Jule- og desemberskravle :)

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Da er julemåneden her så skravl i vei :)
 
Ååå så gøøøy!!! Jeg bare elsker desember!
Har nettopp drukket min første julebrus og spist min første skumnisse :D
 
Yey! Endelig desember. Må visst finne frem rampenissen, og julekalenderne ;)
 
Desember :Heartred
 
Tenk at det allerede er desember

Kalenderene er på plass og jeg har drukket julebrus mens jeg ordnet dem og spist en skumnisse når jeg ordnet mannen sin.

Desember. Jul
 
Jeg gleder meg til mannen skal åpne kalenderen sin :D
Den første luken er kjedelig, bare et nedtellingslys. Men han får noen gaver senere som fikk meg til å le høyt :hilarious:
Kan ikke fortelle hva det er, i anonymitetens navn, men men. Jeg gleder meg :D
Jeg gleder meg til eldste skal åpne sin kalender og, spesielt siden jeg har glemt hva som er inni, til tross for at jeg nettopp har pakket den inn :rolleyes::hilarious:
 
Men, i går ,eller altså egentlig i forgårs da, A appen min at "your period should start tomorrow"

Jeg har hormonspiral men har de siste mnd spottet og småblødd litt sånn en gang i mnd. Og det er ca i månedsskiftet.

Ingenting kom så i kveld tok jeg en liten skjekk av hva som var inni der, og ikke noe blod. Men det jeg heller stussa på et at jeg fant ikke trådene til spiralen. Lenge siden jeg har sjekka etter den nå, men jeg pleide jo finne dem.

Kan de gjemme seg litt så det er et poeng å prøve om et par uker eller har Google rett i at jeg må ringe legen??
 
Jeg har glemt å smake julebrus til nå, det skjer ALDRI :eek:
 
Jeg gleder meg til mannen skal åpne kalenderen sin :D
Den første luken er kjedelig, bare et nedtellingslys. Men han får noen gaver senere som fikk meg til å le høyt :hilarious:
Kan ikke fortelle hva det er, i anonymitetens navn, men men. Jeg gleder meg :D
Jeg gleder meg til eldste skal åpne sin kalender og, spesielt siden jeg har glemt hva som er inni, til tross for at jeg nettopp har pakket den inn :rolleyes::hilarious:
Jeg gleder meg også til at ungene skal åpne sine.

Mannens er gørr kjedelig i år
 
Jeg gleder meg også til at ungene skal åpne sine.

Mannens er gørr kjedelig i år

Enkel løsning?
Jeg er spent på min kalender. Mannen sier at den er billig, men at han har lagt mye sjel i den.
 
Enkel løsning?
Jeg er spent på min kalender. Mannen sier at den er billig, men at han har lagt mye sjel i den.
Meget enkel.

24 poser
6 inneholder en bokser
2 inneholder et par sokker
Resten er fordelt mellom skumnisser og små marsipanbrød
 
Så koselig, jeg er litt misunnelig for at du fikk kalender :hilarious:

Hehe ^^
Jeg tror ikke det er pakker, for jeg har ikke sett noe. Jeg har derimot sett bevis på at han har brukt min pc og koblet til ekstern harddisk, som er full av bilder. Spennende.
Men det var jeg som spurte om vi skulle lage til hverandre i år. Vi gjorde det i fjor eller året før, men da var det en overraskelse fra begges side ^^ Da fikk jeg en Flax-kalender :)
 
Nei, jeg må sove. Alene med yngste i natt, det kan jo bli gøy når hun ikke får pupp om natten lenger :p
 
Nei, jeg må sove. Alene med yngste i natt, det kan jo bli gøy når hun ikke får pupp om natten lenger :p

Uff, lykke til! Jeg ligger nå her og ammer..
 
Men, i går ,eller altså egentlig i forgårs da, A appen min at "your period should start tomorrow"

Jeg har hormonspiral men har de siste mnd spottet og småblødd litt sånn en gang i mnd. Og det er ca i månedsskiftet.

Ingenting kom så i kveld tok jeg en liten skjekk av hva som var inni der, og ikke noe blod. Men det jeg heller stussa på et at jeg fant ikke trådene til spiralen. Lenge siden jeg har sjekka etter den nå, men jeg pleide jo finne dem.

Kan de gjemme seg litt så det er et poeng å prøve om et par uker eller har Google rett i at jeg må ringe legen??
Jeg har aldri klart å kjenne dem jeg :eek:
Men gyn har funnet dem på sjekk, så regner med den er der fortsatt :rolleyes:
 
Back
Topp