November 2018

Skjønner at du gleder deg til å bli ferdig. Jeg fikk først 200 iu, så økte legen til 225. Det er ganske individuelt hva man får, håper det gir et fint resultat med gode egg ut og uten for mye ubehag for deg.
Takk takk jeg begynte med 450 to dager og etter på 300 iu helt til lørdag. Har fått vondt nede men det sagt indag at det er normal. Men med nesespray begynte 2 november til 2 december, og har fått mye sår på begge to hule. .
Så det bli gått på mandag når jeg skal ikke bruke noe ting .
Fikk du vondt når det tok eggene?

Tusen takk :)
Jeg skal bli full imorgen og spise medium stekt indrefilet. Kjenner jeg gleder meg til det. Veldig fornøyd med at humøret mitt er bra til tross.
Håper du får gode nyheter på mandag :)
God! Kos deg masse masse!! Woop woop! Så e du klar for nytt innsett i desember :)

Jeg håper fortsatt for deg inntil det motsatte er bevist! :) Det er jo ikke alle som får utslag så tidlig selv med billigtest. Men skjønner det om du er lei nå. Takk, formen er bra, ikke kvalm, men tidvis veldig trøtt. Og fortsatt nervøs for om jeg faktisk er gravid med så få symptomer, men alle tester har vært sterke og mensen kommer ikke, så prøver å bare stole på kroppen. :)
Takk! Me får rett og slett venta te mandag.. så bra at du e i god form :) ja detta går så fint atte! Eg hadde ingen symptoma heller, berre var trøtt i 9 mnd. Så følte meg heller ikkje gravid i beg. Men merka fort når noko beg å skje der inne:) så herlig følelse <3 når skal du ha ul?

Takk takk jeg begynte med 450 to dager og etter på 300 iu helt til lørdag. Har fått vondt nede men det sagt indag at det er normal. Men med nesespray begynte 2 november til 2 december, og har fått mye sår på begge to hule. .
Så det bli gått på mandag når jeg skal ikke bruke noe ting .
Fikk du vondt når det tok eggene?

Det var mye, ja, så ikke rart om du blir øm! Veldig godt når man kommer til medisinfri. Jeg syntes uttak var litt vondt, men helt overkommelig. Det er jo også veldig individuelt, både avhengig av hvor øm man er og hvor mange egg som skal tas ut. Prøv å ikke gru deg og ta det som det kommer. Og om det gjør vondt, varer det ikke lenge.

Takk! Me får rett og slett venta te mandag.. så bra at du e i god form :) ja detta går så fint atte! Eg hadde ingen symptoma heller, berre var trøtt i 9 mnd. Så følte meg heller ikkje gravid i beg. Men merka fort når noko beg å skje der inne:) så herlig følelse <3 når skal du ha ul?

Godt å høre om andre som har hatt det sånn, er vanskelig å senke skuldrene helt når det er første gang og man ikke vet hva man skal forvente! TUL blir ved 8 uker, 12. desember. Gleder meg veldig! I mellomtiden håper jeg på flere gode nyheter her inne!

Godt å høre om andre som har hatt det sånn, er vanskelig å senke skuldrene helt når det er første gang og man ikke vet hva man skal forvente! TUL blir ved 8 uker, 12. desember. Gleder meg veldig! I mellomtiden håper jeg på flere gode nyheter her inne!
Da blir vakkert på ul <3 å høyra dei hjerteslagene for første gang e nydelig:Heartpink går fort til 12 des no i denne adventstida :) du får poppa innom her igjen etter ul så me får høyra :)

Er så spent på innsett i morgen :nailbiting: er det fort gjort? :)
Det går veldig rask, jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt :) du får sikkert rett etterpå en "hjelp faller det ut" følelse når du skal ut av stolen og gå hjem. Men nei det gjør det ikke, er bare litt sprø følelse rett etterpå og vite at nå ligger egget der. Veldig spesielt :)

Me tenke å gå offentlig på neste forsøk sia me har gått privat 3 gonger no og svidd av langt over 100k :woot: ( svidd av var kanskje litt hardt, for det er verdt kvar krone) <3 men siden riksen har opna for søskenforhold så får me kanskje prøva der...
Der står ventetid til utredning oppgis ikke og ventetid til dagbehandling 10 uker. Kva er dåkas erfaring med oppstartsamtale der? Tar det 1 veke eller 6 mnd liksom... vil jo komma igang i dag liksom hahha:hilarious: har ikke sendt henvisning enda, skal bestilla meg time til legen når eg får svar på blodprøve på mandag.
Evt så blir d Porsgrunn, men då 4 timer kvar vei.... der er det jo nesten ingen ventetid. Har bestemt meg da for å snakka med sjefen på neste runde, veit ting blir bedre då! Men no er eg i prøvetid fram til nyttår og vil ikkje jinxse det! Fornøyde med riksen og Porsgrunn de som har vore der? Er vel strengt talt Skien? Det som står på helse Norge. Eller er det to klinikker der nede? #nårmanikkefårsoveog hartusentanker:wtf:

Me tenke å gå offentlig på neste forsøk sia me har gått privat 3 gonger no og svidd av langt over 100k :woot: ( svidd av var kanskje litt hardt, for det er verdt kvar krone) <3 men siden riksen har opna for søskenforhold så får me kanskje prøva der...
Der står ventetid til utredning oppgis ikke og ventetid til dagbehandling 10 uker. Kva er dåkas erfaring med oppstartsamtale der? Tar det 1 veke eller 6 mnd liksom... vil jo komma igang i dag liksom hahha:hilarious: har ikke sendt henvisning enda, skal bestilla meg time til legen når eg får svar på blodprøve på mandag.
Evt så blir d Porsgrunn, men då 4 timer kvar vei.... der er det jo nesten ingen ventetid. Har bestemt meg da for å snakka med sjefen på neste runde, veit ting blir bedre då! Men no er eg i prøvetid fram til nyttår og vil ikkje jinxse det! Fornøyde med riksen og Porsgrunn de som har vore der? Er vel strengt talt Skien? Det som står på helse Norge. Eller er det to klinikker der nede? #nårmanikkefårsoveog hartusentanker:wtf:
Stresser med den jeg, ikke lyst å gå offentlig jeg. Har det alt for godt hos Medicus. Er minst 2t reisevei hver vei offentlig. Plagsomt de ikke har det på sykehuset her som er 10min unna og er et mye større sykehus. Lurer litt på de samme ting som deg. Håper bare 1 av de andre 2 egga sitter for jeg har brukt 60 000 så langt...Begynner å bli dyrt nå.

Last edited:
Stresser med den jeg, ikke lyst å gå offentlig jeg. Har det alt for godt hos Medicus. Er minst 2t reisevei hver vei offentlig. Plagsomt de ikke har det på sykehuset her som er 10min unna og er et mye større sykehus. Lurer litt på de samme ting som deg. Håper bare 1 av de andre 2 egga sitter for jeg har brukt 60 000 så langt...Begynner å bli dyrt nå.
Ja har det altfor godt hos dei private! Dei føller så godt opp og det er så lun å fin stemning der <3
Så kvir meg nesten litt om me må gå offentlig! Me har vore så heldig å fått hjelp av min familie til ein stor den! Så kan ikkje klaga sånn sett. Kan Evt låna på huset men e kjipt viss eknkan gjera da nermast gratis!
Ja du skal jo få eit julemirakel, tenk om du får testa rett før julaftå Åsså er d ein positiv test :)
Me skal ha familiebursdag for lille snupp i morgen + ut på show og middag med venna på kvelen, så litt domt å ta ein digitaltest i morgen og vera pissed heile bursdagen ;) men då kan eg samtidig drikka med begge henna på lørdag :woot: haha Neidå men då kan eg jo kosa meg med litt vin! Hadde tenkt eg skulle kjøra og venta blodprøve men heller litt mot test i morgen tidlig!

Har ingen svar på spørsmålene dine men håper dere kanskje slipper å gå offentlig og får en hjemmelaga spire :Heartred

Ja nå vett jeg ikke hva jeg skal tenke.....
Fikk svar på blodprøve...hcg på 11. Det kunne vær en kjemisk men de visste ikke før ny blodprøve på mandag....Så nå sitter jeg her forvirret og vet ikke helt hva jeg skal tro eller tenke...noen andre som har opplevd d....hcg 11 på 15dpo?

Fikk svar på blodprøve...hcg på 11. Det kunne vær en kjemisk men de visste ikke før ny blodprøve på mandag....Så nå sitter jeg her forvirret og vet ikke helt hva jeg skal tro eller tenke...noen andre som har opplevd d....hcg 11 på 15dpo?
Jeg hadde det sånn sist runde i september. Jeg på 10 14 dpo. Fikk mens 16 dpo, hadde 44 i hcg 17 dpo. HCG var på 1 22 dpo. Håper du er heldigere enn meg!

Jeg hadde det sånn sist runde i september. Jeg på 10 14 dpo. Fikk mens 16 dpo, hadde 44 i hcg 17 dpo. HCG var på 1 22 dpo. Håper du er heldigere enn meg!
Eneste så er litt godt er at kroppen min har uansett vært litt gravid så det så legen som veldig positivt. Da er det iallefall godt håp for framtidige forsøk

Ja sjå dar ja!! Da va sånn eg hadde d sist. Måtte inn 2 gonger til på blodprøve... du ana ikkje kor nervepirrande det var!! Men den blei Seff negativ til slutt. Huska ikkje kva HCG var på, men rundt din. Kanskje 15...Ka gjere du i helga da? Leve som normalt el som gravid? :)

Ja sjå dar ja!! Da va sånn eg hadde d sist. Måtte inn 2 gonger til på blodprøve... du ana ikkje kor nervepirrande det var!! Men den blei Seff negativ til slutt. Huska ikkje kva HCG var på, men rundt din. Kanskje 15...Ka gjere du i helga da? Leve som normalt el som gravid? :)
Nei eg ska leve som gravid itilfelle det skulle være håp. Så har kjøpt meg alkoholfri øl, funker bra det og :)

Back
Topp