Nei. Ting gikk til f :/ livet stoppa og ting skjedde. Så fikk ikke råd til å flytte akkurat nå og ja.. Timingen ble ikke rett :/ desverre. Mistrives veldig, så håpet er det om at snart skjer detHar dere flyttet nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Ting gikk til f :/ livet stoppa og ting skjedde. Så fikk ikke råd til å flytte akkurat nå og ja.. Timingen ble ikke rett :/ desverre. Mistrives veldig, så håpet er det om at snart skjer detHar dere flyttet nå?
Nei. Ting gikk til f :/ livet stoppa og ting skjedde. Så fikk ikke råd til å flytte akkurat nå og ja.. Timingen ble ikke rett :/ desverre. Mistrives veldig, så håpet er det om at snart skjer det
God kveld musemorGod kveld alle sammen
Det er nesten ikke til å begripe at det er DESEMBER! Hele høsten har virkelig fløyet av sted med en liten baby i hus.
Har helt glemt å kjøpe flaxkalender. Og glemte å åpne første luke i Pukka te-kalenderen min. Fikk i alle fall funnet frem adventsstake, stjerne og adventslys i dag! Så 1. søndag i advent kan bare komme.
Vi har alltid kjørt plast. Så lenge jeg og mannen har hatt tre. Synes det er så greit og ganske fine
Ja, tenkte gjøre det til en liten tradisjon. Dra opp på julebyen når Hadeland har fått det opp i før jul hvert år og la de plukke seg par fine kuler og ta vare på de til de blir større. At de har med seg spesiell julepynt de selv har valgt fra de var småsynes bare det hørtes litt koselig ut. Hang opp julepynten 3 åringen lagd ifjor i barnehagen. Og hun husket det var hennes. Var så stolt av den og hang den helt øverst så den var helt trygg
![]()
Har de siste årene kjøpt 10-pakker med lilla lys de siste årene, og brukt 4.Jeg har KJØPT lilla lys i dag, må ordne så vi år tenne i morgen.
Og hente opp stjerne og stake ja, nesten glemt.
Jeg syns det går altfor fortBare jeg som syns tiden går ekstremt sakte mot Jul?![]()

Sitter og føler på at jeg kanskje muligens burde lage en list over hva jeg skal ha klart til jul....Jeg syns det går altfor fort![]()
Mitt hodet er ikke innstilt på noenting, og vi skal feire minsten om en ukeSitter og føler på at jeg kanskje muligens burde lage en list over hva jeg skal ha klart til jul....
Problemet er at hodet mitt er ikke innstilt på "snart jul", men heller "snart bursdag til frøkna"....
Problemet er at det er 8 dager mellom bursdagen hennes og julaften
maten er planlagt, men aner ikke kaker, når skal man få tid til å gjøre rent osvosv 
Litt det samme som hos oss med andre ord.Mitt hodet er ikke innstilt på noenting, og vi skal feire minsten om en ukematen er planlagt, men aner ikke kaker, når skal man få tid til å gjøre rent osvosv
![]()
Har de siste årene kjøpt 10-pakker med lilla lys de siste årene, og brukt 4.
Jeg har en skuff full, i år klarte mannen å minne meg på det før jeg kjøpte flere
Har kjøpt en lilla løper (siden jeg ikke finner duker, og fant ingen duke jeg likte) som ligger oppå en hvit duk, og et stort lilla lys som kan brenne når det ikke et søndag![]()
Er egentlig det også jeg tenker, men får vel bruke op lageret førstJeg har gått over til å kjøpe fire kubbelys. Vi tenner det første i morgen, men brenner det hver dag til vi tenner to neste søndag og sånn fortsetter det .
Han blir 1år 10.desLitt det samme som hos oss med andre ord.
Når har mini bursdag?

Har du oppskrift på polarbrødene dine?Puh! Sliten etter en lang dag! Stod opp til å måtte bake to sjokoladekaker (som jeg senre fant ut at egentlig skulle ha vært gulrotkaker), foret unger uten brød i hus (det er en prøvelse når de er skikkelig særspiste), satte en polarbrøddeig, leverte ferdige kaker og eldste til øvelse og konsert. Dro hjem (bor rett ved siden av konsertlokalet) for å spise selv, og for å prøve å få i mer mat på mellomste. Minstemann sov, og drikker for det meste melk så det var null stress. Så var det tilbake for å få med seg konsert, og å stå å selge kaffe og kaker, og få med seg Wenche Myhre og konsert med det lokale korpset, og skolekor og janitsjar. Klokka var nærmere halv ti før vi var hjemme og jeg fikk unger i seng. Og så var jo minstemann våken og trengte mer mat. (fikk under konserten også, og sov seg gjennom siste halvdel) Nå sover alle ungene, og mor er plutselig lys vålen etter å ha nesten sovnet stående. Og ja. Så den gjærdeigen. Den kom jeg jo på klokken ti i kveld.... Lukta bra gjæra gitt. Men fikk nå stekt polarbørd og krysser fingrene for at dem er spiselige.
hørtes ut som en travel dag, blir nesten sliten av å bare lese om den 
Er egentlig det også jeg tenker, men får vel bruke op lageret først![]()
Puh! Sliten etter en lang dag! Stod opp til å måtte bake to sjokoladekaker (som jeg senre fant ut at egentlig skulle ha vært gulrotkaker), foret unger uten brød i hus (det er en prøvelse når de er skikkelig særspiste), satte en polarbrøddeig, leverte ferdige kaker og eldste til øvelse og konsert. Dro hjem (bor rett ved siden av konsertlokalet) for å spise selv, og for å prøve å få i mer mat på mellomste. Minstemann sov, og drikker for det meste melk så det var null stress. Så var det tilbake for å få med seg konsert, og å stå å selge kaffe og kaker, og få med seg Wenche Myhre og konsert med det lokale korpset, og skolekor og janitsjar. Klokka var nærmere halv ti før vi var hjemme og jeg fikk unger i seng. Og så var jo minstemann våken og trengte mer mat. (fikk under konserten også, og sov seg gjennom siste halvdel) Nå sover alle ungene, og mor er plutselig lys vålen etter å ha nesten sovnet stående. Og ja. Så den gjærdeigen. Den kom jeg jo på klokken ti i kveld.... Lukta bra gjæra gitt. Men fikk nå stekt polarbørd og krysser fingrene for at dem er spiselige.
HerligHadde radio jul på og ungene dansa. Utrolig koselig faktisk fin avslutning på dagen