November 2018

Vis vedlegget 281928
Jeg føler meg litt unormal, alle blir så lei seg av kjemisk. Men jeg synes dette er veldig kjekt. Jeg var så innstilt på at jeg ikke var gravid at å høre jeg har vært litt gravid er jo bare kjekt. Det nærmeste jeg har vært gravid på 3 år. Så nå føler jeg at kroppen min er mottakelig og at det faktisk er en sjans å få det til. Så akkurat nå er den kjemiske her motiverende.

Men funnet ut teorien min angående min kropp stemmer da. Når jeg var gravid sist var jeg ikke hormonell i starten, ingen symptomer og la ikke merke til jeg var gravid. Pms får jeg masse av blir sensitiv og hormonell. På fersk forsøket var jeg skikkelig hormonell fra 8dpo av fram til tr. Denne gangen har jeg vært helt fin, godt humør og ikke merket en ting. Så jo mindre symptomer jeg har jo større sjangs er det for jeg er gravid tydeligvis.

Dagens høydepunkt, fikk en veldig svak strek på clear blue early. Første gang jeg har sett en strek på 16 år. Så akkurat nå nyter jeg min kjemiske og gleden av å få sett en liten strek. Gjett om jeg er klar for neste forsøk nå :)
Du, det var en skikkelig fin strek alså. Sikkeeeeer på det er kjemisk?

spennende, krysser alt jeg har her for deg :signs003
Æsj den gjekk i dass! Fekk «ikke gravid» rett i fleiseno_O hadde liksom forberedt med på da siå eg fekk negativ på onsdag... men hadde jo Seff eit lite håp. No er eg 14 daga dpo, så løpet er kjørt:eek: får kosa oss i juletida og vente på svar frå det offentlige no... i kveld skal me på show og middag med vennepar så greit å gjera noko hyggelig! Men hadde Seff vore kjekt å fått positiv test i dag på dattera vår sin 2 års dag ;)

Du, det var en skikkelig fin strek alså. Sikkeeeeer på det er kjemisk?
Nei det vet jeg ikke før neste uke...det er mest sannsynlig kjemisk, men jeg kan vær en av som produserer hcg sent, egget kan ha gått i dvale litt og festet seg sent.
Legen sa vi kan spekulere hele helga men det er ikke annet å gjøre å vente. Men forbereder meg på ikke gravid.

Nei det vet jeg ikke før neste uke...det er mest sannsynlig kjemisk, men jeg kan vær en av som produserer hcg sent, egget kan ha gått i dvale litt og festet seg sent.
Legen sa vi kan spekulere hele helga men det er ikke annet å gjøre å vente. Men forbereder meg på ikke gravid.
Såpass. Spennende da! Sier magefølelsen ikke gravid?

Æsj den gjekk i dass! Fekk «ikke gravid» rett i fleiseno_O hadde liksom forberedt med på da siå eg fekk negativ på onsdag... men hadde jo Seff eit lite håp. No er eg 14 daga dpo, så løpet er kjørt:eek: får kosa oss i juletida og vente på svar frå det offentlige no... i kveld skal me på show og middag med vennepar så greit å gjera noko hyggelig! Men hadde Seff vore kjekt å fått positiv test i dag på dattera vår sin 2 års dag ;)
Neeeeeeeeei, den digitale er kjekk hvis det står gravid men å slenge i fleisen ikke gravid er bare frekt. Blir alltid sur på testen og tenker at den kunne i det minste sagt det på en finere måte.

Håper du får et annet svar på blodprøven og får en flott baby for det om :Heartred

Håper du klarer å kose deg i bursdagen for det om. Vi skal få disse barna til slutt begge to. Sender deg en kjempe stor klem:Heartred

Hehe ja bare kjekt det. Sist mnd på denne tiden var jeg en hormonell krutt tønne. Jeg grein når jeg skulle ta blodprøven, i bilen og på jobb så ble sent hjem.
Så ganske greit å vær i godt humør nå. Idag skal shoppe vintersko med sønnen min og pynte til jul i stua.

067C38D2-7092-4E32-80D6-FCDE3892E02D.jpeg
Trooooo om det er en bitteliten strek? Skulle ikke teste før tidligst mandag tenkte jeg, men ble svak alene hjemme en lørdags kveld med mange billigtester i skuffen. :p
5 dager etter innsett av blasto.

Vis vedlegget 282023 Trooooo om det er en bitteliten strek? Skulle ikke teste før tidligst mandag tenkte jeg, men ble svak alene hjemme en lørdags kveld med mange billigtester i skuffen. :p
5 dager etter innsett av blasto.
Ser vi har innsett av blasto og testdato med en dags mellomrom :p Da ligger vi jo ca helt likt :happy:
Edit 9:16: Testa nå, den er fortsatt blendahvit :p

Last edited:
Hehe ja bare kjekt det. Sist mnd på denne tiden var jeg en hormonell krutt tønne. Jeg grein når jeg skulle ta blodprøven, i bilen og på jobb så ble sent hjem.
Så ganske greit å vær i godt humør nå. Idag skal shoppe vintersko med sønnen min og pynte til jul i stua.
Hehe, ikke lett med så mye hormoner heller da, du har jo hatt en grei coctail! Håper dette betyr at du er gravid! Kos dere

Back
Topp