*^*^IKM UKE 49^*^*

Ja 2-3 dpo, spørs når egget slapp. Testet du til det ble negativ?
Nei, desverre! Gikk akkurat tom for tester den dagen jeg fikk positiv pga. lang forrige syklus så startet å teste tidlig..:( CD16 ved positiv test søndag. Tok ny i går kveld CD18 som var på veg nedover, men fortsatt sterk.
La ihvertfall inn aksjer på CD13, 16, 17 og 18 så håper det klaffer:happy112

Last edited:
Jeg er til og med inne her og sniker fordi jeg er så spent på om lusemus71 har tatt digital :nailbiting:

Må jo også snike litt for å se hvordan det går med dere alle sammen. Heier på dere og håper at dere får tidenes førjulsgave ❤️

Noen flere som har testet enda eller?:D Eller når tenker dere å teste?
Jeg tester hver dag jeg nå:hilarious: har ikm på søndag

Noen flere som har testet enda eller?:D Eller når tenker dere å teste?
Jeg tester hver dag jeg nå:hilarious: har ikm på søndag

Jeg er bare 6dpo, så det er for tidlig ennå. Ikke IKM før på onsdag om en uke. Men jeg har ikke trua :arghh:

Det klør i fingrene mine etter å begynne testingen! Men om vi er så heldige å få positiv test så vil det ikke komme før neste uke.. Hjernen min lurer meg heletiden! ‘’Kan jo ta en test i morgen bare for å se. Kan jo hende at egget slapp tidligere enn du tror’’ haha blir mange dårlig unnskyldninger!

B162E88F-C1CA-40D6-AAE8-DEF368FEB8C9.jpeg

5 min og da var det tulle tester.
Barre og Bente på heksa.

Har vi mye symptomer da??- imens vi venter :bored:
Jakten er i gang og Her er det kvalme,murring og ømme bryster..kan få disse før tr også så trenger jo ikke bety noe-men har et lite håp da jeg spottet litt for noen dager siden etterfulgt av to tørk med lyserødt utflod(sorry) og dette har jeg aldri fått før:angelic:

Jeg har også fått strek på babyplan-testene.. men det var nok grunnet at den ble liggende, men har aldri sett det hverken før eller etterpå :o fikk to kjempesterke streker også, nesten like sterke! Men var ikke gravid :o

Back
Topp