint gjort av dere! Jula handler jo ikke bare om å få. Veldig fint av dere å gi til andre som trenger det :Heartred
 
Masse ønsker som vanlig og er glad for det.

Hjemmestrikka sokker
Hjemmestrikka votter
Veggklokke
Tredemølle
Bøker
Penger
Lampe
Ting til serviset vårt
Speil til veggen
Steammaskin
Kofferter siden de har tatt kvelden de vi har
Sengetøy

Mange fine og fornuftige ønsker :happy:
 
Jeg har funnet ut at jeg vil begynne å samle på et sølvbestikk, så det er på ønskelisten.
I tillegg er det deler til servise, strikkebøker, ullundertøy og knallrosa gummistøvler. :p

Så fine ønsker :happy: Jeg har tenkt lenge på å begynne å samle på servise. Må kanskje sette det på lista mi ;)
 
Jeg drømmer om badekar:angelic:. Savner gode varme bad som lindrer vond mamma rygg.

Men det er jo kjempedyrt. Så ner realistiske ønsker er
- strikka ullvotter . Fryser på hendene
- strikka ullsokka
- masasjetime
- nitendo switch :D
- brettspill
- 500 biters puslespill

Åååååå badekar hadde virkelig vært en fin julegave ja! Men men kanskje ikke et helt realistisk ønske nei, for det er jo ikke akkurat billig :sorry: Fine og gøye ønsker du har :happy:
 
Apple AirPods
Ansiktskrem
Fugtmaske
Frokost tallerkner til service vi har
Mascara
Gavekort på hudpleie
Strikkepinner
Garn
Cacas sprøytetipper + farger kit
Reisepute (skal på ferie etter jul)
Øredobber

Så fine ønsker :happy: Hva er Apple Airpods? Har sett flere skriver det, men har ikke fått med meg hva det er :oops:
 
Et, gjerne to par ekstra hender, øyner i nakken og snilt barn.

Evt: barnepass, servise som jeg samler på.

Haha ja det hadde vært noe :hilarious:

Servise tenker jeg at jeg også vil begynne å samle på. Men aner ikke hvilket jeg eventuelt skulle ønske meg? Hva samler du på? :)
 
Regnbukse, varmedress, Vertiplant og penger til nye joggesko :)
 
Ønsker meg bare hjemmestrikka sokker som mamma lager :)
 
Rains ryggsekk , Kari traa ullundertøy, le creuset rødt som vi samler på, parfyme , gavekort hos salongen jeg går, reisegavekort og noen øredobber jeg har sett meg ut
 
Listen min er:
Mystery Mini - Harry Potter
Nemi bok 7 og videre
Disney Klassikere-boks med dvd'er
Penger til lerret/plakater
Hardangerbestikk
Porsgrund porselen
Hadeland glass
Kjevle med mønster
Hilda og trollet (tegneserie)
Charms til armbåndet mitt fra mannen
Ulvang-genser
Veggklokke
Trillekoffert i sprek farge/mønster, hard
 
-Skoskap til gangen
-Garn og oppskrift på en spesiell kofte
-Mummikopper
-Kjøkkenvekt
-Dørslag
-Gavekort på klær
 
Stekepanne
Jerngryte
Skibukse og jakke
Ski
Vintersko
Gavekort hudpleier
Gavekort frisør
 
Tenker alltid på ting i løpet av året som jeg skal ønske meg til jul, men så skriver jeg det ikke ned og så glemmer jeg det :p

Det jeg har greid å komme på når folk spør er freshbox eller gavekort på kid
 
Koffert, flere deler til bestikket vi samler på, vintersko, skinnlue.. noe av det jeg kom på i farta:)
 
Morgenkåpe :angelic: eneste jeg trenger , så da har jeg det nok veldig bra :happy:
 
Back
Topp