Når har dere OUL?

Hvordan går det med deg?
Takk som spør :) Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barn:(
 
Takk som spør :) Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barn:(
Huff, det Var ikke kjekt å lese :( lykke til på ul på tirsdag og ta godt vare på deg selv :Heartred
 
Takk som spør :) Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barn:(
Hvordan gikk det med deg? :Heartred
 
Takk som spør. Det gikk ikke bra. Magefølelsen stemte. MA oppdaget i går 13+1, foster var 8+5. Kan derfor fjernes fra eventuell liste.
Så trist å høre. Håper det går bra med deg (så bra som mulig) og at du har noen rundt deg som tar vare på deg. Ønsker deg lykke til og håper eventuelt at neste spire sitter raskt og hele veien :Heartred
 
Dere som har fått time til oul. Hvor lang tid tok de fra henvisning ble sendt til dere fikk time? Har snart gått to uker og har ikke fått time enda..
 
Har fått time til oul 15. januar. Henvisningen ble sendt 20.nov og fikk timen 27. nov...
 
Min henvisning ble sendt for tre uker siden men jeg hadde fortsatt ikke fått time enda. Men var på kontroll hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyd og hun satte meg opp på OUL 20. Desember:happy093 Har fått litt forskjellige termindatoen å forholde meg til, både 1. Juni og 30 mai, men håper det er greit jeg henger her likevell :)
 
Min henvisning ble sendt for tre uker siden men jeg hadde fortsatt ikke fått time enda. Men var på kontroll hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyd og hun satte meg opp på OUL 20. Desember:happy093 Har fått litt forskjellige termindatoen å forholde meg til, både 1. Juni og 30 mai, men håper det er greit jeg henger her likevell :)
Helt ok det :)
 
Vi har fått OUL 07.01 ❤️❤️
 
Ullevål har rotet bort henvisningen/søknaden min så må søke på nytt. Irriterende!

Blir rimelig pissed om det nå er fult. Er jo høysesong på føden i juni og juli
 
OUL 16/01 18+3 :love2
 
Ullevål har rotet bort henvisningen/søknaden min så må søke på nytt. Irriterende!

Blir rimelig pissed om det nå er fult. Er jo høysesong på føden i juni og juli

Det er ikke fullt, du har krav på helsehjelp faktisk. I mitt innkallingsbrev stod det at jeg hadde rett på helsehjelp (altså ultralyden) før 22/01.
 
Back
Topp